Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdynia: DOSTAWA MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH CPV: 151 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 1479, do kontaktów: p. Aurelia WOLSKA, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax 058 6261480, e-mail: jowitasz@mw.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.1mps.mw.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Jednostka Wjskowa 1479 w Gdyni, p. Aurelia Wolska, Gdynia, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058/626 50 76, fax 058/626 14 80, e-mail: jw1479przetargi@mw.mil.pl, www.1mps.mw.mil.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Wojskowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH CPV: 151. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : JW 1479 Gdynia - Redłowo, ul. Orląt Lwowskich 26 - do godz. 10:00. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Mięso i podroby Szynka i szynka wysokowydajna Wędzonki szynko-podobne Polędwica i polędwica wysokowydajna Baleron Boczek wędzony - wędzonki bekonowe i inne Kiełbasy: homogenizowane średnio rozdrobnione średnio rozdrobnione surowe średnio rozdrobnione podsuszone średnio rozdrobnione suszone grubo rozdrobnione grubo rozdrobnione suszone Pasztetowe Salcesony Rolady 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. 4.Oświadczenie o posiadaniu przez zakład specjalistycznych pojazdów do przewozu wyrobów (samochody - chłodnie) wraz z wykazem samochodów przeznaczonych do przewozu (marka, typ, numer rejestracyjny) i zaświadczeniami Sanepid-u. 5.Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, którego mają być produkowane w tym zakładzie (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2005 r. Nr 17 poz. 127) lub decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy (art. 10 ust. 5 i 7 pkt. a, b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymogach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2004r. Nr 33, poz. 288 z póź. zm.), a w przypadku organu kontroli żywności sprawującego nadzór jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną zakładowi (art.27 ust. 2 w powiązaniu z art. 3 ust. 10 ustawy z dnia 11 maja 2001 o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2005r. Nr 32, poz. 265 z póź. zm.) lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności (art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. Nr 171, poz. 1225). Zamawiający nie dopuszcza do udziału w postępowaniu o udzielenie w/w zamówienia publicznego wykonawców zakwalifikowanych przez cywilne organa urzędowej kontroli (Inspekcja Weterynaryjna, Państwowa Inspekcja Sanitarna), do sprzedaży bezpośredniej, do działalności marginalnej, lokalnej i ograniczonej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: szynka wieprzowa b/k -700kg ozory wieprzowe -200kg serca wieprzowe-100kg antrykot -400kg wołowina b/k-1500kg wołowina zrazowa -1400kg łopatka wieprzowa b/k-2600kg karkówka b/k-1300kg schab b/k -1200kg boczek parzony-1000kg kiełbasa Mortadela -500kg kiełbasa Śląska-1200kg kiełbasa Jałowcowa -400kg parówki cienkie wieprzowe -600kg parówkowa wieprzowa -600kg kiełbasa Zwyczajna -2000kg kiełbasa Golonkowa -150kg kiełbasa Myśliwska -400kg kiełbasa Jarmarczna -300kg kiełbasa Zielonogórska -400kg kiełbasa Szynkowa wieprzowa -600kg kiełbasa Krakowska -parzona -300kg kiełbasa Krakowska - sucha -200kg kiełbasa Żywiecka -600kg kiełbasa Mielonka -700kg kiełbasa Toruńska -800kg kiełbasa Tatrzańska -500kg kiełbasa Metka smakowa -250kg kiełbasa Biała parzona-100kg kiełbasa Wiankowa -700kg kiełbasa Piwna-100kg kiełbasa Łopatkowa -200kg kabanosy -300kg salami -150kg polędwica wędzona -400kg ogonówka wędzona -600kg szynka gotowana-500kg baleron gotowany -500kg pieczeń rzymska-700kg pasztetowa podwędzana-150kg pasztet pieczony -700kg rolada z boczku-200kg żeberka wieprzowe- paski, świeże -1000kg salceson ozorkowy -200kg salceson włoski-200kg słonina świeża-1200kg wątroba świeża -wieprzowa -300kg kaszanka -300kg 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona \za zgodność\ przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, itp. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. 4. Oświadczenie o posiadaniu przez zakład specjalistycznych pojazdów do przewozu wyrobów (samochody - chłodnie) wraz z wykazem samochodów przeznaczonych do przewozu (marka, typ, numer rejestracyjny) i zaświadczeniami Sanepid-u. 5. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, którego mają być produkowane w tym zakładzie (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2005 r. Nr 17 poz. 127) lub decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy (art. 10 ust. 5 i 7 pkt. a, b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymogach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2004r. Nr 33, poz. 288 z póź. zm.), a w przypadku organu kontroli żywności sprawującego nadzór jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną zakładowi (art.27 ust. 2 w powiązaniu z art. 3 ust. 10 ustawy z dnia 11 maja 2001 o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2005r. Nr 32, poz. 265 z póź. zm.) lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności (art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. Nr 171, poz. 1225). Zamawiający nie dopuszcza do udziału w postępowaniu o udzielenie w/w zamówienia publicznego wykonawców zakwalifikowanych przez cywilne organa urzędowej kontroli (Inspekcja Weterynaryjna, Państwowa Inspekcja Sanitarna), do sprzedaży bezpośredniej, do działalności marginalnej, lokalnej i ograniczonej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury, wystawionej w oparciu o protokół odbioru dostarczonego przedmiotu umowy w terminie 30 dni od dnia daty jej otrzymania przelewem na konto wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.12.2006, godzina 11:00, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Klub Marynarski przy JW 1479 ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.11.2006.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia na terenie Muzeum Emigracji w Gdyni przy ul. Polskiej 1
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Utworzenie międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Biskupa Dominika 29a-33a.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa trzech lidarów
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Dostawy żywności na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu - z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





