eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa artykułów biurowych



Ogłoszenie z dnia 2005-11-17

POZYCJA 61050

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa artykułów biurowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, do kontaktów: Agnieszka Lewica, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785231, fax 061 8785215, e-mail: katkru@um.poznań.pl, www.city.poznań.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakup artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki. Artykuły, których próbek wymaga zamawiający zostały zaznaczone w załączniku nr 1 do SIWZ. Próbki zostaną zwrócone na wniosek wykonawcy po zbadaniu ofert przez Komisję. Sposób badania opisano w załączniku nr 2 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na artykuły biurowe nie podlegające zużyciu. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, zgodnie z częściowymi zamówieniami. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie co dziesięć dni. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień częściej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły w terminie max 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pl. Kolegiacki 17 w Poznaniu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.86.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.20 - Papier listowy Oryginalny kod CPV: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówieniem jest objęte 306 pozycji ujęte w formularzu cenowym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali należycie min. 3 dostawy artykułów biurowych, papieru lub materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla instytucji publicznych lub firm prywatnych o wartości jednostkowej min. 100 tys. zł brutto; (przy ocenie spełniania warunku zamawiający nie będzie brał pod uwagę dostaw wykonanych do hurtowni i sklepów zajmujących się dalszą odsprzedażą); d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 50 tys. zł e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, Oceny spełniania ww warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu a) Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk "OFERTA". b) Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. - Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i 9 ( pkt. 9 dot. tylko podmiotów zbiorowych) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje z Krajowego Rejestru Karnego muszą być złożone przez każdy podmiot. - Zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oferenci zagraniczni zamiast ww. dokumentu składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.(wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie i zadeklarowane wartości w złotych polskich (np. referencje z kwotami lub fakturą, umową itp.) - (wzór wykazu - załącznik nr 6 do siwz); W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot - Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 50 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot lub ze złożonych dokumentów musi wynikać, iż wykonawcy wspólnie dysponują kwotą 50 tys. zł.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena całkowita podana w ofercie - 70% Jakość - 20% Termin dostawy - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.01.2006, cena - 10 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.01.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 04.03.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.01.2006, godzina 12:15, w siedzibie zamawiającegon a pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 36.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.