eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › "Sukcesywna sprzedaż i dostawa kawy ziarnistej wraz z wyposażeniem w ciśnieniowe urządzenia do jej przygotowania dla obiektów P.G.K. Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-18



Ogłoszenie nr 611911-N-2020 z dnia 2020-11-18 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie: "Sukcesywna sprzedaż i dostawa kawy ziarnistej wraz z wyposażeniem w ciśnieniowe urządzenia do jej przygotowania dla obiektów P.G.K. Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie, krajowy numer identyfikacyjny 31016143000000, ul. ul. Polna  37 , 99-210  Uniejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-63 2888071, e-mail termy@uniejow.pl, faks 0-63 2888071.
Adres strony internetowej (URL): www.termyuniejow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.termyuniejow.pl/zamowienia


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.termyuniejow.pl/zamowienia


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przesłane na adres Zamawiającego w wersji papierowej tradycyjną lub za pomocą kuriera ewentualnie osobiście na adres Zamawiającego.
Adres:
ul. Polna 37; 99-210 Uniejów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Sukcesywna sprzedaż i dostawa kawy ziarnistej wraz z wyposażeniem w ciśnieniowe urządzenia do jej przygotowania dla obiektów P.G.K. Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie"
Numer referencyjny: PGK ZP. 271.7D-1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kawy ziarnistej wraz z wyposażeniem w ciśnieniowe urządzenia do jej przygotowania na zasadzie wyłączności na potrzeby obiektów P.G.K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie. Przedmiotem zamówienia obejmuje sprzedaż oraz usługę transportu dostarczonych produktów kawa ziarnista: a) mieszanka 80% Arabika i 20% Robusta b) mieszanka 60% Arabika i 40% Robusta c) mieszanka 100% Arabika stopień palenia: średni zawartość kofeiny: duża do magazynów Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że minimalna gwarantowana realizacja umowy wyniesie nie mniej niż 60% (600 kg) wartości umowy w okresie jej obowiązywania. Zamawiający zastrzega, iż bez narażania na jakąkolwiek odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy uprawniony jest do zaniechania złożenia zamówienia na towar o wartości nie większej niż 60%.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzu ofertowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż bez narażenia na jakąkolwiek odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy uprawniony jest do zaniechania złożenia zamówienia na towar o wartości nie większej niż 40 %. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze z tytułu niezłożenia i niezrealizowania przez Zamawiającego zamówień na poziomie wyższym niż 60% maksymalnej wartości brutto umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi wskazanymi w formularzu ofertowym stanowiącymi przedmiot zamówienia przy zachowaniu następujących warunków: a) przesunięcia wynikają z potrzeb odbiorców, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. b) przesunięcia nie mogą przekroczyć 40% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w załącznik nr 1. c) przesunięcia nie spowodują przekroczenia maksymalnej wartości brutto umowy. Kawa ziarnista musi być pełnowartościowa, w pierwszym gatunku, dostarczana w nienaruszonych fabrycznych 1kg opakowaniach. Oferowane artykuły spożywcze winny charakteryzować się wysoką jakością i datą przydatności produktu do spożycia powinna być krótsza niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. Dostarczone produkty muszą być zapakowane w oryginalnym opakowaniu z nazwą producenta oraz widocznym i czytelnym terminem przydatności. Wykonawca deklaruje w ofercie przetargowej konkretną markę i/lub nazwę handlową produktu ze wskazaniem jej składu w postaci proporcji mieszanki oraz gwarantuje dostawę oferowanego produktu na niezmienionym poziomie przez okres obowiązywania umowy. Wszelkie zmiany w zakresie dostarczanego asortymentu odbywać się mogą wyłącznie na zasadach określonych w specyfikacji oraz jej załącznikach. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz obowiązujących przepisach prawa. Przedmiot zamówienia obejmuje również wyposażenie obiektów Zamawiającego w ciśnieniowe ekspresy wymagane do przyrządzenia kawy. Przewidzieć należy konieczność dostawy 6 fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych ekspresów do kawy. a. Wyposażenie obiektów w urządzenia ciśnieniowe odbywać się będzie w formie płatności miesięcznych za najem każdego urządzenia wraz z kosztami utrzymania ruchu. b. W zakresie przedmiotu zamówienia przewidzieć należy również transport dostarczonych ekspresów, instalację we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach (miejscach), przeszkolenie personelu Zamawiającego z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonych ekspresów oraz dostawę wyposażenia uzupełniającego, w tym: ubrania "branżowe" dla personelu Zamawiającego obsługującego ekspresy takich jak koszulki i zapaski. c. Wykonawca dołączy dokumenty i instrukcje w języku polskim niezbędne do prawidłowej obsługi ekspresów. Dodatkowo Wykonawca przygotuje i dostarczy jednostronicowe instrukcje obsługi ekspresu do kawy dla użytkowników w ilości równej ilości instalowanych urządzeń do umieszczenia w bezpośrednim sąsiedztwie urządzeń, wykonane na folii, plastiku lub innym materiale odpornym na wilgoć np.(laminat). d. Wykonawca zamontuje, skonfiguruje oraz uruchomi ekspresy do kawy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, jak również przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonych urządzeń oraz zasad bhp. Szkolenie nastąpi w dniu instalacji urządzeń, po uprzednim uzgodnieniu terminu Zamawiającym. e. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni deinstalację oraz odbiór ekspresów po zakończeniu umowy. f. Koszty opakowania, transportu, dostarczenia, rozładunku oraz ubezpieczenia przedmiotu dostawy na czas przewozu są po stronie Wykonawcy. g. W czasie trwania umowy Wykonawca zapewni utrzymanie w ruchu dostarczonych ekspresów i ponosić będzie wszelkie koszty z tym związane tj. koszty naprawy ekspresów, części zamiennych, serwisu, także środków czystości : tabletek , płyny , detergenty, filtry oraz dojazdów obsługi itp. h. Wykonawca na dodatkowo własny koszt zapewni i zrealizuje w okresie trwania umowy w każdym miesiącu przegląd serwisowy dostarczonych urządzeń. i. Utrzymanie w ruchu polegać będzie na zapewnieniu sprawnej pracy dostarczonych urządzeń każdego dnia pracy obiektów dla których są przeznaczone. Wszelkie zgłaszane, stwierdzane i wskazane przez Zamawiającego wady i usterki Wykonawca usunie w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia, w miejscu eksploatacji urządzenia. j. Zamawiający wymaga aby utrzymanie w ruchu obejmowało urządzenie zastępcze. k. Jeżeli wykonanie naprawy lub usunięcie wady nie będzie możliwe w wyżej wymienionym terminie lub miejscach użytkowania ekspresów, Wykonawca niezwłocznie na własny koszt odbierze niesprawny sprzęt oraz na czas usuwania usterek zapewni ekspres zastępczy. Ekspres zastępczy nie może być gorszy pod względem funkcjonalnym od ekspresu dostarczonego w ramach niniejszej Umowy. l. W przypadku trzykrotnego zgłoszenia usterek awarii tego samego typu Wykonawca wymieni wadliwy ekspres na nowy, tego samego typu w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia czwartej usterki. Zamawiający informuje, że ewentualnie wskazane w SIWZ i jej załącznikach (w tym w formularzu ofertowym) typy i symbole, nazwy własne produktów, pochodzenie itd. Mogące wskazywać na konkretnych ich producentów i/lub dystrybutorów mają charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu doprecyzowania parametrów i wymogów jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający uzna produkt, który będzie posiadał co najmniej takie cechy jakościowe, skład surowcowy/wartości odżywcze, konsystencję, zapach, smak i barwę jak produkty opisane w specyfikacji i jej załącznikach (w tym w formularzu ofertowym). Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji oraz skład mieszanki, co artykuły określone przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych do określonych w dokumentacji postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowymi. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Informacje na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Uwaga: W przypadku jeśli Wykonawca jest dystrybutorem, producent oferowanego asortymentu traktowany jest jako podwykonawca (poddostawca) podmiotu składającego ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. a. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b. W przypadku powierzenia całości lub części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. c. W przypadku nie wykazania w formularzu oferty część którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający uzna że zadanie będzie realizowane przez Wykonawcę samodzielnie. d. Wykonawca jest odpowiedzialny za rzetelność, terminowość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, niezależnie od części przedmiotu Zamówienia jakie ewentualnie powierzy podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych art. 22a ust. 1 ustawy Pzp., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty. Ekspres automatyczny mały np. WMF1100 S lub równoważne Dane techniczne: ? pojemność zbiornika na wodę min 1 litr, ? pojemność zbiornika na kawę min 300gram, ? brak podłączenia do wody, ? Napięcie 230V, ? Ciśnienie - 15 barów, ? Moc - 1400W, ? Wymiary max ? instrukcja obsługi w języku polskim, ? Wyświetlacz, Funkcje: ? automatyczny system spieniający mleko i pojemnik chłodzący na mleko,(lodówka, chłodziarka) ? automatyczne przygotowanie co najmniej Espresso, Caffe Latte, Cappuccino, ? regulacja mocy kawy, ? wbudowany młynek, ? automatyczny program czyszczenia i odkamieniania, ? menu w języku polskim, ? elektroniczna regulacja ilości napoju na filiżankę, ? automatyczny wyłącznik, Dodatkowe wyposażenie ? pojemnik na zużytą kawę. Ekspres automatyczny duży np. WMF15005, FRANKE A600 lub równoważne Dane techniczne: ? stałe podłączenie do wody, ? pojemność zbiornika na kawę min 500 gram, ? dodatkowy pojemnik na czekoladę, ? Napięcie 230V, ? Ciśnienie - 15 barów, ? Moc - min 1400W, ? instrukcja obsługi w języku polskim, ? Wyświetlacz, Funkcje: ? Automatyczny system spieniający mleko , ? automatyczne przygotowanie co najmniej Espresso, Caffe Latte, Cappuccino, czekolada ? regulacja mocy kawy, ? wbudowany młynek, ? automatyczny program czyszczenia i odkamieniania, ? menu w języku polskim, ? Elektroniczna regulacja ilości napoju na filiżankę, ? automatyczny wyłącznik, Dodatkowe wyposażenie: ? lodówka do mleka, ? pojemnik na zużytą kawę.

II.5) Główny kod CPV: 15861000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39711310-5
39711000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień (dostaw), o których mowa art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego z uwzględnieniem maksymalnej wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunki kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek sytuacji finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 80 000 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego ww. dokumentów (tj. dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej), zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną główną dostawę (przez jedną dostawę rozumie się jedną umowę) w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. * Za spełnienie niniejszego warunku uznane zostanie wykonanie dostaw kawy min. 60 000.00 zł. Wskazana wartość może być zrealizowana zarówno w ramach jednej, jak i kilku dostaw. Z zastrzeżeniem iż przynajmniej jedna umowa dostawy jest o wartości nie mniejszej niż 10 000.00 złotych. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. c. dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie dostaw: * Dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za zapewnienie sprawnej pracy dostarczonych urządzeń każdego dnia pracy obiektów dla których są przeznaczone. * Dysponuje lub będzie dysponować zespołem 2 osób, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi serwisowania ekspresów posiadających doświadczenie zawodowe (w zakresie usług serwisowania, obsługi m.in. ekspresów do kawy, sprzętu gastronomicznego) nie krótsze niż 2 letnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 80 000 zł lub dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowania.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną główną dostawę (przez jedną dostawę rozumie się jedną umowę) w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. * Za spełnienie niniejszego warunku uznane zostanie wykonanie dostaw kawy min. 60 000.00 zł. Wskazana wartość może być zrealizowana zarówno w ramach jednej, jak i kilku dostaw. Z zastrzeżeniem iż przynajmniej jedna umowa dostawy jest o wartości nie mniejszej niż 10 000.00 złotych. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie dostaw: Dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za zapewnienie sprawnej pracy dostarczonych urządzeń każdego dnia pracy obiektów dla których są przeznaczone.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Opisy, katalogi zawierające parametry techniczne oferowanych ekspresów potwierdzających parametry produktów opisanych w części III SIWZ zał. Nr 1 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Załącznik 1 Formularz ofertowy. Załącznik 2 - Wzór oświadczenia dotyczący spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Załącznik 3 - Wzór oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Załącznik 4 - Wzór Umowy Załącznik 5 - Wzór oświadczenia dotyczące przesłanki wykluczenia z postępowania - art.24 ust.1 pkt 23. Załącznik 6 - Formularz wykazu dostaw. Załącznik 7 - wykaz osób

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Sposób realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do umowy, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony: 1. zmniejszenia ilości wykonanej dostawy, w zakresie ilościowym i wartościowym; 2. zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych; 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy polegającą na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych. W tym okresie dostawy towarów będą realizowane po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o tym Zamawiającego. 4. Za okoliczności "siły wyższej" uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, zagrożenia epidemiczne np. (SARS-CoV-2), ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. 5.Zaistnienie siły wyższej winno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-26, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi 26-11-2020 godz. 11:00

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.