Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: wykonanie: A) koncepcji: dróg, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej z makroniwelacją terenu niezbędną do wykonania projektu sieci wod.-kan., B) projektu budowlano - wykonawczego sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla rejonu objętego Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Olsztyna, ul. Artyleryjska - Koszary w ramach zadania budżetowego: Przebudowa uzbrojenia koszar ul. Artyleryjska Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Olsztyn, do kontaktów: Magdalena Krzyżanowska, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie: A) koncepcji: dróg, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej z makroniwelacją terenu niezbędną do wykonania projektu sieci wod.-kan., B) projektu budowlano - wykonawczego sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla rejonu objętego Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Olsztyna, ul. Artyleryjska - Koszary w ramach zadania budżetowego: Przebudowa uzbrojenia koszar ul. Artyleryjska. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Olsztyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji: dróg, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej z makroniwelacją terenu niezbędną do wykonania projektu sieci wod.-kan. oraz projektu budowlano - wykonawczego sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla rejonu objętego Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Olsztyna, ul. Artyleryjska - Koszary. Koncepcje (wszystkich branż) należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi. Projekt koncepcyjny powinien spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 16.09.2004).Opracowanie należy wykonać w: 4 egzemplarzach - (koncepcje w skali 1:1000 ), 3 egzemplarzach - wersja elektroniczna na płycie CD dla komputerów klasy PC, w formatach dxf i pdf Wszelkie materiały niezbędne do projektowania, w tym aktualne mapy w wersji elektronicznej, wykonawca pozyskuje własnym kosztem i staraniem. Zakres dokumentacji projektowej: a) projekty budowlano - wykonawcze sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarneji kanalizacji deszczowej dla obszaru koszar przy ul. Artyleryjskiej, objętego wykonaną i uzgodnioną koncepcją: - projekt sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, wg warunków, o które należy wystąpić do PWiK Sp. z o.o., - projekt kanalizacji deszczowej wg warunków, o które należy wystąpić do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta Projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202/2004 poz. 2072). Dokumentacja projektowa powinna spełniać obowiązujące na dzień składania dokumentacji przepisy, normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę i skierowania jej do realizacji b)inwentaryzacja zieleni uzgodniona z Wydziałem Ochrony Środowiska U.M. Olsztyn; c)projekty przebudowy ewentualnych kolizji z sieciami i urządzeniami naziemnymi i podziemnymi uzbrojenia technicznego, wg warunków, o które należy wystąpić do dysponentów sieci; d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami; e) przedmiary robót - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podziałem na etapy uzgodnione z zamawiającym; f) kosztorysy inwestorskie oraz zbiorcze zestawienie kosztów - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podziałem na etapy uzgodnione z zamawiającym g) studium wykonalności zadania; h) raport oddziaływania na środowisko (jeśli będzie to konieczne); i)zakres obejmuje również pełnienie, w ramach ceny ofertowej, nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w w/w opracowaniach. Prace przedprojektowe wykonywane przez Projektanta i na Jego koszt: - aktualna mapa do celów projektowych, - techniczne badania podłoża gruntowego do celów projektowych, - mapa własnościowa terenu z zaznaczonymi granicami działek, numerami i wykazem właścicieli (w przypadku konieczności wejścia na grunty inne niż Gminy Olsztyn, w celu budowy lub przebudowy urządzeń lub sieci uzbrojenia technicznego, projektant ma obowiązek załączyć do projektu budowlanego oświadczenia właścicieli, zawierające ich zezwolenia na prowadzenie robót na ich gruntach) - przygotowanie niezbędnych materiałów i załączników do wniosku oraz uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych - należy przewidzieć konieczność opracowania raportu oddziaływania na środowisko. Opracowanie należy wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego w następujących ilościach: 6 egz. - dokumentacja projektowa, 3 egz. - raport oddziaływania na środowisko, studium wykonalności zadania, przedmiary robót, specyfikacje techniczne i kosztorysy inwestorskie, 3 egz. na płytach CD: rysunki w formacie dxf i PDF, obliczenia, przedmiary, opisy techniczne w formacie odpowiednio Excel, Word i PDF. Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia: max. 142 dni od daty podpisania umowy, z tym, że: wykonanie koncepcji: 42 dni od daty podpisania umowy, wymagane uzgodnienia koncepcji z Zamawiającym: 30 dni, wykonanie projektu technicznego: 70 dni od daty złożenia uzgodnionych koncepcji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: a) koncepcji: dróg, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej z makroniwelacją terenu niezbędną do wykonania projektu sieci wod.-kan. b) projektu budowlano - wykonawczego sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej: * projekty budowlano - wykonawcze sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej dla obszaru koszar przy ul. Artyleryjskiej, objętego wykonaną i uzgodnioną koncepcją: - projekt sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, wg warunków, o które należy wystąpić do PWiK Sp. z o.o., - projekt kanalizacji deszczowej wg warunków, o które należy wystąpić do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta * inwentaryzacja zieleni uzgodniona z Wydziałem Ochrony Środowiska U.M. Olsztyn; * projekty przebudowy ewentualnych kolizji z sieciami i urządzeniami naziemnymi i podziemnymi uzbrojenia technicznego, wg warunków, o które należy wystąpić do dysponentów sieci; * specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami; * przedmiary robót - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podziałem na etapy uzgodnione z zamawiającym; * kosztorysy inwestorskie oraz zbiorcze zestawienie kosztów - opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podziałem na etapy uzgodnione z zamawiającym * studium wykonalności zadania; * raport oddziaływania na środowisko (jeśli będzie to konieczne); * zakres obejmuje również pełnienie, w ramach ceny ofertowej, nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w w/w opracowaniach. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 142
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium: 12.000 zł Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ceny ofertowej. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej / koncepcji w zakresie sieci wod.-kan./ kanalizacji deszczowej / kanalizacji sanitarnej o wartości, co najmniej równej kwocie 100.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że usługi te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: 1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (drogowe) wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. 2) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (sanitarne - sieciowe) wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Z uzupełnionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnił warunki postawione przez Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Co najmniej jedna usługa wymieniona w wykazie musi polegać na wykonaniu opracowania dokumentacji projektowej / koncepcji w zakresie sieci wod.-kan./ kanalizacji deszczowej / kanalizacji sanitarnej o wartości, co najmniej równej kwocie 100.000 zł oraz musi być potwierdzona dokumentami od zleceniodawców o jej zakończeniu i należytym wykonaniu - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt. 1.4) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: - decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności: drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (drogowe) wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. - decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (sanitarne - sieciowe) wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. - aktualne zaświadczenia o przynależności osób posiadających w/w uprawnienia do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów - określonych w niniejszym rozdziale pkt. 1.3) - zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 12.01.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.12.2006, godzina 12:30, siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.11.2006.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Naprawy wyposażenia placów zabaw i siłowni plenerowych na terenach będących w utrzymaniu Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie w 2025 roku - część I
- Dostawa koszulek z nadrukiem na potrzeby 23. Olsztyńskich Dni Nauki i Sztuki
- Przebudowa instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku ZSO nr 6 w Olsztynie
- "Remont budynku nr 72 w Kompleksie Wojskowym nr 8684 w Ciechanowie przy ulicy Wojska Polskiego 54"
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie online w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Zakup mebli na wyposażenie pomieszczenia wspólnego w Domu Studenckim nr 10 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbudowa zasobów wodnych i poprawa stanu hydrologicznego zlewni rzeki Warcicy, poprzez jej zasilanie wodami rzeki Warty" - aktualizacja dokumentacji projektowej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krasna
- Modernizacja gminnych stadionów sportowych wraz z rozbudową bazy sportowej - wykonanie dokumentacji projektowej
- Remont nawierzchni ulic w podziale na zadania: zad.1: polegające na ułożeniu destruktu asfaltowego z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem (..) zad.2: polegające na ułożeniu nakładki bitumicznej (..)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa drogi Szpęgawa-Rokitki"
- Odwodnienie wiaduktu w miejscowości Brzeziny na DW 763 - sprowadzenie wód opadowych do rowów odwadniających
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.