eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brusy › "Dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. "Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych"" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 60770 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Brusy: "Dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. "Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych"" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych"" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 28386-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31678-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty w Brusach, krajowy numer identyfikacyjny 111326100000, ul. ul. Armii Krajowej  1, 89632   Brusy, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 523 952 920, faks 523 952 930, e-mail gzo@brusy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. "Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych"" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Nr GZO.261.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. "Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Brusy w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych"" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Część I Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem 1) 81 komputerów przenośnych 2) 2 komputerów przenośnych do biura projektu Część II Urządzenia multimedialne 1) 5 tablic multimedialnych 2) 3 tablic interaktywnych 3) rzutnika multimedialnego Część III Sprzęt i oprogramowanie dydaktyczne 1) 5 szt. plansz interaktywnych 2) oprogramowania 3) 2 zestawów do układania figur płaskich 4) zestawu brył przestrzennych 5) zestawu przyborów geometrycznych tablicowych - magnetyczny 6) przyborów geometrycznych dla uczniów 7) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematycznego 8) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła j. angielskiego 9) zestawu wag laboratoryjnych z odważnikami 10) globusa 11) zestawu map 12) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła młodego programisty 13) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła mały obserwator przyrody 14) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła lingwistycznego 15) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych z matematyki 16) oprogramowania multimedialnego do j. angielskiego 17) oprogramowania multimedialnego do przedmiotów matematyczno - przyrodniczych 18) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła lingwistycznego z j. angielskiego 19) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematyka czas na tik-a 20) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła przyrodniczego 21) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach koła lingwistycznego z j. angielskiego 22) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach koła matematycznego 23) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach koła przyrodniczego 24) 5 szt. plansz interaktywnych 25) zestawu brył przestrzennych 26) zestawu przyborów geometrycznych tablicowych - magnetyczny 27) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematycznego 28) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła j. angielskiego 29) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematyczno informatycznego 30) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła językowego 31) programów komputerowych 32) programów multimedialnych(licencje na minimum 10 stanowisk) 33) zestawu słuchawek z mikrofonem 34) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematyka da się lubić 35) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła angielski nie musi być nudny 36) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach zajęć rozwijających z j. angielskiego 37) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach zajęć rozwijających z matematyki z informatyką 38) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła j. angielskiego 39) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła przyrodniczego 40) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła informatycznego 41) zestawu ebooków do zajęć wyrównawczych w ramach matematyki 42) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła j. niemieckiego 43) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła j. angielskiego 44) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła informatycznego 45) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła przedsiębiorczości 46) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła chemicznego 47) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła fizycznego 48) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach koła matematycznego 49) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć czytam i piszę! J. angielski na poziomie zaawansowanym 50) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć let´s talk! konwersacje w j. angielskim na poziomie zaawansowanym 51) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć 4skils! J. angielski 4 zdolności językowe na poziomie zaawansowanym 52) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć niemiecki na poziomie zaawansowanym 53) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć koło przedsiębiorczości 54) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć koło informatyczne 55) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć czytam i piszę! J. angielski na poziomie podstawowym 56) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć let´s talk! konwersacje w j. angielskim na poziomie podstawowym 57) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć 4skils! J. angielski 4 zdolności językowe na poziomie podstawowym 58) zestawu ebooków do zajęć dodatkowych w ramach zajęć niemiecki na poziomie podstawowym UWAGA: Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do 10 szkół z terenu gminy Brusy tj.: 1) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Brusach 2) Szkoła Podstawowa im. bł.ks Józefa Jankowskiego w Czyczkowach 3) Szkoła Podstawowa im. ks Kanonika Bolesława Śledzia w Kosobudach 4) Szkoła Podstawowa im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Leśnie 5) Szkoła Podstawowa w Męcikale 6) Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach 7) Szkoła Podstawowa w Zalesiu 8) Szkoła Podstawowa w Lubni 9) Gimnazjum w Lubni 10) Gimnazjum w Brusach 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ 4. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia odrębnych faktur na poszczególne części oraz dodatkowo w ramach części pierwszej odrębne faktury na: 1) Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem obejmujący 81 komputerów przenośnych, 2) Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem obejmujący 2 komputery przenośne do biura projektu. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Ponadto musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 6. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia tj. dostarczeniem, rozładunkiem, ubezpieczeniem transportu do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 48900000-7
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 32322000-6, 48190000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT202601.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak,  ,  ul. Armii Krajowej 3/161 ,  10-072,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169948,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169948
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 234477,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Urządzenia multimedialne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT27642.28
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NORDWECO Sp. z o.o.,  ,  ul. Wieniawskiego 21,  71-130,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34034,03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34034,03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34034,03
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Sprzęt i oprogramowanie dydaktyczne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT34475.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ABC Szkoły Sławomir Śliwiak,  ,  ul. Bogusława 17,  80-209,  Chwaszczyno ,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49300,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49300,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49300,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.