To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61159 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Mysłowice: Remonty bieżące chodników
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31306 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mysłowice, krajowy numer identyfikacyjny
27625539300000, ul.
Ul. Powstańców
1,
41400
Mysłowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 223 40 75, faks
32 223 40 75; 222 25 65, e-mail
um_zamowienia@myslowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.myslowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty bieżące chodników
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.3.2017.JS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia pn. "Remonty bieżące chodników", którego merytoryczny zakres robót drogowych obejmuje wykonanie w ramach robót utrzymaniowych nie wymagających zgłoszenia do organu nadzoru architektoniczno-budowlanego remontów cząstkowych o pow. do 5 m2 i bieżących chodników z kostki brukowej betonowej, granitowej, płyt betonowych kwadratowych i sześciokątnych o powierzchni powyżej 5 m2, wymianę, regulację, przestawienie krawężników i obrzeży, a także wykonanie niezbędnej regulacji pionowej studzienek teletechnicznych, zaworów oraz włazów kanałowych oraz uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż remontowanych chodników, w tym: 1.1) każdorazowo zakres, sposób wykonania robót oraz czasokres ich wykonania zostanie wskazany przez inspektora nadzoru - wynika wprost z załączonych do SIWZ dokumentów, w tym zbiorczego zestawienia kosztów oraz kalkulacji szczegółowej dla cen jednostkowych i obejmuje wykonanie zamówienia publicznego dotyczącego jak wyżej, w zakresie wymaganym przepisami ustawy Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie; 1.2) zakres robót obejmuje m. in.: - chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 8 cm na podbudowie z tłucznia o grubości 8 cm z rozebraniem istniejącej nawierzchni, korytowaniem, z wywozem i utylizacją gruzu i gruntu na wysypisko - 1680,0 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 8 cm na podbudowie z tłucznia o grubości 8 cm z wykonaniem koryta głębokości 20 cm, z wywozem i utylizacją gruzu i gruntu na wysypisko - 250,0 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie z tłucznia grub. 15 cm z rozebraniem istniejącej nawierzchni, korytowaniem, wywozem i utylizacją gruzu budowlanego i gruntu na wysypisko, zjazdy indywidualne i publiczne - 210,0 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie z tłucznia grub. 15 cm z wykonaniem koryta głębokości 25 cm, wywozem i utylizacją gruzu budowlanego i gruntu na wysypisko, zjazdy indywidualne i publiczne - 35,0 m2, - chodnik z płyt betonowych 35*35*5 lub 50*50*7 cm na podbudowie tłuczniowej gr. 8 cm z rozebraniem istniejącej nawierzchni, korytowaniem, wywozem i utylizacją gruzu budowlanego i gruntu na wysypisko - 35,0 m2, - ustawienie 1 m krawężnika betonowego wystającego, wtopionego przejazdowego, krawężników skośnych (15*30, 25*20, 22*25) na ławie betonowej z oporem z rozbiórką istniejącego krawężnika i ławy betonowej, wykonaniem rowka, ławy betonowej z betonu B-15, wywozem i utylizacją gruzu i gruntu - 840,0 m, - ustawienie 1 m krawężnika betonowego wystającego, wtopionego przejazdowego, krawężników skośnych (15*30. 25*20, 22*25) na ławie betonowej z oporem z wykonaniem rowka, ławy betonowej z betonu B-15, wywozem i utylizacją gruzu i gruntu - 150,0 m, - ustawienie 1 m obrzeża bet. 30*8 cm z rozbiórką istniejącego, wywozem i utylizacją gruzu budowlanego - 840,0 m, - ustawienie 1 m obrzeża bet. 30*8 cm - 150,0 m, - remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych sześciokątnych, kwadratowych - 50,0 m2, - remont cząstkowy nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 50,0 m2, - przestawienie krawężnika betonowego - 50,0 m, - przestawienie krawężników granitowych - 20,0 m, - przestawienie obrzeży betonowych - 50,0 m, - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej kolorowej lub szarej grub. 8 cm na istniejącej podbudowie - 190,0 m2, - regulacja pionowa studzienek teletechnicznych - 2 szt., - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 11 szt., - regulacja pionowa studni dla włazów kanałowych - - 2 szt., - wyrównanie istniejącej podbudowy grub. do 10 cm po zagęszczeniu, tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie - 2,0 m3, - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych, kostki brukowej - 40,0 m2, - rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 20,0 m, - rozebranie ław betonowych pod krawężnik - 1,2 m3, - rozebranie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - 20,0 m, - wywiezienie gruzu z rozbiórek samochodami samowyładowczymi na płatne składowisko z uwzględnieniem kosztów utylizacji - 5,38m3, - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej jezdni wzdłuż krawężnika z wywiezieniem rumoszu na wysypisko z uwzględnieniem kosztów utylizacji - dla powierzchni do 5 m2 - 5,0 t, - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej jezdni wzdłuż krawężnika z rozbiórką i wywiezieniem rumoszu na wysypisko z uwzględnieniem kosztów utylizacji - dla powierzchni powyżej 5 m2 - 225,0 m2, - frezowanie powierzchni czynnej pni drzew - 1500,0 cm2, - uzupełnienie i odtworzenie zieleńca- grubość humusu 10 cm - 80,0 m2; 1.3) w odniesieniu do wymogu zatrudnienia, o którym mowa w art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum po 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, określone w pozycji A1-A7, zbiorczego zestawienia kosztów; 1.4) sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w § 13 projektu umowy - Załącznik Nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233260-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT325193.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 279869.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.