eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH TELEFONII STACJONARNEJ ORAZ STAŁEGO DOSTĘPU DO INTERNETU DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W GŁOGOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Głogów: ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH TELEFONII STACJONARNEJ ORAZ STAŁEGO DOSTĘPU DO INTERNETU DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W GŁOGOWIE
Numer ogłoszenia: 61078 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie , ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7275555, faks 076 7275501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH TELEFONII STACJONARNEJ ORAZ STAŁEGO DOSTĘPU DO INTERNETU DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W GŁOGOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Głogowie polegających na: zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w oparciu technologię ISDN wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej oraz aparatów telefonicznych, z zachowaniem dotychczasowej numeracji, serwisem technicznym obejmującym nadzór, obsługę i konserwację centrali telefonicznej oraz dzierżawionych aparatów przez cały okres trwania umowy, świadczeniu usługi stałego dostępu do Internetu, świadczeniu usług faksowych, możliwości bezpłatnego ograniczenia ruchu wyjściowego polegające na blokowaniu połączeń na numer 070, 0300,0400, bezpłatnej realizacji połączeń wewnętrznych w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza technologii alternatywnych np. VoIP, numery dostępowe, bramki GSM, technologia radiowa. W ramach powyższych usług Zamawiający wymaga:przejęcia całego ruchu wychodzącego i przychodzącego poprzez przyłączenie 4 łączy ISDN BRA - 2B+D, zapewnienia stałego dostępu do Internetu o przepustowości min. 10 Mbs10 MBs ze stałym publicznym adresem IP, przeniesienia do własnej sieci numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego - 76 72-75-500 do 76 72-75-569, 76 72-71-570 do 76 72-71-579. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z zachowaniem obecnie posiadanej numeracji, jak również kosztów związanych z przeniesieniem numerów telefonicznych. Przeniesienie numerów oraz zmiana centrali nie spowoduje przerw w ciągłości ruchu telefonicznego w godzinach pracy urzędu. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia takiej operacji po godzinach pracy PUP lub w dni wolne od pracy. Wydzierżawienia Zamawiającemu centrali telefonicznej oraz cyfrowych aparatów telefonicznych, zgodnie z poniższym zestawieniem: Wymagana minimalna konfiguracja centrali: łącza do sieci miejskiej - karta linii miejskiej 4x ISDN BRA 2B+D, liczba portów wewnętrznych - DDI : systemowych - 8, analogowych - 72. Wyposażenie dodatkowe: 10 szt. aparatów systemowych z wyświetlaczem, w tym 4 aparaty sekretarsko-dyrektorskie, 20 szt. aparatów analogowych, 1 szt. zasilania awaryjnego 4h, 1 szt. modem zdalnego zarządzania, 1 szt. centralna książka telefoniczna. Opłaty za użytkowanie centrali i aparatów telefonicznych należy wliczyć w ceny abonamentów, które będą uiszczane przez Zamawiającego raz w miesiącu. Realizacji usług przy wykorzystaniu dotychczasowej infrastruktury technicznej, bez ponoszenia dodatkowych kosztów instalacyjnych. Świadczeniu usług telefonicznych w zakresie: połączeń lokalnych i strefowych, połączeń międzystrefowych, połączeń do sieci komórkowych, połączeń międzynarodowych, serwisów informacyjnych, linii informacyjnych, infolinii, biura numerów, itp. połączeń faksowych. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne bez opłaty inicjacyjnej za rozpoczęcie połączenia. Zamawiający wymaga by Wykonawca bezpłatnie dostarczał w cyklach miesięcznych szczegółowy biling oddzielnie dla każdego numeru, na płycie CD. Naliczania kosztów połączeń wg stawek z formularza ofertowego. Świadczenia dodatkowych usług telekomunikacyjnych - możliwość ruchu do sieci publicznej jak: serwisy informacyjne, infolinie 0800, 0801, 0804, linie informacyjne 91XX, 93XX, 95XX. Zapewnienia bezpłatnych połączeń na numery alarmowe 112 oraz 997,998,999. Wykonawca zapewni bezpłatny, ciągły 24 godzinny dostęp do serwisu i gwarantowany czas usunięcia awarii do 24 godzin od chwili zgłoszenia, bez względu na godzinę zgłoszenia i dzień tygodnia. Zapewnienia indywidualnego opiekuna technicznego i handlowego zajmującego się bieżącą obsługą Zamawiającego. Orientacyjne ilości minut do realizacji w okresie 1 miesiąca: 2000 minut połączeń lokalnych, 600 minut połączeń międzystrefowych, 1500 minut połączeń na komórki, 10 minut połączeń stacjonarnych międzynarodowych do krajów UE - połączenia poza kraje Unii Europejskiej występują sporadycznie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami), tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży zaświadczenie lub oświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług telekomunikacyjnych i świadczeniu usługi stałego dostępu do Internetu o wartości nie mniejszej niż 35.000, 00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawaijący pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT, b) jeżeli nastąpi zmniejszenie kosztów świadczenia usług (cennika) Wykonawcy poniżej poziomu cen określonych przez Wykonawcę w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.glogow.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie 67-200 Głogów, ul. Piaskowa 1 pok. 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie ul. Piaskowa 1; sekretariat pok. nr 101 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.