Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-29
Warszawa: DOSTAWA MEBLI (oznaczenie sprawy: ZP-7-SKW-2015)
Numer ogłoszenia: 61029 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego , ul. Wojciecha Oczki 1, 02-007 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 846 131, 261 841 119, faks 261 841 377, 261 841 203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI (oznaczenie sprawy: ZP-7-SKW-2015).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz foteli i krzeseł biurowych, zgodnie ze wszystkimi warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2)Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, w następujący sposób: -Część nr 1 - dostawa mebli biurowych, tj. dostawa różnego rodzaju mebli, w tym: stoły i stoliki (81 szt.), biurka komputerowe (45 szt.), ławy (11 szt.), nadstawki do szafy ubraniowej dwudrzwiowej (80 szt.), szafy (118 szt.), witryny meblowe (45 szt.), regały biblioteczne (25 szt.), komody (31szt.), dostawki do biurka (30 szt.), kontenery do biurek (170 szt.), wieszaki do ubrań (10 szt.), wersalki (6szt.), łóżka polowe z pokrowcem (4szt.). -Część nr 2 - dostawa foteli i krzeseł biurowych, tj. dostawa różnego rodzaju foteli i krzeseł, w tym: fotele gabinetowe obrotowe (35 szt.), krzesła wyściełane na metalowej podstawie (60 szt.), krzesła obrotowe (90 szt.), fotele klubowe (20 szt.), krzesła obrotowe ergonomiczne (9 szt.), krzesła/sklejka (4szt.)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Wykonawca oświadczy, że należycie wykonał, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego wykonuje jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o charakterze/rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia (odpowiednio - część nr 1 - dostawa mebli biurowych, część nr 2 - dostawa foteli i krzeseł), przy czym wartość tej dostawy (w ramach jednego kontraktu, zamówienia czy umowy) była/jest nie mniejsza niż, odpowiednio: część nr 1 - 180 000,00 zł brutto, część nr 2 - 80 000,00 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - gwarancja - 15
- 3 - termin realizacji zamówienia - 15
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. W. Oczki 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Administracyjnego SKW w Warszawie poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul. T. Chałubińskiego / róg ul. W. Oczki 1 (tel. wew. 261 846 131, w dni robocze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnego rodzaju mebli, w tym: stoły i stoliki (81 szt.), biurka komputerowe (45 szt.), ławy (11 szt.), nadstawki do szafy ubraniowej dwudrzwiowej (80 szt.), szafy (118 szt.), witryny meblowe (45 szt.), regały biblioteczne (25 szt.), komody (31szt.), dostawki do biurka (30 szt.), kontenery do biurek (170 szt.), wieszaki do ubrań (10 szt.), wersalki (6szt.), łóżka polowe z pokrowcem (4szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. gwarancja - 15
- 3. termin realizacji zamówienia - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA FOTELI I KRZESEŁ BIUROWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa foteli i krzeseł biurowych, tj. dostawa różnego rodzaju foteli i krzeseł, w tym: fotele gabinetowe obrotowe (35 szt.), krzesła wyściełane na metalowej podstawie (60 szt.), krzesła obrotowe (90 szt.), fotele klubowe (20 szt.), krzesła obrotowe ergonomiczne (9 szt.), krzesła/sklejka (4szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. gwarancja - 15
- 3. termin realizacji zamówienia - 15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- "Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - wyposażenie, meble"
- Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu "UwB uczelnią dla wszystkich"
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych
- Modernizacja budynku w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Usług Społecznych (CUS) oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnością
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





