eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłoszczowaKontrakt 5bCzęść 2Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla Kontraktu 3Modernizacja oczyszczalni ścieków, realizowane w ramach Projektu pn. UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE AGLOMERACJI WŁOSZCZOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-02

Włoszczowa: Kontrakt 5b: Część 2: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla Kontraktu 3: Modernizacja oczyszczalni ścieków, realizowane w ramach Projektu pn. UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE AGLOMERACJI WŁOSZCZOWA
Numer ogłoszenia: 610 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. , ul. Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 41 39 43 680, faks 41 39 43 680.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwik-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt 5b: Część 2: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla Kontraktu 3: Modernizacja oczyszczalni ścieków, realizowane w ramach Projektu pn. UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE AGLOMERACJI WŁOSZCZOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego - zakres modernizacji oczyszczalni we Włoszczowie: 1.Przebudowa pompowni ścieków wraz z wyposażeniem w kratę. 2. Likwidacja istniejącej kraty ręcznej i zastąpienie jej mechaniczną kratą panelowo-hakową. 3. Likwidacja istniejącej ręcznej instalacji do odbioru skratek oraz zastąpienie jej rynną spłukiwaną. 4. Budowa wiaty nad stanowiskiem kraty i sita. 5. Montaż prasopłuczki skratek w budynku skratek. 6. Likwidacja istniejącego systemu odprowadzania piasku i montaż płuczki piasku, z funkcją płuczącą. 7. Wymiana urządzeń w stacji dmuchaw na nowocześniejsze i lepiej dopasowane do wymagań technologicznych reaktorów biologicznych. 8. Wymiana urządzeń technologicznych w reaktorach biologicznych. 9. Przebudowa pompowni recyrkulatu (likwidacji istniejącej pompowni i zamiana na pompownię z pompami wirowymi). 10. Wymiana wyposażenia technologicznego osadnika końcowego - montaż zamiennego wyposażenia. 11. Remont nowego zagęszczacza ( montaż nowego wyposażenia technologicznego, remont istniejącego zagęszczacza oraz remont wyposażenia pompowni osadu). 12. Montaż urządzeń technologicznych w stacji odwadniania osadów. 13. Montaż instalacji do poboru próbek ścieków surowych i oczyszczonych. 14. Wykonanie zintegrowanego systemu sterowania automatyczną pracą oczyszczalni (w tym wizualizacji procesu). 15. Wykonanie związanej infrastruktury podziemnej - uzbrojenia terenu w przewody technologiczne, kable energetyczne, sygnalizacyjne, sterownicze oraz przewody kanalizacyjne, wodne oraz zasilania zewnętrznego. 16. Modernizacja kotłowni. 17. Budowa garażu. 18. Przebudowa drogi technologicznej na terenie oczyszczalni - wykonanie dróg, poboczy, chodników i placów wewnętrznych, oświetlenia. 19. Zakup agregatu prądotwórczego 280 kW. 20. Remontowe roboty budowlane (termomodernizacja budynku technologiczno-biurowego w zakresie stacji dmuchaw, remont składowiska osadu, wymiana barierek i pomostów na wykonane ze stali nierdzewnej). 21. Rozruch mechaniczny, hydrauliczny i technologiczny obiektu wraz z osiągnięciem założonych parametrów technologicznych. 22. Wykonanie wszelkich innych działań niewymienionych powyżej, a koniecznych dla wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczonej co najmniej jednej usługi nadzoru budowlanego , której przedmiotem był nadzór nad realizacją inwestycji obejmującej modernizację, rozbudowę lub przebudowę lub budowę oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 2700 m3/d lub o wartości robót co najmniej 4000 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpis na listę izby samorządu zawodowego)- Wykonawca przedkłada informację zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ, b) wykaz, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczonych usług nadzoru budowlanego (lub kierowania budową) przez wskazaną osobę, dla co najmniej jednego zadania inwestycyjnego tożsamego z przedmiotem zamówienia , o wartości: a. Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - nie mniejszej niż 4000 000 zł brutto lub o przepustowości oczyszczalni ścieków 2700m3/d. b. Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - nie mniejszej niż 4000 000,00 zł brutto lub o przepustowości oczyszczalni ścieków co najmniej 2700 m3/d. c. Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej, elektroenergetycznej i układów AKPiA - co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę sieci kabli zewnętrznych, instalacji technologicznych wewnętrznych lub zewnętrznych, automatyki i układów AKPiA podczas modernizacji, rozbudowy lub przebudowy lub budowy oczyszczalni ścieków na kwotę nie mniejszą niż 1000 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.3.3, Wykonawca wskazał osoby będące w dyspozycji podmiotów, którymi będzie dysponował.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca dołączy do oferty aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w minimalnej wysokości 50 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia - zał. Nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wad w dokumentacji projektowej lub innych braków w dokumentacji budowy przekazanej przez Zamawiającego, b) zawieszenia robót przez Zamawiającego, z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca, c) wystąpienia warunków atmosferycznych lub hydrologicznych, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, d) wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, e) koniecznych lub racjonalnych zmian w dokumentacji projektowej, f) powstanie opóźnień z powodu okoliczności, za które nie odpowiada Wykonawca. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) konieczności wymiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, c) konieczności wprowadzenia zmian polegających na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiany technologii, d) kolizji z infrastrukturą podziemną, której nie ujęto w dokumentacji technicznej stanowiącej postawę wyceny, e) konieczności wykonania robót zamiennych lub rezygnacji z części robót, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, f) możliwości wprowadzenia zmiany korzystnej dla Zamawiającego. 3.Warunki dokonywania zmian: a) zmiana może być inicjowana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, a strona wnioskująca zobowiązana jest do jej szczegółowego uzasadnienia oraz wskazania podstawy prawnej i umownej, b) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron umowy, c) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą Pzp, d) zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzwik-wloszczowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wzwik-wloszczowa.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2015 godzina 11:00, miejsce: WZWiK.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, priorytet I Gospodarka wodno-ściekowa, działanie 1.1 w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Włoszczowa...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.