eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa leków na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-19



Og³oszenie nr 609172-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bia³ymstoku: Dostawa leków na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50622576000000, ul. Poleska  89 , 15-874  Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , e-mail przetargi@wspr.bialystok.pl , , faks 85 66 37 302.
Adres strony internetowej (URL): www.pogotowie.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.pogotowie.bialystok.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
http://mini.portal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal; Adres skrzynki ePUAP: /WSPRBialystok/SkrytkaESP


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej przesy³k± pocztow±, kurierem na adres Zamawiaj±cego lub bezpo¶rednio w siedzibie Zamawiaj±cego
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok, pok. 214


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa leków na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
Numer referencyjny: EOP.332.27.20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:
Liczba czê¶ci zamówienia, na które wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê nie jest ograniczona.
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiaj±cy nie wprowadza ograniczeñ w zakresie maksymalnej liczby czê¶ci, na które zamówienie mo¿e zostaæ udzielone temu samemu wykonawcy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy leków na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, szczegó³owo wyspecyfikowanych w za³±czniku nr 2 do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych: o Czê¶æ 1 - Leki Pakiet 1 o Czê¶æ 2 - Leki Pakiet 2 Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, w miarê zapotrzebowania Zamawiaj±cego od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

II.5) G³ówny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33690000-3
33000000-0
38412000-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: Czê¶æ 1 i Czê¶æ 2: CENA OFERTOWA BRUTTO(Cof) - waga 60% Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cof bad)x 100pkt]*0,60 gdzie: Cmin - najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty. TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 30% Obliczenia w ramach kryterium termin dostawy bêd± dokonywane wg wzoru: Dmin Dof = [(Dmin/Dof bad )x 100 pkt] x 0,30 Dof bad gdzie: Dof bad - termin dostawy oferty badanej Dmin - minimalny termin dostawy spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 24 godziny. Maksymalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy 72 godziny. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 72 godziny, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W wypadku oznaczenia przez Zamawiaj±cego w zamówieniu, dostawy jako pilnej, Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ dostawê w terminie 24 godzin od chwili z³o¿enia zamówienia, pomimo zadeklarowanego przez Wykonawcê w formularzu oferty, terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 24 godziny. TERMIN PRZYDATNO¦CI DO U¯YCIA TOWARU POWY¯EJ 18 MIESIÊCY, LICZONY OD DATY DOSTAWY ZAMÓWIENIA (Pof )- waga 10% Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 10% (10 pkt), w przypadku zaoferowania towaru o przydatno¶ci powy¿ej 18 miesiêcy od daty dostawy zamówienia, albo 0% (0 pkt), w przypadku gdy nie zaoferuje przydatno¶ci towaru powy¿ej 18 miesiêcy od daty dostawy zamówienia. Przy czym termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy zamówienia. Termin przydatno¶ci do u¿ycia nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach. £±czna liczba punktów jaka otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru: SUMA = Cof + Dof + Pof 2. Wszystkie obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. 3. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SIWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów. 4. Je¶li nie bêdzie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ceny i terminu dostawy, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±. 5. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Wykonawcy bêd± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Ewentualne wyja¶nienia dotycz±ce ra¿±co niskiej ceny udzielane s± wy³±cznie w formie pisemnej.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Ocena spe³nia w/w warunku dokonana zostanie na podstawie kopii zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (je¿eli Wykonawca jest wytwórc±) lub zezwolenia na prowadzenie sk³adu konsygnacyjnego, które zostanie przedstawione na wezwanie Zamawiaj±cego
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Kopia zezwolenia na prowadzanie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (je¿eli Wykonawca jest wytwórc±) lub zezwolenia na prowadzenie sk³adu konsygnacyjnego po¶wiadczona przez osoby uprawnione do reprezentacji za zgodno¶æ z orygina³em.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta musi zawieraæ: a. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spe³niniu warunków udzia³u w postêpowaniu wg Za³±cznika nr 3 do SIWZ b.Wype³niony formularz ofertowy [wg Za³±cznika nr 1 do SIWZ]; c. Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 2 do SIWZ]; d. Orygina³ lub po¶wiadczona notarialnie kopia pe³nomocnictwa do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ; e. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w postêpowaniu jest obowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: w czê¶ci 1: 4 000,00 z³ w czê¶ci 2: 100,00 z³ 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w: o pieni±dzu, o porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, o gwarancjach bankowych, o gwarancjach ubezpieczeniowych, o porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 t.j. z pó¼n. zm.). 3. W przypadku z³o¿enia oferty w formie papierowej oraz wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, do oferty nale¿y za³±czyæ orygina³ gwarancji lub porêczenia (nie zszywaæ z ofert±). 4. W przypadku z³o¿enia oferty w formie elektronicznej za po¶rednictwem miniPortalu oraz wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia dokumentu w formie elektronicznej - z zastrze¿eniem, i¿ bêdzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj. wystawcê gwarancji/ porêczyciela. 5. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok: Nr rachunku bankowego: Santander Bank Polska S.A.: 03 1500 1344 1213 4006 0375 0000. 5.1 Wadium musi zostaæ zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.2 Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym 6. Na dokumencie bêd±cym form± wadium do³±czonym do oferty musi byæ wyra¼nie okre¶lony przedmiot, którego wadium dotyczy "Wadium - przetarg na dostawê leków do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku". 7. Zwrot wadium: 7.1. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza; 7.2. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.3. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 7.4. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê; 7.5. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu uprzednio zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego. 8. Zatrzymanie wadium: 8.1 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 8.2 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: o odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, o nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy. 9. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto (Cof)60,00
Termin dostawy (Dof)30,00
TERMIN PRZYDATNO¦CI DO U¯YCIA TOWARU POWY¯EJ 18 MIESIÊCY, LICZONY OD DATY DOSTAWY ZAMÓWIENIA (Pof )10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty: a) zmiana wielko¶ci opakowania, dawki lub postaci w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu innej ni¿ wskazana w za³±czniku do umowy opakowania, dawki lub postaci z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow±, pod warunkiem uprzedniego wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego, na czas ustalony z Zamawiaj±cym, je¿eli zmiana ta bêdzie wprowadzona na czas d³u¿szy ni¿ 30 dni, b) obni¿enie cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcê, c) zamiany poszczególnego asortymentu, bêd±cego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Za³±czniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwil± zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie móg³ wiedzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. "zamiennik" pod warunkiem, ¿e spe³ni on wszystkie wymogi Zamawiaj±cego, a cena jednostkowa netto nie jest wy¿sza ni¿ oferowana przez Wykonawcê, d) wprowadzenia w miejsce produktu wskazanego w za³±czniku nr 1 do umowy odpowiednika chemicznego tego samego lub innego producenta po cenie nie wy¿szej ni¿ cena zawarta w umowie za dany produkt, e) wprowadzenia na rynek nowego, tañszego zamiennika produktu farmaceutycznego. Wówczas Zamawiaj±cy ma prawo za¿±daæ zmiany zaproponowanego w ofercie produktu farmaceutycznego na nowy, tañszy zamiennik, a w przypadku odmowy Wykonawcy Zamawiaj±cy ma prawo wypowiedzieæ umowê z zachowaniem 2-miesiêcznego okresu wypowiedzenia. f) zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny je¶li wyst±pi przej¶ciowy brak produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow± oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej netto. 2. Zmiany okre¶lone w ust. 1 nie mog± skutkowaæ wzrostem ceny jednostkowej netto oraz wzrostem warto¶ci umowy i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego. 3. Wprowadzenie zmian okre¶lonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczno¶ci zmiany i porozumienia stron oraz sporz±dzenia aneksu do umowy. Zmiany bêd± obowi±zywa³y od dnia podpisania aneksu do umowy do koñca obowi±zywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzaj±cego zmianê).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nast±pi w dniu 27.11.2020 r., w siedzibie Zamawiaj±cego przy ul. Poleskiej 89 pok. 214, o godzinie 10.15. 2. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mog± uczestniczyæ w sesji otwarcia ofert. 3. W przypadku z³o¿enia ofert w formie papierowej otwarcie ofert nast±pi poprzez fizyczne ich otwarcie. W przypadku z³o¿enia ofert w formie elektronicznej: Otwarcie ofert nastêpuje poprzez u¿ycie aplikacji do szyfrowania ofert dostêpnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomoc± klucza prywatnego. 4. W przypadku przes³ania oferty drog± elektroniczn± Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z miniportalu przed skorzystaniem przez niego z udostêpnionego serwisu do z³o¿enia oferty.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Leki Pakiet 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy leków na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku w czê¶ci 1 - leki Pakiet 1, asortyment ze wskazaniem ilo¶ci zosta³ wskazany szczegó³owo w Za³±czniku nr 2 do SIWZ. Zaproponowany przez Wykonawcê termin dostawy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 72 godziny.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33600000-6, 33690000-3, 33000000-0, 38412000-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto (Cof)60,00
Termin dostawy (Dof)30,00
TERMIN PRZYDATNO¦CI DO U¯YCIA TOWARU POWY¯EJ 18 MIESIÊCY, LICZONY OD DATY DOSTAWY ZAMÓWIENIA (Pof )10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: Czê¶æ 1 i Czê¶æ 2: CENA OFERTOWA BRUTTO(Cof) - waga 60% Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cof bad)x 100pkt]*0,60 gdzie: Cmin - najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty. TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 30% Obliczenia w ramach kryterium termin dostawy bêd± dokonywane wg wzoru: Dmin Dof = [(Dmin/Dof bad )x 100 pkt] x 0,30 Dof bad gdzie: Dof bad - termin dostawy oferty badanej Dmin - minimalny termin dostawy spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 24 godziny. Maksymalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy 72 godziny. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 72 godziny, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W wypadku oznaczenia przez Zamawiaj±cego w zamówieniu, dostawy jako pilnej, Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ dostawê w terminie 24 godzin od chwili z³o¿enia zamówienia, pomimo zadeklarowanego przez Wykonawcê w formularzu oferty, terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 24 godziny. TERMIN PRZYDATNO¦CI DO U¯YCIA TOWARU POWY¯EJ 18 MIESIÊCY, LICZONY OD DATY DOSTAWY ZAMÓWIENIA (Pof )- waga 10% Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 10% (10 pkt), w przypadku zaoferowania towaru o przydatno¶ci powy¿ej 18 miesiêcy od daty dostawy zamówienia, albo 0% (0 pkt), w przypadku gdy nie zaoferuje przydatno¶ci towaru powy¿ej 18 miesiêcy od daty dostawy zamówienia. Przy czym termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy zamówienia. Termin przydatno¶ci do u¿ycia nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach. £±czna liczba punktów jaka otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru: SUMA = Cof + Dof + Pof 2. Wszystkie obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. 3. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SIWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów. 4. Je¶li nie bêdzie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ceny i terminu dostawy, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±. 5. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Wykonawcy bêd± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Ewentualne wyja¶nienia dotycz±ce ra¿±co niskiej ceny udzielane s± wy³±cznie w formie pisemnej.


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Leki Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy leków na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku w czê¶ci 2 - leki Pakiet 2, asortyment ze wskazaniem ilo¶ci zosta³ wskazany szczegó³owo w Za³±czniku nr 2 do SIWZ. Zaproponowany przez Wykonawcê termin dostawy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 72 godziny.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33600000-6, 33690000-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa brutto (Cof)60,00
Termin dostawy (Dof)30,00
TERMIN PRZYDATNO¦CI DO U¯YCIA TOWARU POWY¯EJ 18 MIESIÊCY, LICZONY OD DATY DOSTAWY ZAMÓWIENIA (Pof )10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: Czê¶æ 1 i Czê¶æ 2: CENA OFERTOWA BRUTTO(Cof) - waga 60% Obliczenia w ramach kryterium cena bêd± dokonywane wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cof bad)x 100pkt]*0,60 gdzie: Cmin - najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty. TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 30% Obliczenia w ramach kryterium termin dostawy bêd± dokonywane wg wzoru: Dmin Dof = [(Dmin/Dof bad )x 100 pkt] x 0,30 Dof bad gdzie: Dof bad - termin dostawy oferty badanej Dmin - minimalny termin dostawy spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 24 godziny. Maksymalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy 72 godziny. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 72 godziny, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W wypadku oznaczenia przez Zamawiaj±cego w zamówieniu, dostawy jako pilnej, Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ dostawê w terminie 24 godzin od chwili z³o¿enia zamówienia, pomimo zadeklarowanego przez Wykonawcê w formularzu oferty, terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 24 godziny. TERMIN PRZYDATNO¦CI DO U¯YCIA TOWARU POWY¯EJ 18 MIESIÊCY, LICZONY OD DATY DOSTAWY ZAMÓWIENIA (Pof )- waga 10% Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 10% (10 pkt), w przypadku zaoferowania towaru o przydatno¶ci powy¿ej 18 miesiêcy od daty dostawy zamówienia, albo 0% (0 pkt), w przypadku gdy nie zaoferuje przydatno¶ci towaru powy¿ej 18 miesiêcy od daty dostawy zamówienia. Przy czym termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy zamówienia. Termin przydatno¶ci do u¿ycia nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach. £±czna liczba punktów jaka otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru: SUMA = Cof + Dof + Pof 2. Wszystkie obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. 3. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SIWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów. 4. Je¶li nie bêdzie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ceny i terminu dostawy, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±. 5. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Wykonawcy bêd± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Ewentualne wyja¶nienia dotycz±ce ra¿±co niskiej ceny udzielane s± wy³±cznie w formie pisemnej.






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.