eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej i elektronicznej osób oraz mienia Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz Urzędu Celnego w Kielcach przy ul.Ściegiennego 264 D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Kielce: Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej i elektronicznej osób oraz mienia Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz Urzędu Celnego w Kielcach przy ul.Ściegiennego 264 D
Numer ogłoszenia: 60846 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach , ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3642810, faks 41 3642847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kielce.scelna.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej i elektronicznej osób oraz mienia Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz Urzędu Celnego w Kielcach przy ul.Ściegiennego 264 D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej i elektronicznej osób oraz mienia Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D. Do ochranianych nieruchomości Zamawiającego należą niżej wymienione budynki, powierzchnie niezabudowane i wyposażenie techniczne: Budynek administracyjny przy ul. Wesołej 56 oraz inne obiekty Izby Celnej w Kielcach:czterokondygnacyjny budynek administracyjno - biurowy, parterowy budynek oficyny wraz z dwoma garażami, budynek magazynowy, parking wewnętrzny. Budynki administracyjno - biurowy i oficyny wyposażone są w antywłamaniowe systemy alarmowe, w monitoring zewnętrzny i wewnętrzny, system powiadamiania o pożarze oraz urządzenie zasilania awaryjnego - agregat. Powierzchnia kondygnacji naziemnych wynosi 1672 metrów kwadratowych. Całkowita powierzchnia terenu chronionego wynosi 2500 metrów kwadratowych. Budynek administracyjny przy ul. Ściegiennego 264 D oraz inne obiekty Urzędu Celnego w Kielcach: trzykondygnacyjny budynek administracyjno - biurowy, parking, plac odpraw celnych, budynek magazynu depozytowego zlokalizowany na terenie miasta Kielce (w zakresie obsługi systemu alarmowego). Budynek biurowy wyposażony jest w antywłamaniowy system alarmowy w wybranych pomieszczeniach, monitoring zewnętrzny i wewnętrzny oraz urządzenie zasilania awaryjnego - agregat. Powierzchnia kondygnacji naziemnych wynosi 1122 metrów kwadratowych. Całkowita powierzchnia terenu chronionego wynosi 5000 metrów kwadratowych. Szczegółowy zakres świadczonych usług Wykonawcy w obiektach Izby Celnej w Kielcach oraz Urzędu Celnego w Kielcach obejmuje: 1.Całodobową nieprzerwaną ochronę fizyczną osób i mienia przez pracowników ochrony zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 ze. zm.) oraz Planem ochrony Zamawiającego, z którym Wykonawca zostanie zapoznany po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2.Kontrolę ruchu osobowego przez pracowników ochrony fizycznej polegającą na: a)świadczeniu usług ochrony w tym obsłudze portierni Izby Celnej w Kielcach, stałej i aktywnej obserwacji oraz rejestrowaniu wejść i wyjść osób trzecich do i z obiektów Zamawiającego w godzinach urzędowania; b)świadczeniu usług ochrony polegających na obsłudze portierni Urzędu Celnego w Kielcach w tym stałej i aktywnej obserwacji wejść i wyjść osób trzecich do i z obiektów Zamawiającego w godzinach urzędowania; c)taktownym i profesjonalnym traktowaniu osób wchodzących na teren Zamawiającego oraz kierowaniu do właściwego miejsca na terenie chronionych obiektów; d)niedopuszczaniu do wtargnięcia na teren chronionych obiektów osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz chronionego mienia; e)niedopuszczaniu do wyjścia z chronionych obiektów osób wobec których istnieje podejrzenie popełnienia przestępstwa/wykroczenia do czasu przybycia Policji lub innych służb porządkowych; f)wzywaniu osób do opuszczenia obiektów w przypadku stwierdzenia zakłócenia pracy lub porządku publicznego, g)sprawdzaniu czy osoby nie będące pracownikami Zamawiającego po zakończeniu godzin urzędowania, opuściły nadzorowane obiekty, h)Podejmowanie interwencji na uzasadnione żądanie pracowników Zamawiającego; 3)Całodobowy monitoring sygnałów z lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego, który obejmuje: a)przyłączenie posiadanych przez Zamawiającego systemów alarmowych do centrali Wykonawcy; b)odbieranie przez Wykonawcę umówionych sygnałów z lokalnych systemów alarmowych i wysyłanie do ochranianych obiektów uzbrojonej w broń palną grupy interwencyjnej bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu; c)dojazd grupy interwencyjnej również na wezwanie Zamawiającego lub upoważnionej przez niego osoby; d)bezpośrednie działania grupy interwencyjnej na terenie ochranianych obiektów poprzez przeciwdziałanie zauważonym próbom kradzieży i niszczenia mienia Zamawiającego, ujmowanie sprawców przestępstw oraz przekazywanie ich Policji a także zabezpieczenie obiektu w przypadku włamania do przyjazdu Policji lub osoby wskazanej Przez Zamawiającego; e)w razie konieczności, w sytuacjach alarmowych wzmocnienie ochrony fizycznej przez udział grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną natychmiast po wezwaniu przez pracownika Wykonawcy lub Zamawiającego. f)Czas przyjazdu grupy interwencyjnej Wykonawcy do obiektu po otrzymaniu sygnału alarmowego: - w godzinach od 7:00 do 21:00 do 20 minut, - w godzinach od 21 :00 do 7:00 do 15 minut, g)Zamawiający zastrzega sobie prawo sporadycznego, nieodpłatnego sprawdzania czasu dojazdu i gotowości grupy interwencyjnej do podjęcia działań w chronionych obiektach o dowolnej porze dnia lub nocy nie częściej jednak niż jeden raz na kwartał. 4)Ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą, rabunkiem i innymi formami zaboru lub niszczenia. 5)Nadzorowanie majątku znajdującego się w chronionych obiektach i ich otoczeniu a w szczególności niedopuszczanie do wywożenia lub wynoszenia z nich mienia bez uprzedniego sprawdzenia dowodów obrotu magazynowego podpisanych przez upoważnioną osobę. Pracownik ochrony zobowiązany jest każdorazowo odnotowywać w książce służby fakt wywożenia lub wynoszenia mienia z terenu chronionego. 6)Monitorowanie budynków Zamawiającego wewnątrz i na zewnątrz, terenów przyległych oraz wykonywanie cyklicznych obchodów wewnątrz i na zewnątrz obiektów co najmniej raz na 3 godziny celem kontroli ciągów komunikacyjnych zgodnie z planem ochrony obiektów i podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku zauważenia niebezpiecznych sytuacji. 7)Nadzór i bieżąca obsługa systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego m.in. systemu monitoringu wizyjnego, sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru, stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych przez te systemy oraz podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku uaktywnienia sygnałów alarmowych lub zaobserwowania niebezpiecznych sytuacji. Monitorowanie systemów alarmowych Zamawiającego odbywa się zarówno za pośrednictwem pracowników na obiektach jak i przez SMA Wykonawcy. 8)Ochrona i zabezpieczenie Zamawiającego przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny. 9)Prowadzenie działań prewencyjnych zapobiegających kradzieżom i dewastacjom na terenie chronionych obiektów. 10)Pełna znajomość topografii chronionych obiektów w tym w szczególności rozkładu pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych. 11)Podejmowanie interwencji w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa, osób i mienia na terenie Zamawiającego, lub zakłócenia porządku lub stwierdzenia szkody w mieniu Zamawiającego. 12)Zapobieganie niepożądanym zdarzeniom nadzwyczajnym w szczególności kradzieży, pożaru, awarii centralnego ogrzewania, awarii instalacji elektrycznej, cieplnej, wodno-kanalizacyjnej, zakłócenia porządku, w tym powiadamianie i współdziałanie z odpowiednimi służbami, jak Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska, Pogotowie Energetyczne, oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych o wystąpieniu wszelkich niepożądanych zdarzeń lub awarii. 13)Wydawanie i przyjmowanie od pracowników Zamawiającego kluczy do pomieszczeń Zamawiającego, prowadzenie ewidencji wydawania i zdawania kluczy, ich przechowywanie w tym sprawdzanie czy poza godzinami pracy urzędu klucze od wszystkich pomieszczeń znajdują się w ustalonym miejscu. W razie wątpliwości ustalanie tożsamości osoby zgłaszającej się po klucze. 14)Kontrolowanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy, w tym stanu pomieszczeń wewnętrznych, zamknięcia drzwi, okien, bram, stanu ogrodzeń, urządzeń przeciwpożarowych, sprawności systemu monitoringu wizyjnego. 15)Dbanie o utrzymanie w czystości schodów bezpośrednio przed wejściami do chronionych obiektów a w okresie zimowym ich odśnieżanie i posypywanie. Zamawiający zapewni sprzęt oraz piasek sól do posypywania schodów. 16)Zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnętrznych w obiektach Zamawiającego. 17)Otwieranie i zamykanie obiektów Zamawiającego zgodnie z ustalonym porządkiem. Po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego w dni robocze, a przez całą dobę w dni wolne od pracy. Jeżeli w obiekcie nie znajdują się pracownicy lub nie odbywają się wcześniej zaplanowane spotkania wejście główne do budynku administracyjnego powinno pozostawać zamknięte. 18)Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, gazu,instalacji przeciwpożarowych, zaworów wodnych. 19)Zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń stanu zabezpieczenia mienia w ochranianych obiektach. 20)Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o awariach, przestępstwach i wykroczeniach popełnionych na terenie chronionym. 21)Prowadzenie Książki służby opisującej jej codzienny przebieg m. in. czas przejęcia i zdania służby, odbyte patrole, obchody, interwencje, wnioski w sprawie usprawnienia ochrony obiektów oraz inne uwagi o istotnym znaczeniu dla skuteczności ochrony, do której wgląd ma Zamawiający oraz osoby przez niego upoważnione. 22)Pełnienie ochrony zgodnie z Regulaminem pełnienia służby obowiązującym u Zamawiającego. 23)Obsługę placu odpraw celnych w obiekcie Urzędu Celnego w Kielcach, zgodnie z Regulaminem placu odpraw celnych Zamawiającego, z którym Wykonawca zostanie zapoznany po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 24)Kontrolę ruchu samochodowego poprzez: a)obsługę bramy i szlabanów wjazdowych, b)egzekwowanie zakazu wjazdu i parkowania na terenie Zamawiającego przez osoby nieupoważnione, c)reagowanie na przypadki tarasowania przez pojazdy należące do interesantów wejść do budynków lub wjazdów na teren Zamawiającego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy załączyć aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. 2014.poz. 1099 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie jego prowadzenia, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie wykazanie usług związanych z ochroną obiektów o podobnym zakresie działania (należy uwzględnić obiekty, wyposażone w sygnalizację włamania i napadu, sygnalizację pożaru) oraz załączenie dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Zatrudnienie - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Za istotną zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, Zamawiający uznaje zmianę, która: 1)wprowadza warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innych Wykonawców, niż ci, którzy zostali dopuszczeni w pierwotnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 2)umożliwiłaby dopuszczenie innych ofert, niż te, które zostały pierwotnie dopuszczone; 3)modyfikuje równowagę ekonomiczną Umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2)niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zamówienia, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 3)nastąpi zmiana podwykonawcy w trakcie obowiązywania niniejszej umowy; 4)dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy za zgodą Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie w wyniku działania tzw. siły wyższej. Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie zewnętrzne bardzo mało prawdopodobne lub niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do przeciwdziałania lub zapobieżenia jego efektom, związane z katastrofalnym działaniem przyrody, aktami władzy wykonawczej i ustawodawczej oraz zaburzeniami stosunków społecznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kielce.scelna.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce pokój nr 109 - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.