eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlceprzetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę paliw oraz olejów silnikowych i hydraulicznych dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Siedlce: przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę paliw oraz olejów silnikowych i hydraulicznych dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 60820 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach , ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6442666, faks 025 6432114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siedlce-straz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę paliw oraz olejów silnikowych i hydraulicznych dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczanie materiałów pędnych do samochodów i urządzeń będących na wyposażeniu Komendy Miejskiej PSP w Siedlcach. Średnioroczne zużycie materiałów pędnych w KM PSP Siedlcach przedstawia się następująco: 1. ON - 16.500 litrów; 2. Pb 95 - 5.000 litrów;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawcy. 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dla stacji paliw: a. godziny otwarcia stacji - podać godziny b. gdy stacja nie jest otwarta oraz w godzinach nocnych dostawca powinien zapewnić max w ciągu 1 godziny od telefonicznego (faksowego) powiadomienia z komendy tankowanie samochodów pożarniczych - Pisemne zapewnienie Wraz z podaniem telefonów kontaktowych do osób wydających paliwo c. tankowanie samochodów pożarniczych KM PSP w Siedlcach poza kolejnością - Pisemne zapewnienie d. zatrzymanie rezerwy materiałów pędnych na przewidywany czas braku ciągłości dostaw w ilości: ON - 500 litrów; Pb 95 - 250 litrów - Pisemne zapewnienie e. udostępnienie na żądanie badań czystości i jakości sprzedawanego paliwa - Pisemne zapewnienie f. ceny materiałów pędnych dostarczanych do samochodów i sprzętu będącego na wyposażeniu KM PSP w Siedlcach - zgodne z cenami zawartymi w streszczeniu oferty cenowej - Reguluje umowa g. paliwo zimowe ON -ZL 30 powinno być udostępnione w ciągu max. 10 godzin od telefonicznego (faksowego) powiadomienia z komendy - Pisemne zapewnienie h. wydawane materiały pędne powinny być naniesione na asygnaty paliwowe wg załączonego wzoru - Reguluje umowa i. na podstawie asygnat raz w miesiącu powinny być wystawiane faktury VAT (w rozbiciu na jednostki) z załączonymi asygnatami w terminie do 10-go każdego miesiąca płatana w terminie 14 dni od czasu dostarczenia do komendy - Reguluje umowa 2. Wypełnione druki: Akceptacja projektu umowy 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczeni o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Inne dokumenty/upoważnienia/pełnomocnictwa uprawniające osobę osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentów, o którym mowa w punkcie 3. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne certyfikaty zgodności wydane przez jednostki certyfikujące.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.siedlce-straz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ul. Czerwonego Krzyża 45 08 - 110 Siedlce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.