Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rymanów-Zdrój: dostawa mięsa oraz wyrobów i przetworów mięsnych w 2007 roku EEZ-04/06 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna, do kontaktów: Krzysztyński Marek, ul. Zdrojowa 48, 38-481 Rymanów-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4357401, 4357765, fax 013 4357475, e-mail: biuro@uzdrowisko-rymanow.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uzdrowisko-rymanow.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Uzdrowisko Rymanów S.A., Krzysztyński Marek, ul. Zdrojowa 48, 38-480 Rymanów Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 43 57 765, fax 13 43 57 475, e-mail: zaopatrzenie@uzdrowisko-rymanow.com.pl, www.uzdrowisko-rymanow.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa oraz wyrobów i przetworów mięsnych w 2007 roku EEZ-04/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Punkty żywienia Uzdrowisko Rymanów w Rymanowie Zdroju. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa oraz wyrobów i przetworów mięsnych według zestawień określonych w pakietach I i II. Szczegółowy ops w SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. aktualny odpis właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w formie oryginału lub czytelnej kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, oświadczenie o jakości zdrowotnej oferowanych produktów zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 117 495 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie \spełnia/nie spełnia\. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony zpostępowania na podstawie art. 24 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. aktualny odpis właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w formie oryginału lub czytelnej kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, oświadczenie o jakości zdrowotnej oferowanych produktów zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin płatności 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uzdrowisko-rymanow.com.pl/przetargi2/ogloszenia.htm. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W formie papierowej SIWZ można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub otrzymać drogą pocztową po przesłaniu wniosku o wydanie SIWZ, z podaniem numeru NIP wraz z upoważnieniem do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.12.2006, godzina 10:00, Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj Uzdrowisko Rymanów S.A. ul. Zdrojowa 48 , budynek Biały Orzeł.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet artykułów wieprzowych i wołowych. 1) Krótki opis: Szczegóły w SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00, 15.11.00.00, 15.11.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegóły w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin płatności 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet Artykuły drobiowe. 1) Krótki opis: Szcegóły w SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00, 15.11.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegóły w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin płatności 10 6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa mięs i wędlin dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Boguchwale
- Dostawy mięsa, wędlin oraz drobiu i podrobów do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.