Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Tychy: Prawnik
Numer ogłoszenia: 61172 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-22-71, faks 032 227-35-40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prawnik.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie porad prawnych dla uczestników PAL w wymiarze 64 godzin w okresie od marca do czerwca i od września do grudnia 2010 roku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: wszyscy razem.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pawełko-Derek Urszula, ul. Jagodowa 33a, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6400 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6400
Oferta z najniższą ceną: 6400 / Oferta z najwyższą ceną: 6400
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 66 i 5 ust 1a pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art 66 i 5 ust.1a pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych z póź.zm. Uzasadnienie : Zgodnie z art. 5 ust 1 a pkt 4 ustawy pzp zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie z wolnej ręki, gdyż zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. W przedmiotowym przypadku mamy do czynienia z taką właśnie przesłanką, z uwagi na niespodziewaną rezygnację z wykonywania usług przez Wykonawcę wybranego w wcześniejszym postępowaniu. Zastosowanie zakupu w trybie art. 66 z uwzględnieniem art. 5 w/w ustawy t.j trybu z wolnej ręki pozwoli na realizację zadania zgodnie z harmonogramem działań w projekcie. Ponadto zastosowanie innego trybu , anieżeli z wolnej ręki , stanowiłoby realne zagrożenie wydłużenia terminów, a tym samym nie wykonanie założonych form wsparcia, opóźnieniem w realizowaniu zadań, co oznacza nie spełnienie oczekiwań klientów projektu, pobawienie ich możliwości skorzystania z oczekiwanej formy wsparcia, ponadto aneksowania umów i nie wykonanie budżetu projektu w 2010 roku.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Budowa pergoli na terenie Cmentarza Komunalnego Wartogłowiec w Tychach - III postępowanie
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bibliotecznej 34/79 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- "Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 20 01 10- odzież oraz odpadu o kodzie 200111- odzież "
- "Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 02 - złom z gabarytów"
- Udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji danych w Gminie Miasta Tychy w latach 2026 - 2027
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Referatu Podatków i Opłat Lokalnych, Planowania i Finansów, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami, Informatyki, Edukacji oraz USC UG Gierałtowice w 2026r.
- Kompleksowa obsługa prawna Referatów: IR, GM, OŚ, ZP, OKP, RZKO oraz samodzielnych stanowisk objętych przedmiotem zamówienia w UG Gierałtowice w 2026r.
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA PROJEKTU PARTNERSKIEGO PN." MAŁOPOLSKI DWÓR- "ZIELONA" ODNOWA I ODBUDOWA ZABYTKÓW ORAZ ADAPTACJA DLA NOWYCH FUNKCJI SPOŁECZNO - GOSPODARCZYCH" DO DZIAŁANIA FEMP.05.17.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





