Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-09
Mogilany: Dostawa aparatury medycznej dla SPZOZ
w Mogilanach - unit stomatologiczny
Numer ogłoszenia: 60831 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilanach , ul. Św. Bartłomieja Apostoła 21, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 0-12 270 12 70, faks 0-12 270 80 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej dla SPZOZ w Mogilanach - unit stomatologiczny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup unitu stomatologicznego z fotelem i krzesłem lekarsko - asystenckim: a) konsoleta lekarza z rękawami od góry wyposażona w pięć instrumentów; - moduł trójdrożnej strzykawki w obudowie metalowej do sterylizacji; - moduł turbinowy z turbiną ze światłem TA-98LED ze złączką 924W&H; - moduł mm elektrycznego ze światłem BienAir z kątnicą WA-56LT W&H; - moduł skalera piezoelektrycznego I-PIEZON EMS z ostrzem A; - moduł diodowej lampy do polimeryzacji T-LED (uchwyt - prosty/pistoletowy); - odłączalne rekawy; - przedmuch (chip flower) i spray na końcówkach (również bez obrotu wiertła, co zastępuje dmuchawkę i znacznie przyspiesza pracę); - hamulec mechaniczny stolika lekarza; - obrotowa taca pod konsolą. b) aseptyczny panel sterowania przy konsolecie lekarza (samoprzylepne osłony): - negatoskop do zdjęć RTG z wyłącznikiem czasowym; - funkcja ENDO - automatyczne ograniczenie mocy skalera do 50 % (bez igieł); - zmiana kierunku pracy mikromotora (sygnał dźwiekowy); - włącznik/wyłącznik światła w końcówkach; - napełnianie kubka pacjenta; - spłukiwanie misy spluwaczki; - włącznik/wyłącznik lampy operacyjnej; - sterowanie pracą fotela (siedzisko góra/dół, oparcie - składanie/rozkładanie; - możliwość programowanie czterech pozycji pracy; - wywoływanie pozycji zero i pozycji spluwaczkowej i powrót do ostatniej pozycji; c) elektromechaniczny fotel dentystyczny: - zagłówek chirurgiczny z blokadą mechaniczną (praca w dwóch płaszczyznach); - pamięć pozycji spluwaczkowej i automatyczny powrót do pozycji :zero; - programowalne cztery pamięci pozycji pracy; - zabezpieczenie fotela i zespołu spluwaczki przed najechaniem na przeszkodę przy opuszczaniu i rozkładaniu oparcia; jeden sterownik nożny funkcji fotela i unitu (uruchamianie instrumentów, aktywacja przedmuchu i sprayu w końcówkach, wywołanie pozycji zero i spluwaczkowej i powrót do ostatniej pozycji pracy); - wąskie oparcie fotela ; - bezszwowa tapicerka. d) lampa oświetlenia głównego VENUS PLUS (praca głowicy w trzech płaszczyznach, regulacje intensywności oświetlenia, co najmniej 22, 5 tys.) LUX, zdejmowane uchwyty; - wewnętrzny obiekt wody destylowanej na końcówki (możliwość wewnętrznej dezynfekcji rękawów) - ceramiczna, odchylana tumba z możliwością obrotu w kierunku pacjenta (1350) - ramię asystenckie ze ślinociągiem wodnym i panelem sterowania dla asysty (obsługa spluwaczki, funkcje fotela, pozycja zero, spluwaczkowa i powrót do ostatniej pozycji pracy) - pompa ssaka z dwoma rękawami ssakowymi (kaniule, przejściówki) - kompresor medyczny, bezolejowy z osuszaczem i obudową wyciszającą; - krzesło asystencko-lekarskie (półokrągłe oparcie, obręcz pod nogi); - blokady położenia krańcowego rękawów; - piaskarka; - kątnica do endodoncji WD 74 M; - zestaw kamery wewnątrzustnej ze stop - klatką i monitorem LCD 15 AV i uchwytem (przewody instalacyjne wewnątrz); - olej serwisowy wliczony w cenę. - 2. Wykonawca dostarczy (załadunek - rozładunek) unit stomatologiczny do Zamawiającego na własny koszt w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty zawarcia umowy. - Wykonawca dokona montażu - wymiany unitu - na własny koszt. - Zamawiający wymaga aby sprzęt był fabrycznie nowy, bez wad technicznych, musi posiadać wymagane atesty i certyfikaty. - Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt według gwarancji udzielonej przez producenta. - Zamawiający wymaga aby czas reakcji na zgłoszoną awarię wynosił nie dłużej niż 24 h..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymogów udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium : spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania. Brak któregokolwiek oświadczenia, dokumentu, lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wypełniony Formularz cenowy 4. Atesty (certyfikaty) potwierdzające dopuszczenie urządzenia medycznego do użytkowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki
Zdrowotnej w Mogilanach
ul. Św. Bartłomieja Apostoła 21, 32-031 Mogilany, pok. 211.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilanach ul. Św. Bartłomieja Apostoła 21, 32-031 Mogilany, pok. 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





