eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPielęgnacja i ścinka drzew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Zielona Góra: Pielęgnacja i ścinka drzew
Numer ogłoszenia: 61044 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i ścinka drzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie ścinki i pielęgnacji drzew na obszarze administrowanym przez ABM nr 1, ABM nr 2 w Zielonej Górze. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 1.Pielęgnacja drzew :przycięcie gałęzi ,wycięcie suchych i połamanych gałęzi, przy pomocy podnośnika hydraulicznego lub drabin ( zależnie od wysokości drzewa), zasmarowanie ran specjalnym środkiem, prześwietlenie koron drzew, wycięcie suchych i połamanych gałęzi, z użyciem podnośnika, zebranie odpadów w stosy, wywóz gałęzi na wysypisko. Cena obejmuje robociznę, pracę sprzętu, załadunek i transport gałęzi na składowisko, drewna na składowisko oraz koszt przyjęcia gałęzi na składowisku, nakład pracy na 1 sztukę drzewa - ujęte w kosztorysie ofertowym, 2.Ścinka drzew suchych i zagrażających bezpieczeństwu : odcięcie pilarką gałęzi , konarów i części pnia oraz opuszczenie ich na linach, ścinka głównych pędów, konarów i części pnia przy pomocy podnośnika hydraulicznego, pocięcie pnia na odcinki umożliwiające transport , ułożenie w stosy, wywóz gałęzi na składowisku, wywóz drewna na wyznaczone składowisko. Frezowanie pnia drzewa na głębokość od 10 do 30 cm. Cena obejmuje robociznę, pracę sprzętu, załadunek i transport gałęzi oraz ściętych części pnia na składowisko oraz koszt przyjęcia gałęzi, karpy korzeniowej na składowisko, nakład pracy na 1 sztukę drzewa - ujęte w kosztorysie ofertowym. Koszt likwidacji drzewa powalonego wynosi 80 % kosztu ścinki drzewa stojącego. 3.Wykonanie nasadzeń administracyjnych drzew: zakup odpowiednich sadzonek, wykopanie odpowiedniej wielkości dołów ,zaprawienie dołów, wykonanie nawodnienia, posadzenie sadzonek i zabezpieczenie ich palikami, pielęgnacja nasadzeń w najbliższym okresie wegetacyjnym, podlewanie w trakcie okresu wegetacji. Cena obejmuje zakup, robociznę, oraz transport, pracę sprzętu oraz koszty pielęgnacji ujęte w kosztorysie ofertowym. 4.Nasadzenia krzewów: zakup odpowiednich sadzonek, wykopanie odpowiedniej wielkości dołów, posadzenie sadzonek, pielęgnacja w okresie pielęgnacyjnym. Cena obejmuje zakup, robociznę, pracę sprzętu i koszty pielęgnacji ujęte w kosztorysie ofertowym. 5.Pielęgnacja krzewów: przycięcie gałęzi, wycięcie suchych i połamanych gałęzi. Cena obejmuje robociznę, pracę sprzętu, załadunek i transport gałęzi na składowisko ujęte w kosztorysie ofertowym. 6.Inne prace wg. potrzeby np.: wykonanie oprysków na szkodniki, uzupełnienie palików, usuwanie wywrotów i złomów drzew, karczowanie pni, usuwanie krzewów zagrażających, chirurgia drzew, wykonanie odciągów itp., ujęte w kosztorysie ofertowym. 7.Uporządkowanie terenu prac :doprowadzenie do stanu pierwotnego. Przy czym: - Koszt likwidacji powalonego pnia drzewa: równa się 75 % wartości likwidacji drzewa stojącego. - Sprzedaż ściętego drewna: odbywa się poprzez sprzedaż przez Zamawiającego na miejscu ścinki lub na miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli sprzedaż odbywa się na miejscu to koszt ścinki drzewna wynosi 80 % kwoty ścinki - ujętym w kosztorysie ofertowym. 2) Obowiązki wykonawcy: 1.Ścisłe przestrzeganie zadań i terminów wykonania robót przekazanych za pomocą protokołu przekazania robót potwierdzony przez Wykonawcę. 2.Drewno pochodzące ze ścinki należy przekazać do miejsca składowania wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.Odpady pochodzące z pielęgnacji drzew oraz karpina, winny być wywożone do Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKIM przy ulicy Wrocławskiej 73 w Zielonej Górze. 4.Prace związane z pielęgnacją drzew będą wykonywane lub nadzorowane przez pracownika Wykonawcy posiadającego wiedzę (ukończony kurs), uprawnienia oraz odpowiednie badania do wykonywania tego typu robót specjalistycznych. 5.Wykonawca powinien posiadać sprawny sprzęt i wyposażenie umożliwiające bezpieczne wykonywanie zleconych prac (samochodowy podnośnik hydrauliczny, pilarki, ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy itp.) 6.Wykonawca zobowiązany jest współpracować, konsultując swoje uwagi i propozycje dotyczące realizacji zamówienia ( rodzaj materiału sadzeniowego, miejsce nasadzeń itp.) 7.Wykonawca będzie zgłaszać potrzebę wykonania prac, które usuną zauważone zagrożenie bezpieczeństwa ( usunięcie suchych konarów, wycinka drzew itp.),a nie ujęte w protokole przekazania frontu robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.23.12.00 - Usługi zwalczania szkodników leśnych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać się realizacją wykonania 2 usług, w zakresie ścinki i pielęgnacji drzew o wartości łącznej min. 70 tyś. złotych, lub jednej usługi o wartości min. 70 tyś. złotych; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy, oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, oraz wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; c) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Zjednoczenia 110A, pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Zielonej Górze, ul. Zjednoczenia 110, pokój nr 101, lub w kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.