Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Sandomierz: zakup i dostawa 1000 sztuk pojemników z tworzywa o pojemności 120 litrów na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 61208 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8322844, fax 015 8322876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@pgkim.nazwa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa 1000 sztuk pojemników z tworzywa o pojemności 120 litrów na odpady komunalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka techniczna pojemników o pojemności 120 litrów: Wykonanie metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) Odporność na udary mechaniczne, niskie temperatury i chemikalia Wszystkie barwniki i tworzywa używane w produkcji nie mogą zawierać kadmu, ołowiu lub innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska Pojemność 120 litrów Odporność na promieniowanie UV Dwukołowy system jezdny, koła osadzone na jednej osi stalowej (pełnej) Podstawa pojemnika kwadratowa z płaskim dnem Dno pojemnika zabezpieczone przed ścieraniem przez listwę oddzielającą dno pojemnika od podłoża, listwa oddzielająca na całym obwodzie dna, wysokość listwy nie mniejsza niż 10 mm Jeden uchwyt do podnoszenia klapy na całej szerokości klapy Przystosowanie do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową Tylna listwa do przeciągania pojemnika z asymetrycznym podziałem ułatwiającym przetaczanie pojemników przez służby oczyszczania Na korpusie wytłoczony trwały napis metodą termo druku (biały kolor wytłoczenia) Na klapie pojemnika wytłoczony napis nie wrzucać gorącego popiołu Oznaczenie symbolem bezpieczeństwa CE Wykonanie zgodnie z normą PN-EN-840 (normę dołączyć w języku polskim) Atest PZH (Państwowy Zakład Higieny)-dołączyć atest Rok produkcji 2008, fabrycznie nowe - dołączyć oświadczenie Kolor - antracyt Numeracja pojemników na klapach od nr 2501 do 3500 Logo PGKiM sp. z o.o. Sandomierz ZOM na przedniej części pojemnika Wytłoczona numeracja , napis oraz logo firmy w kolorze białym
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.36.00 - Pojemniki kołowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.36.00 - Pojemniki kołowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający wymogi art. 22 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów. ( spełnia - nie spełnia )
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art.22 ust. 1pkt. 1,2,3,4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ 2 Następujące dokumenty : 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4) Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny na przedmiot zamówienia. 5) ) Wykaz minimum trzech dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. . Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl - podmioty gospodarcze własne i zależne - ogłoszenia o przetargach
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. Sandomierz ul. Przemysłowa 12 pok. nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat PGKiM Sp. z o.o. Sandomierz ul. Przemysłowa 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu.
- Dostawa rękawic medycznych
- Dostawa środków kontrastowych
- "Rozwój infrastruktury sportowej i drogowej oraz parkingów w Sandomierzu" z podziałem na 4 części (...)
więcej: przetargi w Sandomierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.