eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec-ZdrójRemont Szko³y Podstawowej w Zborowie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-19



Og³oszenie nr 611700-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.

Gmina Solec - Zdrój: Remont Szko³y Podstawowej w Zborowie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest czê¶ci± projektu pn. "Poprawa infrastruktury edukacyjno-sportowej w Gminie Solec-Zdrój" wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦wiêtokrzyskiego 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec - Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 29101075400000, ul. ul. 1 Maja  10 , 28-131  Solec-Zdrój, woj. ¶wiêtokrzyskie, pañstwo Polska, tel. 41 3776039, e-mail ug@solec-zdroj.pl, faks 41 3776022.
Adres strony internetowej (URL): www.solec-zdroj.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.solec-zdroj.pl/przetargi.php


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez platformê zakupow± pod adresem: https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urz±d Gminy w Solcu-Zdroju, ul. 1 Maja 10 28-131 Solec-Zdrój


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont Szko³y Podstawowej w Zborowie
Numer referencyjny: SOO.VII.701.3.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Remont Szko³y Podstawowej w Zborowie". 1.1 Zamówienie obejmuje m.in: - remont posadzek w pomieszczeniach dydaktycznych i korytarzach; - renowacjê nawierzchni posadzki na sali do zajêæ sportowych; - przebudowê pomieszczenia schowka przy sali dydaktycznej na ³azienkê dla uczniów; - wykonanie przegrody korytarza w odporno¶ci ogniowej EI30; - dostawê wyk³adzin dywanowych do sal lekcyjnych. 1.2 Wykonawca udziela gwarancji na roboty budowlane. Wykonawca okre¶la czas trwania okresu gwarancji w formularzu ofertowym. Gwarancja mo¿e zostaæ udzielona odpowiednio na 36,48,60 miesiêcy. Czas trwania okresu gwarancji oceniany bêdzie w kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami pkt 19 SIWZ. Gwarancja i rêkojmia bêdzie liczona od dnia nastêpnego po dacie odbioru koñcowego ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje miêdzy innymi, poza warunkami ujêtymi prawnie, nieodp³atn± (wliczon± w cenê oferty) naprawê oraz konserwacjê i przegl±dy oraz regulacje wynikaj±ce z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowan± w miejscu u¿ytkowania, przez osoby lub podmioty posiadaj±ce stosown± autoryzacjê producenta/ów lub ich wymianê. 1.3 Oferowane i dostarczone materia³y musz± byæ fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawid³owej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczone znakiem CE, musz± posiadaæ odpowiednie atesty dla obiektów dydaktycznych, deklaracje zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami, certyfikaty bezpieczeñstwa. 1.4. Szczegó³owy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ w tym m.in.: a/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. b/ przedmiar ze wskazaniem minimalnych parametrów i funkcji dla poszczególnych urz±dzeñ i materia³ów, c) szkice dot. przebudowy schowka na wc i przegrody szklanej. Dokumenty wymienione w powy¿ej nale¿y traktowaæ, jako wzajemnie obja¶niaj±ce, a w przypadku rozbie¿no¶ci lub dwuznaczno¶ci, wyja¶nienia i uzupe³nienia winny byæ wydane przez Zamawiaj±cego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji. 1.5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w Tomie I i II SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45400000-1
45300000-0
45110000-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawcy: Wykonawca musi siê wykazaæ do¶wiadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, - w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy/rozbudowy/przebudowy/remontu budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³ ka¿da. b) osób: Wykonawca musi wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona: - kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, który w ci±gu ostatnich 5 lat pe³ni³ funkcjê kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednym zadaniu w zakresie budowy/rozbudowy/przebudowy/remontu budynku u¿yteczno¶ci publicznej (definicja wykonania zadania: protokó³ odbioru lub równowa¿ny dokument), o warto¶ci zadania minimum 80 000,00 PLN brutto, Osoba wskazana na stanowisko kierownika budowy, powinna posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.), Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831). oraz ustaw± z dnia 9 maja 2014 r. o u³atwieniu dostêpu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220). Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³niania warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a sk³ada dokument lub dokumenty wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w zdaniu wcze¶niejszym, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. O¶wiadczenie to powinno byæ sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty okre¶lone w sekcji 14 Opis sposobu przygotowania ofert Tom I SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 4 000,00 PLN (s³ownie z³otych: cztery tysi±ce 00/100 z³). Wymagania dot. wadium okre¶la pkt 16 Tomu I SIWZ


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji dla robót35,00
do¶wiadczenie personelu wykonawcy5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany mog± dotyczyæ: 1. Zmiany tre¶ci dokumentów, stanowi±cych integraln± czê¶æ umowy, zawieraj±cych zakres rzeczowy przedmiotu umowy, w zakresie niezbêdnym do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, z uwagi na: - ujawnienie b³êdu w przedmiarach robót, STWiOR, - wyst±pienie konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, które nie zosta³y przewidziane w przedmiarach robót, a s± niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia, a zosta³y ujawnione podczas prowadzenia robót podstawowych. - wyst±pienia robót zamiennych niezbêdnych do zakoñczenia realizacji zamówienia, - zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych, - aktualizacjê rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny; - zmiany wymiarów lub po³o¿enia czê¶ci robót budowlanych, - zmiany ilo¶ci robót budowlanych w stosunku do dokumentacji projektowej, - rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych, - zmiany rozwi±zañ technicznych/technologicznych lub materia³owych ujêtych w Tomie III SIWZ, spowodowanych konieczno¶ci± wprowadzenia modyfikacji w przedmiarach i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych podyktowanymi konieczno¶ci± racjonalizacji konkretnych rozwi±zañ zwiêkszaj±cych walory u¿ytkowe obiektu, bêd±cego przedmiotem umowy, o ile ta modyfikacja nie zmieni parametrów inwestycji. 2. Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia z powodu konieczno¶ci wykonania robót zamiennych; rezygnacji z wykonania czê¶ci zakresu umowy (w tym roboty zaniechane) oraz nie przewidzianego braku p³ynno¶ci finansowej Zamawiaj±cego, 3 Zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wyst±pienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na zmianê czasu potrzebnego do realizacji zamówienia. Termin wykonania zamówienia mo¿e ulec przesuniêciu o czas opó¼nienia w realizacji robót wynik³y wskutek: - si³y wy¿szej, - okoliczno¶ci, których nie mo¿na przewidzieæ, - zaistnienia warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych, dla danej pory roku - przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, np. opó¼nienie przekazania przez Zamawiaj±cego terenu budowy - z winy Zamawiaj±cego - wprowadzenia niezbêdnych zmian w dokumentacji okre¶lonej w Tomie III SIWZ w celu prawid³owego wykonania prac, a uniemo¿liwiaj±cych dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, - wyst±pienie konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, które nie zosta³y przewidziane w przedmiarach robót, a s± niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia, a zosta³y ujawnione podczas prowadzenia robót podstawowych. - nie przewidzianego braku p³ynno¶ci finansowej Zamawiaj±cego. - wyst±pienia opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, - wyst±pienia braku mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, - rozpoczêcia przez Gminê Solec-Zdrój termomodernizacji budynku Szko³y Podstawowej w Zborowie i zwi±zanej z tym koordynacji robót budowlanych w jednym obiekcie, - zmian terminów organizacji roku szkolnego spowodowanych pandemi± COVID 19, - ograniczenia liczby dostêpnych pracowników Wykonawcy lub wyst±pienia opó¼nieñ w dostawach materia³ów i us³ugach spowodowanych pandemi± COVID 19, które w istotny sposób wp³ywaj± na realizacjê umowy w pierwotnie przewidzianym terminie. 4. Przez przypadek wyst±pienia si³y wy¿szej bêdzie siê rozumieæ w szczególno¶ci ka¿de zdarzenie zewnêtrzne, nieprzewidywalne, niezale¿ne od stron niniejszej umowy, których zaistnienie lub skutki mog± wp³yn±æ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy lub niewykonanie wynikaj±cych z niej zobowi±zañ. 5. W razie zaistnienia zdarzeñ, o których mowa w ust.3, Wykonawca zobowi±zuje siê niezw³ocznie zawiadomiæ Zamawiaj±cego (a nastêpnie potwierdziæ pisemnie) o rozpoczêciu okresu wystêpowania tych zdarzeñ. 6. W razie wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w ust 3, data ustalona dla zakoñczenia robót bêdzie przesuniêta o czas, w którym zdarzenia te uniemo¿liwi³y kontynuacjê robót pod warunkiem, ¿e ma to bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, o czym Strony zdecyduj± w Protokole uzgodnieñ podpisanym przez przedstawiciela Wykonawcy oraz Inspektora Nadzoru i Zamawiaj±cego. 7. Zmiany stawki podatku VAT, (Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT). 8. Wszelkie zmiany umowy na skutek wytycznych dotycz±cych realizacji projektu ze strony Instytucji udzielaj±cej dofinansowania. 9. Zmiany Podwykonawcy, gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - pod warunkiem wykazania Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, ocena spe³niania warunków dokonana bêdzie przez Zamawiaj±cego na moment sk³adania ofert lub zg³oszenia zmiany przez Wykonawcê, 10. Usuniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci Umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji. 11. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczno¶æ ich wprowadzenia bêdzie wynika³a ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.