eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelecpaliwa/2006/2



Ogłoszenie z dnia 2006-12-04

POZYCJA 61000

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zgorzelec: paliwa/2006/2 Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., do kontaktów: Bolesław Mańczak, ul. Łużycka 3, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7757990, 7758484, fax 075 7757996, e-mail: mpgk_zgorzelec@poczta.fm. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpgk.zgorzelec-info.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: paliwa/2006/2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zgorzelec ul.Łużycka 3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia CPV: 23-11-12-00- 0: benzyna bezołowiowa 23-12-11-00- 2: olej napędowy Dostawa benzyny Eurosuper 95 w ilości 10.000 litrów. Benzyna musi spełniać wymagania jakościowe. Oleju napędowego Ekodiesel Plus 50 w ilości 140.000 litrów. Olej musi spełniać wymagania jakościowe dla okresu letniego i dla okresu zimowego. Polskie normy, które musi spełniać paliwo to: Pb95 (PN-EN 228:1999), ON (PN-EN 590:1999) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków Oferenci zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 2.Wypełniony Formularz oferty i Formularz cenowy - Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2.Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli dotyczy oferenta: umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). 5.Oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa o zamówieniach publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Załącznik nr 3. 6.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat usług (co najmniej trzy) w zakresie detalicznej sprzedaży paliw na kwotę równoważną z kwotą która jest przedmiotem tego przetargu, popartych referencjami poprzednio zamawiających - wzór: Załącznik nr 4. 8.Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w Załączniku nr 4 zostały wykonane z należyta starannością (referencje). 9.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 12.Dowód wniesienia w a d i u m, z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z określeniem sposobu zwrotu wadium. 13.W stosunku do dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 1 - 12 Zamawiający stawia następujące wymogi formalne: 14.Mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta. 15.Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby: 16.Każdy z ich oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy. 17.W przypadku wymaganego doświadczenia, podmiot występujący wspólnie udokumentował doświadczenie w wykonywaniu usług stanowiących przedmiot zamówienia. 18.Podmioty w sumie spełniały wymagane warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego i technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 19.Upoważnili jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych (lidera), przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem).Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierała zobowiązanie tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 euro, a poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust 8 Ustawy Zamówień Publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 5.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Posiadają punkty zakupu detalicznego (stację paliw) oddaloną nie więcej niż 8 km od siedziby zamawiającego. Stacja paliw, winna znajdować się w odległości nie większej niż 8 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną (gminną, powiatową, wojewódzką). 5.Posiadają wymagane paliwa określone przez zamawiającego w ofercie ciągłej w dni powszednie w godzinach od 6.00 do 22.00 oraz w niedziele i święta minimum 6 godzin w ciągu dnia. 6.Zapewnią bezgotówkową realizację zakupów zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy. 7.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 8.Na dowód spełnienia tych warunków dostawca obowiązany jest złożyć oświadczenia i dokumenty określone w pkt. IX niniejszej specyfikacji. Wynikiem oceny spełnienia warunków przez dostawcę będzie postanowienie o nie odrzuceniu oferty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane ww. rozdziale metodą \spełnia\ - \nie spełnia\. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków Oferenci zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 2.Wypełniony Formularz oferty i Formularz cenowy - Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2.Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli dotyczy oferenta: umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). 5.Oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa o zamówieniach publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Załącznik nr 3. 6.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat usług (co najmniej trzy) w zakresie detalicznej sprzedaży paliw na kwotę równoważną z kwotą która jest przedmiotem tego przetargu, popartych referencjami poprzednio zamawiających - wzór: Załącznik nr 4. 8.Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w Załączniku nr 4 zostały wykonane z należyta starannością (referencje). 9.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 12.Dowód wniesienia w a d i u m, z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z określeniem sposobu zwrotu wadium. 13.W stosunku do dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 1 - 12 Zamawiający stawia następujące wymogi formalne: 14.Mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta. 15.Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby: 16.Każdy z ich oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy. 17.W przypadku wymaganego doświadczenia, podmiot występujący wspólnie udokumentował doświadczenie w wykonywaniu usług stanowiących przedmiot zamówienia. 18.Podmioty w sumie spełniały wymagane warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego i technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 19.Upoważnili jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych (lidera), przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem).Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierała zobowiązanie tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.zgorzelec-info.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.12.2006, godzina 11:30, MPGK sp. z o.o. ul.Łużycka 3,59-900 Zgorzelec.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.