Ogłoszenie z dnia 2005-11-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa artykułów biurowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, do kontaktów: Agnieszka Lewica, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785231, fax 061 8785215, e-mail: katkru@um.poznań.pl, www.city.poznań.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakup artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki. Artykuły, których próbek wymaga zamawiający zostały zaznaczone w załączniku nr 1 do SIWZ. Próbki zostaną zwrócone na wniosek wykonawcy po zbadaniu ofert przez Komisję. Sposób badania opisano w załączniku nr 2 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na artykuły biurowe nie podlegające zużyciu. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, zgodnie z częściowymi zamówieniami. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie co dziesięć dni. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień częściej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły w terminie max 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pl. Kolegiacki 17 w Poznaniu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.86.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.20 - Papier listowy Oryginalny kod CPV: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówieniem jest objęte 306 pozycji ujęte w formularzu cenowym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2007;
III.1) Wymagane wadium: 4 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali należycie min. 3 dostawy artykułów biurowych, papieru lub materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla instytucji publicznych lub firm prywatnych o wartości jednostkowej min. 100 tys. zł brutto; (przy ocenie spełniania warunku zamawiający nie będzie brał pod uwagę dostaw wykonanych do hurtowni i sklepów zajmujących się dalszą odsprzedażą); d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 50 tys. zł e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, Oceny spełniania ww warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu a) Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk "OFERTA". b) Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. - Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i 9 ( pkt. 9 dot. tylko podmiotów zbiorowych) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje z Krajowego Rejestru Karnego muszą być złożone przez każdy podmiot. - Zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oferenci zagraniczni zamiast ww. dokumentu składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.(wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie i zadeklarowane wartości w złotych polskich (np. referencje z kwotami lub fakturą, umową itp.) - (wzór wykazu - załącznik nr 6 do siwz); W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot - Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 50 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot lub ze złożonych dokumentów musi wynikać, iż wykonawcy wspólnie dysponują kwotą 50 tys. zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena całkowita podana w ofercie - 70% Jakość - 20% Termin dostawy - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.01.2006, cena - 10 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.01.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 04.03.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.01.2006, godzina 12:15, w siedzibie zamawiającegon a pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 36.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.11.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"-2
- Dostawa artykułów biurowych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





