Ogłoszenie z dnia 2005-11-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DO BUDYNKU WYDZIAŁU BIOLOGII I OCHRONY ŚRODOWISKA UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO PRZY ULICY BANACHA 12/16
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Łódzki, do kontaktów: Jarosław Lizińczyk, ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354354, fax 042 6354325, e-mail: aparnauk@uni.lodz.pl, www.uni.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: BIURO GOSPODARCZE UŁ, DARIUSZ BŁĘDOWSKI, UL. LINDLEYA 3, 90-131 ŁÓDŹ, woj. łódzkie, tel. (42) 635 43 20, fax (42) 678 37 44, e-mail: biugosp@uni.lodz.pl, www.uni.lodz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: BIURO GOSPODARCZE UŁ, DARIUSZ BŁĘDOWSKI, UL. LINDLEYA 3, 90-131 ŁÓDŹ, woj. łódzkie, tel. (42) 635 43 20, fax (42) 678 37 44, e-mail: biugosp@uni.lodz.pl, www.uni.lodz.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: BIURO GOSPODARCZE UŁ, DARIUSZ BŁĘDOWSKI, UL. LINDLEYA 3, 90-131 ŁÓDŹ, woj. łódzkie, tel. (42) 635 43 20, fax (42) 678 37 44, e-mail: biugosp@uni.lodz.pl, www.uni.lodz.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DO BUDYNKU WYDZIAŁU BIOLOGII I OCHRONY ŚRODOWISKA UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO PRZY ULICY BANACHA 12/16. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: MEBLE, MEBLE BIUROWE, KRZESŁA. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ŁÓDŹ - UL. BANACHA 12/16. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: POWYŻEJ 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.02.2006;
III.1) Wymagane wadium: 13 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: SPEŁNIANIE WARUNKÓW OKREŚLONYCH W SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 51 poz. 11478 z 15.03.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: CENA - 90% GWARANCJA - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.12.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.12.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.12.2005, godzina 13:00, ŁÓDŹ, UL. LINDLEYA 3, POK. 221.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.11.2005.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach przy ulicy Jana Pawła II nr 23
- Dostarczenie i montaż mebli i pozostałego wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół Elektronicznych w Rzeszowie
- Dostawa wraz z wniesieniem, rozładunkiem i montażem mebli do pomieszczeń nowej instytucji żłobka z podziałem na 2 części.
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł pracowniczych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.