Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Bieruń: Obsługa prawna powiatu bieruńsko - lędzińskiego w okresie od 1.04.2010 r. - 31.12.2011 r.
Numer ogłoszenia: 61086 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2163820, faks 032 3269287.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna powiatu bieruńsko - lędzińskiego w okresie od 1.04.2010 r. - 31.12.2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obowiązek świadczenia na rzecz powiatu bieruńsko-lędzińskiego doradztwa prawnego w zakresie zadań powiatu oraz zadań Skarbu Państwa realizowanych przez Starostę Bieruńsko-Lędzińskiego. Przedmiotowy zakres obowiązków określa się następująco: a) doradztwo prawne w zakresie spraw prowadzonych w Starostwie oraz związanych z jego strukturami wewnętrznymi, b) doradztwo prawne w zakresie spraw objętych uchwałami Zarządu Powiatu i Rady Powiatu, c) sporządzanie na wniosek kierownictwa Starostwa pisemnych opinii prawnych, d) pomoc w przygotowywaniu uchwał organów powiatu oraz wewnętrznych aktów prawnych Starostwa, e) opiniowanie umów, w których stroną ma być Zamawiający i pomoc w ich redagowaniu, f) zastępstwo procesowe Zamawiającego w sprawach przed sądami, g) udział w negocjacjach prowadzonych przez członków Zarządu Powiatu z innymi podmiotami, h) prowadzenie postępowania egzekucyjnego należności powiatu, i) obsługa prawna posiedzeń Rady Powiatu. W celu wykonania w/w zadań, Wykonawca współpracować będzie z: a) członkami Zarządu Powiatu oraz Skarbnikiem i Sekretarzem Powiatu, b) kierownikami komórek organizacyjnych, c) dyrektorami powiatowych placówek oświatowych, d) dyrektorami pozostałych powiatowych jednostek organizacyjnych. Współpraca z dyrektorami powiatowych jednostek organizacyjnych innych niż placówki oświatowe ograniczona jest do doradztwa związanego z przygotowywaniem projektów uchwał Rady Powiatu lub Zarządu Powiatu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIEJ STROSZNAJDER KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
jakie przetargi wygrała firma
MACIEJ STROSZNAJDER KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
- Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Strosznajder, ul. Kościuszki 36a, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136500 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166530
Oferta z najniższą ceną: 166530 / Oferta z najwyższą ceną: 166530
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. art66 w zw. z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Opierając się o ustawowe delegacje wynikające z art 5 ust. 1 ustawy p.z.p. (stan prawny na dzień wszczęcia postępowania tj. 26.01.2010 r.) zamówienie publiczne można udzielić w trybie zamówienia z wolnej ręki po przeprowadzonych negocjacjach (art. 66 ustawy p.z.p.), gdyż w postępowaniach o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi wymienione w załączniku II B do dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi, zamawiający może nie stosować przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz innych niż dotyczące wartości zamówienia przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Przebudowa ul. Węglowej i ul. Królowej Jadwigi (dokumentacja)
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych do obudowy ścianowej KW/ZRP dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny, nr grupy 295-27-17.
- Remont stalowego zbiornika kamienia nr 1 w PGG S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast w zakresie robót II-IV stopnia pilności
- Modernizacja zasilania rezerwowego w Stacji Geofizyki Górniczej dla Oddziału KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast
- "Zakup koparko-ładowarki oraz podnośnika-zwyżki koszowej w celu uzupełnienia zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Usuwanie szkód górniczych w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Orła Białego w Bieruniu przy ul. Węglowej 11.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Odbudowa basenu zewnętrznego przy ulicy Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich"
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Świadczenie usług prawniczych dla Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu w 2026 roku
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Budowa farmy fotowoltaicznej 3 MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
- Kompleksowa obsługa prawna zadania inwestycyjnego pod nazwą: Poszerzenie odcinka toru wodnego na podejściu do portu morskiego w Świnoujściu''
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





