Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-31
Białystok: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług medycznych na potrzeby medycyny pracy obejmujących konsultacje specjalistyczne dla funkcjonariuszy i pracowników Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej (sprawa nr 27/ZP/SZ/16)
Numer ogłoszenia: 61113 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza , ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 71 45 171, faks 85 71 45 715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług medycznych na potrzeby medycyny pracy obejmujących konsultacje specjalistyczne dla funkcjonariuszy i pracowników Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej (sprawa nr 27/ZP/SZ/16).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych na potrzeby medycyny pracy obejmujących konsultacje specjalistyczne dla funkcjonariuszy i pracowników Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej (służących zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia) na terenie miasta Białystok, w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konsultacji specjalistycznych dotyczących funkcjonariuszy Straży Granicznej i pracowników cywilnych na terenie miasta Białegostoku. Celem konsultacji specjalistycznych jest określenie stanu zdrowia (narządu, układu) zgodnie z dziedziną specjalizacji z podsumowującym wnioskiem o istnieniu bądź braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy/służby na danym stanowisku dla lekarza medycyny pracy/profilaktyka: - wynikających z badań wstępnych, okresowych, kontrolnych określonych w art. 229 § 1 i 2 Kodeksu Pracy, -wynikających ze specjalistycznych badań kierowców i kierowców do kierowania pojazdem uprzywilejowanym Ustawy z dnia 05 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U.2016 poz.627 ze zm. ) badań kierowców pojazdów uprzywilejowanych według zasad określonych w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruch drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn.zm.), rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U 2014r. poz. 949). Funkcjonariusze Straży Granicznej i pracownicy cywilni będą zgłaszać się bezpośrednio do punktu badania Wykonawcy wraz ze skierowaniem od Zamawiającego z określonym stanowiskiem i wykazem czynników szkodliwych bądź uciążliwych dla zdrowia występujących w miejscu służby i pracy. Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi wskazane w punktach od 1 do 6 poniższej tabeli co najmniej od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w miejscowości Białystok co najmniej od 8.00 do 15.00. Pozostałe usługi wskazane w tabeli wykonawca zobowiązany jest świadczyć przynajmniej raz w tygodniu, przez co najmniej 2 godziny. Konsultacja specjalistyczna będzie odbywała się w dniu przyjścia petenta ze skierowaniem od Zamawiającego. Czas od zarejestrowania się w poradni do momentu przyjęcia przez danego specjalistę nie może przekraczać jednej godziny oczekiwania. Usługa kończy się wydaniem pisemnego wyniku badania, podpisanego przez osobę/y z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami. Konsultacja powinna zawierać wynik badania oraz opinię co do istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do służby/pracy na danym stanowisku z ewentualnymi zaleceniami. Wykonawca jest zobowiązany wpisać na skierowaniu godzinę rejestracji oraz rzeczywistą godzinę badania. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenie dokumentacji wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami z zachowaniem należytej staranności. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony danych osobowych. Konsultacje specjalistyczne stanowiące przedmiot umowy będą wykonywane zgodnie z zasadami wiedzy, należytą starannością i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i normami przez osoby o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach zawodowych. Świadczenia usług medycznych będą wykonywane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa m. in. : - Ustawa z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz. U. 2014 r. poz. 1184), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 05.01.2012 r. w sprawie służby medycyny pracy (Dz. U., poz. 53), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 05.01.2012 r. w sprawie zadań służby medycyny pracy (Dz. U., poz. 52), - Ustawa z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 618 z późn. zm.) - Wykonywanie i dokumentowanie badań będzie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.). Cena za konsultacje specjalistyczne jest ceną ryczałtową oraz uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem opinii specjalistycznej w tym m.in. wykonanie ewentualnych dodatkowych badań, konsultacji z innymi lekarzami. Zamawiający nie będzie dokonywał opłaty za badania, które będą zlecane przez lekarza specjalistę w celu wydania opinii specjalistycznej, a ich koszt ponosi Wykonawca. RTG klatki piersiowej a-p wraz z opisem będzie dostarczane przez Wykonawcę na drugi dzień roboczy do Służby Zdrowia w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia grafiku wykonywania wszystkich badań na rzecz Zamawiającego z podaniem faktycznych dni oraz godzin przyjęć (nie dotyczy godzin wyznaczonych przez NFZ). O wszystkich zmianach godzin i dni przyjęć Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną zgodnie z umową. Art. 43 ust. 1 pkt 18 i 19 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług zwalnia z podatku VAT usługi w zakresie opieki medycznej służące profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia. Zamawiający zastrzega możliwość zlecania Wykonawcy wykonywania mniejszej ilości badań oraz możliwość całkowitej rezygnacji z wykonania badania danego rodzaju, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy zakres badań i szacunkowe ilości określa poniższa tabelka. L.p. Rodzaj konsultacji specjalistycznej Ilości badań (szt.): 1. RTG klatki piersiowej a-p - 800 szt.; 2. Audiogram - 500 szt.; 3. Pole widzenia - 500 szt.; 4. Okulista - 1500 szt.; 5. Laryngolog - 800 szt.; 6. Neurolog - 1500 szt.; 7. Kardiolog - 10 szt.; 8. Ortopeda - 20 szt.; 9. EEG - 10 szt.; 10. Diabetolog - 10 szt.; 11. Psycholog - 10 szt.; 12. Dermatolog - 10 szt.; 13. Pulmonolog - 10 szt.; 14. Endokrynolog - 10 szt.; 15. Spirometria - 40 szt.; 16. Echo serca - 10 szt.; 17. Psychiatra - 10 szt.; 18. Konsultacja chirurgiczna - 10 szt.; 19. Konsultacja chirurga naczyniowego - 10 szt.; 20. USG jamy brzusznej - 5 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne 85.12.12.31 - Usługi kardiologiczne 85.12.12.83 - Usługi ortopedyczne 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.12.12.82 - Usługi dermatologiczne 85.12.13.00 - Specjalistyczne usługi chirurgiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.09.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Dostępność do usług - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaski Oddział Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza
z siedzibą w Białymstoku, ul. Bema 100, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 101 (kod pocztowy 15-370).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu i odzieży sportowej.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG w Michałowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie adaptacji pomieszczeń na potrzeby szatni i kuchni w Zespole Szkół Technicznych w Białymstoku, ul. Stołeczna 1
- Wykonanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego,odnowa oznakowania cienkowarstwowego (...) w rejonie Północ wraz z obszarem węzła drogowego w Porosłach
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 678 Białystok- Sokoły- Wysokie Mazowieckie w km od 17+675 do km 18+800
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- Indywidualne specjalistyczne wsparcie dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
- Świadczenie specjalistycznej usługi psychologicznej w ramach stanowiska Psychologa
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum" - drugie postępowanie
- Wykonywanie usługi w zakresie badań sądowo-lekarskich, wydawania opinii sądowo - lekarskich w sprawach karnych, cywilnych, ubezpieczeniowych, wykonywanie sądowo - lekarskich sekcji zwłok
- Usługa przeprowadzenia diagnozy w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, czyli 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i .......dla 45 osób - lokalizacja m.st Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.