eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiZakup i dostawa środków czystościowych, środków do mycia endoskopów oraz płyny do mycia naczyń w zmywarce z podziałem na pakiety Pakiet Nr I Środki czystościowe Pakiet Nr II Środki do myjki endoskopowej Pakiet Nr III Płyny do mycia naczyń w zmywarce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Aleksandrów Kujawski: Zakup i dostawa środków czystościowych, środków do mycia endoskopów oraz płyny do mycia naczyń w zmywarce z podziałem na pakiety Pakiet Nr I Środki czystościowe Pakiet Nr II Środki do myjki endoskopowej Pakiet Nr III Płyny do mycia naczyń w zmywarce
Numer ogłoszenia: 60951 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2828022, 2828081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandow.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków czystościowych, środków do mycia endoskopów oraz płyny do mycia naczyń w zmywarce z podziałem na pakiety Pakiet Nr I Środki czystościowe Pakiet Nr II Środki do myjki endoskopowej Pakiet Nr III Płyny do mycia naczyń w zmywarce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystościowych, środków do mycia endoskopów oraz płyny do mycia naczyń w zmywarce z podziałem na pakiety Pakiet Nr I Środki czystościowe Pakiet Nr II Środki do myjki endoskopowej Pakiet Nr III Płyny do mycia naczyń w zmywarce.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 33.74.12.00-8, 39.83.00.00-9, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 33.63.16.00-8, 39.83.12.10-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium Oferent nie wnosi

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym Rozdział Nr 2 SIWZ. Dopuszcza się przetworzenie w/w. formularza z zachowaniem jednak szaty graficznej, tabularycznej. Zabronione jest nanoszenie własnych zapisów. 2. Każdy Oferent przedkłada tylko jedną ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 3. Oferenci składają ofertę zgodnie z wymogami SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. 4. Oferta winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inna trwałą techniką. 5. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Cena oferty musi być podana złotych polskich brutto - cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi ( w terminie składania oferty) przepisami. 6. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie niezbędne nakłady pozwalające wykonać przedmiot zamówienia, w tym koszty uboczne, m.in. koszt transportu do siedziby zamawiającego - magazyn gospodarczy. 7. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Oferenta upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta zgodnie z wpisem reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielony pełnomocnictwem. Wszelkie załączniki do oferty/strony winny być również podpisane przez umocowanych przedstawicieli Oferenta. 9. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 10. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem i datowane przez osobę podpisującą ofertę. 11. Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. 12. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty bezwzględnie wymagane brak któregokolwiek z poniższych dokumentów, lub forma i treść odmienne od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z Rozdziałem 2 dołączonym do SIWZ. 2. Stan prawny: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty: - Oświadczenie dotyczące informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Oświadczenie dotyczące informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert. 3. Zdolność techniczna: - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. - Referencje, potwierdzające, iż usługi przedstawione w wykazie o którym mowa wyżej wykonane zostały z należytą starannością od minimum 3 usługobiorców. 4. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: Aktualne karty charakterystyki produktów niebezpiecznych: poz.1-4, poz. 6 - 9 - 13, poz. 17 - 18, poz. 21, poz. 35 - 38, poz. 41 - 43 Dokumenty dołączone do oferty mogą być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta- § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 5. Warunki wymagane przy złożeniu oferty wspólnej kilku przedsiębiorców konsorcjum, spółki cywilnej. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: a. oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela partnera wiodącego; b. przedstawiciele wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie; c. podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zdolność techniczna: - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności; - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. - Referencje, potwierdzające, iż usługi przedstawione w wykazie o którym mowa wyżej wykonane zostały z należytą starannością od minimum 3 usługobiorców. 4. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: Aktualne karty charakterystyki produktów niebezpiecznych: poz.1-4, poz. 6 - 9 - 13, poz. 17 - 18, poz. 21, poz. 35 - 38, poz. 41 - 43

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty, - Oświadczenie dotyczące informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Oświadczenie dotyczące informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty bezwzględnie wymagane (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów, lub forma i treść odmienne od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty) 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z Rozdziałem 2 dołączonym do SIWZ. 2. Stan prawny: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; - Oświadczenie dotyczące informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Oświadczenie dotyczące informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert. 3. Zdolność techniczna: - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności; - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. - Referencje, potwierdzające, iż usługi przedstawione w wykazie o którym mowa wyżej wykonane zostały z należytą starannością od minimum 3 usługobiorców. 4. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: Aktualne karty charakterystyki produktów niebezpiecznych: poz.1-4, poz. 6 - 9 - 13, poz. 17 - 18, poz. 21, poz. 35 - 38, poz. 41 - 43

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ul. Słowackiego 18 87 - 700 Aleksandrów Kujawski Pok. Nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ul. Słowackiego 18 87 - 700 Aleksandrów Kujawski Pok. Nr 9 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Środki czystościowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 Środki czystościowe - 44 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.93.00.00-7, 33.74.12.00-8, 39.83.00.00-9, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Środki do mycia endoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 Środki do mycia endoskopu - 3 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Płyny do mycia naczyń w zmywarce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 Płyny do mycia naczyń w zmywarce - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.