eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Żywiec: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 60903 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, fax 033 8614623.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: a) 8 x zestaw komputerowy o parametrach podanych poniżej (2a). CPV-30231300-0 b) 6 x drukarka laserowa o parametrach podanych poniżej (2b). CPV-30233231-9 c) 1 x laserowe urządzenie wielofunkcyjne o parametrach podanych poniżej (2c) CPV- 30233231-9 d) 18 x oprogramowanie: oprogramowanie komputerowe (2d). CPV-30240000-3 e) 14 x oprogramowanie: oprogramowanie komputerowe (2e). CPV-30240000-3 f) 18 x oprogramowanie: oprogramowanie komputerowe (2f). CPV-30240000-3 g) 20 x oprogramowanie: oprogramowanie komputerowe (2g). CPV-30240000-3 h) 1 x zasilacz UPS o parametrach podanych poniżej (2h). CPV- 30231200-9 i) 1 x zasilacz UPS o parametrach podanych poniżej (2i). CPV- 30231200-9 j) 2 x HDD o parametrach podanych poniżej (2j). CPV- 30233171-0 2. Minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego: 2a.Jednostka centralna Typ Komputera Komputer osobisty (PC) Typ Obudowy Tower Czarna Typ procesora Procesor dwu rdzeniowy zegarem min. 2,66 GHz, technologia szyny systemowej min. 1333 MHz, pojemność pamięć cache min. 4 MB lub procesor równoważnej wydajności. Płyta główna: - typ chipsetu Rekomendowany przez producenta procesora - typ pamięci RAM DDR2 - liczba gniazd DDR2 min.2 Wielkość pamięci Ram min. 2 x 1GB,800MHz - karta sieciowa Zintegrowana 10,100,1000 Mbit,s - karta graficzna Zintegrowana - karta muzyczna Zintegrowana - interfejsy min.1 x Lan min.1 x IEEE 1284 (EPP,ECP) - 25 pin min.6 x Hi-Speed USB (w tym dwa z przodu, górna lub środkowa część obudowy) min.1 x klawiatura ,PS2 min.1 x mysz ,PS2 min.1 x audio - line-In min.1 x audio - line-out min.1 x mikrofon - input min.2 x ATA min.4 x SATA min.2 x PCI min.1 x PCI-E x 16 Dysk twardy: min.80GB, Serial ATA,300-min7200rmp min.8MB cache Napęd optyczny DVD-ROM kolor zgodny z obudową Mysz, Klawiatura Mysz optyczna z rolką, klawiatura standard (102) PS 2 kolor zgodny z obudową i monitorem Zasilacz min. 400W Certyfikat CE Monitor Typ monitora LCD kolor zgodny z obudową komputera Przekątna ekranu Min. 17 cali Zalecana rozdzielczość obrazu 1280x1024 pikseli Czas reakcji matrycy min. 5ms Kąt widzenia poziomy min. 160 stopni Kąt widzenia pionowy min. 160 stopni Częst. odświeżania przy zalecanej rozdzielczości 60 Hz Częstotliwość odchylania poziomego 30-80 kHz Częstotliwość odchylenia pionowego 50-75 Hz Regulacja cyfrowa (OSD) Tak Typ sygnału wejściowego RGB Typ gniazda wejściowego (sygnałowego) 15-stykowe D-Sub Pobór mocy (praca,spoczynek) max 40 Wat Głośniki Tak Zasilacz wbudowany Tak Certyfikaty CE, TCO-03 2b. Drukarka laserowa Drukarka: Laserowa Prędkość wydruków A4 min. 26 wydruków na minutę Druk w kolorze Nie Technologia druku LED Procesor min. 266MHz Zainstalowana pamięć min. 32MB Wydajność miesięczna min. 30 000 str. Zarządzanie papierem: Standardowe podajniki min. na 250 arkuszy Podawanie ręczne po 1 arkuszu Pierwsza strona poniżej 6 sekund Materiały eksploatacyjne: Wydajność tonera min. 3 000 str. Wydajność bębna min. 20 000 str. Interfejs: USB 2.0 LPT ( IEEE1284 ) Właściwości sprzętowe i programowe: Środowisko Windows 98,Me,2000,XP,Vista Plug and Play Gwarancja: min. 24 miesiące. Wieczysta gwarancja na listwę LED Cetryfikat CE 2c.Urządzenie laserowe wielofunkcyjne Podstawowe funkcje urządzenia Drukarka Skaner Kopiarka Faks Technologia druku laserowa Maks. rozmiar nośnika A4 Prędkość procesora minimalnie 500 MHz Druk w kolorze Tak Maksymalna szybkość druku (mono) minimalnie 32 str. min. Maksymalna szybkość druku (kolor) minimalnie 20 str. min. Zainstalowana pamięć minimalnie 256 MB Wydajność minimalnie 60000 str. mies. Czas pierwszego wydruku min 9 sek. w kolorze, min 8 sek. w czerni Skanowanie do pliku E-mail, FTP, CIFS i Twain Emulacje PCL PostScript Rozdzielczość w poziomie (mono) 1200 dpi Rozdzielczość w pionie (mono) 600 dpi Rozdzielczość w poziomie (kolor) 1200 dpi Rozdzielczość w pionie (kolor) 600 dpi Gramatura papieru 64-203 g m 2 Pojemność podajnika papieru 400 szt. Pojemność podajnika dokumentów 50 szt. Pojemność tacy odbiorczej 350 szt. Obsługiwane nośniki drukarka musi umożliwiać wydruk etykiet na płytach CD,DVD oraz wydruk banerów o wymiarach min. 215 x 1200 mm Typ skanera kolorowy o rozdzielczości optycznej skanowania przynajmniej 1200 x 1200 dpi Złącze zewnętrzne USB 2.0 karta sieciowa Ethernet 10,100BaseTx Masa netto maksymalnie 32 kg Gwarancja: min. 24 miesiące naprawa w ciągu 24 h w miejscu instalacji lub sprzęt zastępczy. Wieczysta gwarancja na listwę LED Cetryfikat CE 2d. Oprogramowanie komputerowe Rodzina oprogramowania Windows XP Professional Wersja językowa polska Wersja produktu OEM Typ licencji Nowa licencja Licencja na użytkowników 1 Typ nośnika Płyta CD Dodatkowe informacje Zawiera Service Pack 2 Ilość 18 sztuk 2e. Oprogramowanie komputerowe Rodzina oprogramowania Office 2007 Basic Składowe pakietu Word - edytor tekstu Excel - arkusz kalkulacyjny Outlook - menedżer poczty elektronicznej Wersja językowa polska Wersja produktu OEM Typ licencji Nowa licencja Licencja na użytkowników 1 Platforma OS Microsoft Windows XP Microsoft Windows 2003 Server Microsoft Windows Vista Dodatkowe informacje Medialess License Kit (sama licencja, bez nośnika) V2 Ilość 14 sztuk 2f. Oprogramowanie komputerowe służące do: A. do archiwizacji zasobów komputera, pozwalające oraz umożliwiające min. na: - tworzenie dowolnej ilości zadań w zakresie archiwizacji danych zmiany parametrów zadań archiwizacji (ilość archiwów, kompresja, okres) - definiowanie rozszerzeń plików, które mają być pomijane podczas procesu archiwizacji oraz rozszerzeń plików np. doc które mają być archiwizowane - kopię całościową lub różnicową danych oraz przesyłanie plików z archiwizacji na wskazany serwer FTP - definiowanie cyklu archiwizacji - wyświetlenie drzewa katalogów jakie zostały zarchiwizowane, zawartości ww. katalogów oraz możliwość odzyskania wcześniejszych wybranych kopii plików - odzyskiwanie danych z wybranego okresu archiwizacji (wybór cyklu archiwizacji) - wyszukiwanie plików w utworzonych archiwach - automatyczne usuwanie starszych plików kopii całościowej i różnicowej, definiowanie globalnego zadania archiwizacji B. do inwentaryzacji komponentów komputerów, pozwalające oraz umożliwiające min. na: - okresową automatyczną inwentaryzację parametrów sprzętowych stanowiska: HDD, RAM, CPU, karta sieciowa, system operacyjny, karta graficzna itp. - analizę sprzętową: 1. płyty głównej w zakresie: model, producent, nr seryjny 2. CPU w zakresie: nazwa, model, producent, częstotliwość, 3. HDD w zakresie: numer seryjny dysku, numer seryjny partycji, rozmiar pamięci, wolna przestrzeń pamięci 4. RAM w zakresie: wielkość pamięci, 5. karty sieciowej w zakresie: model, adres IP, adres MAC, 6. karty graficznej w zakresie: model - odczyt informacji dotyczących systemu operacyjnego w zakresie: nazwa, wersja, data instalacji, zainstalowane poprawki, klucz licencyjny, produkt ID. - odczyt informacji sieciowych w zakresie: adres IP, adres MAC, nazwa sieciowa. - odczyt informacji sprzętowych z BIOS w zakresie: nazwa BIOS, data, producent. - przegląd historii zmian parametrów sprzętowych komputerów - globalny przegląd stanowisk komputerowych pod względem parametrów sprzętowo-systemowych - przypisywanie do komputera skanów dotyczących faktur zakupu (dodawanie, wydruk) - automatyczne wykrywanie zmian w konfiguracji sprzętowej komputerów - zapis dodatkowych informacji inwentaryzacyjnych dotyczących całego stanowiska komputerowego w zakresie: 1. numeru seryjnego komputera, 2. numeru seryjnego monitora, 3. numeru seryjnego drukarki 4. numeru seryjnego dowolnych urządzeń peryferyjnych - wydruk kartoteki sprzętowej stanowiska komputerowego C. do inwentaryzacji każdego oprogramowania zainstalowanego na komputerach, pozwalające oraz umożliwiające min. na: - okresową automatyczną inwentaryzację zainstalowanego na komputerach każdego oprogramowania - globalny przegląd wszystkich programów zainstalowanych na oferowanych komputerach - tworzenie zestawień zainstalowanych typów programów (freeware, shareware itp.) - porównywanie ilości posiadanych licencji programów z ilościami zainstalowanymi - przegląd historii instalacji oprogramowania na oferowanym komputerze - wykaz komputerów z zainstalowanym, dowolnie wybranym programem - przypisywanie do zainstalowanego oprogramowania skanów faktur zakupu (dodawanie, wydruk) - tworzenie zestawień duplikatów kluczy licencyjnych dotyczących zainstalowanego oprogramowania na oferowanym komputerze - tworzenie zestawień zainstalowanych systemów operacyjnych na oferowanych komputerach - przesyłanie raportu z archiwizacji oraz raportu oprogramowania (lista programów zainstalowanych na stacji, informacje odczytywane z rejestru systemowego) na wskazany adres e-mail Ww. aplikacja w zakresie modułu zdalnego zarządzania musi pracować w formie usługi systemowej oraz musi być aktywna podczas przelogowywania użytkowników oraz przed zalogowaniem użytkownika do stacji. Platforma OS Microsoft Windows XP Microsoft Windows Vista Dodatkowe informacje sama licencja, bez nośnika Ilość 18 sztuk licencji 2g. Oprogramowanie komputerowe służące do: Podgląd ekranu komputera pracownika - pobieranie na życzenie - podgląd wielu stanowisk w tym samym czasie w formie miniatur - podgląd stanowiska w osobnym oknie (automatycznie odświeżany) - automatyczny monitoring, czyli cykliczne zapisywanie zrzutów ekranu Zapisywanie pełnej historii pracy - program rejestruje wszystkie nowo otwarte okna zapisując dokładną godzinę, tytuł i proces, jaki je wywołał - program zapisuję wszystkie wciśnięte znaki na klawiaturze i przypisuje je do konkretnego programu i okna. Mierzenie wydajności pracy - program zapisuje dzienne statystyki wykorzystania wszystkich używanych programów - przejrzysty wykres pozwala dowiedzieć się ile procent czasu pracownik poświęcił na różne zadania - program podaje zbiorczą ilość przepracowanych godzin i czasy poszczególnych programów Funkcje do kontaktu z pracownikiem - program pozwala sprawdzić kto jest aktualnie zalogowany na danym stanowisku - możliwość przygotowania i wysłania krótkiej wiadomości, która pojawi się na ekranie pracownika - możesz przeprowadzić rozmowę tekstową z pracownikiem Kontrola internetu - sprawdzanie aktualnie wyświetlanej strony internetowej - możliwość przejrzenia historii przejrzanych stron www (nawet po jej skasowaniu przez pracownika) - możliwość przejrzenia dziennych statystyk odwiedzanych witryn www - możliwość zablokowania dostępu do wybranych witryn www Kontrola programów - wyświetlanie wszystkich programów i procesów aktualnie uruchomionych - program wyświetla procesy, programy, okna i ich identyfikatory - możliwość zamknięcia wybranych programów lub procesów - możliwość zablokowania wybranych programów - pobieranie listy zainstalowanych programów - przesyłanie plików pomiędzy klientem i serwerem - zdalne uruchamianie programów - wysyłanie mailem powiadomień o instalacji nowego oprogramowania Platforma OS Microsoft Windows XP Microsoft Windows Vista Dodatkowe informacje sama licencja, bez nośnika Ilość 20 sztuk licencji 2h.UPS Moc pozorna 800 VA Moc rzeczywista minimalnie 540 Wat Architektura UPSa line-interactive Maks. czas przełączenia na baterię 6 ms Liczba, typ gniazd wyj. z podtrzymaniem zasilania minimalnie 3 x PL (10A) Liczba, typ gniazd wyj. z ochroną antyprzepięciową minimalnie 2 x PL (10A) Typ gniazda wejściowego kabel z wtykiem PL (10A) Czas podtrzymania dla obciążenia 100% minimalnie 5,3 min Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% minimalnie 17,6 min Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 175-295 V Zmienny zakres napięcia wejściowego 160-300 V Zimny start Tak Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR) Tak Sinus podczas pracy na baterii Nie Porty komunikacji USB Typ obudowy DESKTOP Wyposażenie standardowe kabel USB Ilość 1 2i. UPS Moc pozorna 1500 VA Moc rzeczywista minimalnie 980 Wat Architektura UPSa line-interactive Maks. czas przełączenia na baterię 4 ms Liczba, typ gniazd wyj. z podtrzymaniem zasilania minimalnie 8 x IEC320 C13 (10A) Typ gniazda wejściowego IEC320 C14 (10A) Czas podtrzymania dla obciążenia 100% minimalnie 6,7 min Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% minimalnie 23,9 min Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 160-286 V Zmienny zakres napięcia wejściowego 151-302 V Zimny start Tak Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR) Tak Sinus podczas pracy na baterii Tak Porty komunikacji RS232 (DB9) USB SmartSlot Typ obudowy DESKTOP Dołączone oprogramowanie PowerChute Business Edition Masa netto maksymalnie 24,09 kg Kolor Czarny Ilość 1 2j. Dysk twardy do serwera IBM xSeries 345 Type 8670-31X S,N: KBKLN82 Nazwa produktu 73,4GB 3.5 10000 rpm Ultra320 SCSI Hot-swap Producent IBM Klasa produktu Dysk twardy Ilość 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, o wartości każdej z dostaw co najmniej 70% ceny ofertowej; 2) zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 3) udzielą zamawiającemu minimum 2-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia; 4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (co najmniej 1 dostawa, której przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem) a wartość każdej z usług wynosiła co najmniej 70% ceny ofertowej wykonania przedmiotowego zamówienia, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (zał. Nr 3 do Specyfikacji), 2) dokumenty potwierdzające, że dostawy określone w pkt 1) zostały wykonane należycie, 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji), zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, oświadczenie o terminie związania ofertą, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), 3) podpisany projekt umowy (załącznik Nr 4 do Specyfikacji), 4) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5. UWAGA!!! Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 6. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żywcu, 34-300 Żywiec przy ul. Leśnianka 102 II piętro pok. nr. 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żywcu, 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13, biuro podawcze pok. nr. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.