Ogłoszenie z dnia 2006-12-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gryfice: przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez, protez, ekspanderów piersiowych dla SPZZOZ w Gryficach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Owczarska, Bartosiak, ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, fax 091 3842127, e-mail: szpital@szpital-gryfice.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.medicam.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez, protez, ekspanderów piersiowych dla SPZZOZ w Gryficach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SPZZOZ Gryfice, ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez, protez, ekspanderów piersiowych dla SPZZOZ w Gryficach w ilościach zabezpieczających pracę Oddziału Chirurgii plastycznej na okres 12 miesięcy. Warunki konieczne: 1.Usuwalność zastawki wraz z wężykiem do napełnień po osiągnięciu napełnienia w przypadku endoprotezy/ekspandera do rekonstrukcji piersi. 2.Gwarancja Wykonawcy bezterminowej wymiany implantów na całe życie pacjentki. 3.Gwarancja Wykonawcy wymiany uszkodzonych protez chirurga podczas zabiegu operacyjnego. 4.Zapewnienie dostawy zamówień bieżących w terminie do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1)Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 3)Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - dotyczy podmiotów zbiorowych. 6)Dokumenty potwierdzające wpis lub zgłoszenie oferowanych produktów do rejestru wyrobów medycznych. 7)Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat porównywalnych wartościowo dostaw,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.44.00 - Protezy piersi Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.44.00 - Protezy piersi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Endoproteza/ekspander do rekonstrukcji piersi, jednokomorowa napełniana solą fizjologiczną, teksturowana, profilowana (anatomiczna) z usuwalną zastawką oraz wężykiem do napełnień - 204 szt. 2.Endoproteza/ekspander do rekonstrukcji piersi, dwukomorowa, profilowana (zewnętrzna silikonowa, wewnętrzna wodna z solą fizjologiczną), z usuwalną zastawką oraz wężykiem do napełnień, powierzchnia teksturowana - 36 szt. 3.Ekspander tkankowy piersiowy, z twardą podstawą wielkości od 400 ml do 1000 ml - 60 szt. 4.Protezy piersiowe silikonowe, okrągłe z powierzchnią teksturowaną, w profilach, wielkości od 125 do 800 ml - 120 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 3)Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - dotyczy podmiotów zbiorowych. 6)Dokumenty potwierdzające wpis lub zgłoszenie oferowanych produktów do rejestru wyrobów medycznych. 7)Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat porównywalnych wartościowo dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.01.2007, godzina 10:30, SPZZOZ Gryfice, ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, sala konferencyjna - pok. 203.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.11.2006.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r."
- Dostawa płytek, wkrętów oraz specjalistycznych szwów do zabiegów ortopedycznych dla SPZZOZ w Gryficach
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY GRYFICE
- Etap I "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy sieci wodociągowej w ulicach: Trzygłowska, Kamieńska.., Starogrodzka, Wiśniowa, Irysowa, Ogrodowa (od Wiśniowej), Zdrojowa w m. Gryfice"
- Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół im. Zbigniewa Herberta w Trzebiatowie
więcej: przetargi w Gryficach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





