eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana dźwigu - budynek przy ul. 3 Maja 46/Plac Wolności 14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Poznań: Wymiana dźwigu - budynek przy ul. 3 Maja 46/Plac Wolności 14
Numer ogłoszenia: 60813 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania , pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigu - budynek przy ul. 3 Maja 46/Plac Wolności 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa szybu oraz wymiana dźwigu osobowego na fabrycznie nowy znajdującego się w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46/ pl. Wolności 14 w Poznaniu. Przebudowa szybu oraz wymiana dźwigu nastąpi na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, która stanowi załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy oraz do uzyskania decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację dźwigu Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: a) zorganizowania prac w sposób nie kolidujący z wykonaniem w tym samym czasie innych robót remontowo- budowlanych w budynku oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, ppoż., zasadami wiedzy technicznej b) współdziałania z zamawiającym w celu terminowego i prawidłowego wykonania umowy c) przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji techniczno - eksploatacyjnej, d) dostarczenia do urzędu Dozoru Technicznego niezbędnych dokumentów zezwalających na odbiór i użytkowanie dźwigu osobowego e) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób , testów poprawności działania. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane prace, materiały i urządzenia, w tym na dźwig na okres nie krótszej niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru , chyba że gwarancja udzielona przez producenta obejmie okres dłuższy. W okresie gwarancji wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad i usterek wykonanej przebudowy szybu: - bezzwłocznie (przypadku drobnych napraw i regulacji), -w terminie określonym przez Zamawiającego , - nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o wadzie. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia sprawności dźwigu w godzinach od 6:00 do 22:00 w ciągu 4 godzin od zawiadomienia o niesprawności. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do wykonania bezpłatnych przeglądów serwisowych dźwigu i wykonania wszelkich czynności konserwacyjnych, zgodnie z wymogami wskazanymi przez producenta dźwigu w gwarancji i niezbędnych dla zachowania gwarancji. Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium 2.500zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie zezwolenie na transport odpadów. Uwaga jeżeli wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów to należy przedstawić takie zezwolenie, z którego zasobów będzie korzystał.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. roboty budowlane związane z montażem/ wymianą dźwigu) o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych uprawniające do projektowania bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego -kierownik budowy musi posiadając uprawnienia budowlane do realizacji zamówienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu oraz posiadająca kwalifikacje do pracy przy zabytkach nieruchomych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy z powodu których wykonanie umowy nie będzie możliwe w ustalonym terminie. - Zmiana umowy możliwa jest także w przypadkach uzasadnionych względami technicznymi pod warunkiem zachowania parametrów zawartych w projekcie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, p. 64.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Budynek Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, p. 64.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.05.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.