eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynwykonanie prac polegających na sprawdzeniu i usunięciu przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych pochodzenia wojskowego z terenów położonych w Nadleśnictwach



Ogłoszenie z dnia 2005-11-16

POZYCJA 60761

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: wykonanie prac polegających na sprawdzeniu i usunięciu przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych pochodzenia wojskowego z terenów położonych w Nadleśnictwach: Dwukoły, Przasnysz, Srokowo, Strzałowo, nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Olsztynie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Olsztynie, do kontaktów: Bronisław Błęcki 089 5210135, Romuald Ulas 089 5210119, ul. Kościuszki 46/48, 10-959 Olsztyn, tel. 089 5210135, 5210119, fax 089 5275588, e-mail: zamowienia.publiczne@olsztyn.lasy.gov.pl, www.olsztyn.rdlp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac polegających na sprawdzeniu i usunięciu przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych pochodzenia wojskowego z terenów położonych w Nadleśnictwach: Dwukoły, Przasnysz, Srokowo, Strzałowo, nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Olsztynie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na usunięciu przedmiotów niebezpiecznych pochodzenia wojskowego z terenów: Składowania i magazynowania amunicji niemieckiej z okresu II wojny światowej - w Nadleśnictwie Dwukoły, na powierzchni - 17,72 ha, popoligonowych w Nadleśnictwa Przasnysz (Poligon poniemiecki z okresu II wojny światowej. Poligon wojsk litniczych po II wojnie) na powierzchni 330,08 ha, Składowania i magazynowania amunicji niemieckiej z okresu II wojny światowej - w Nadleśnictwie Strzałowo, na powierzchni - 195,53 ha, Składowania i magazynowania amunicji niemieckiej z okresu II wojny światowej - w Nadleśnictwie Srokowo, na powierzchni - 88,38 ha. Łączna powierzchnia przewidziana do rozminowania wynosi ok. 631,71 ha. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nadleśnictwo Dwukoły, leśnictwo Narzym - gmina: Iłowo Osada leśnictwo, Nadleśnictwo Przasnysz - Gmina Krzynowłoga Mała, Dzieżgowo, Nadleśnictwo Srokowo - Gmina Barciany, Nadleśnictwo Strzałowo - Gmina Piecki. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 75.22.10.00 - Usługi obrony wojskowej Kod CPV wg słownika 2008: 75.22.10.00 - Usługi obrony wojskowej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 91240 CPC. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Rozminowanie 631,71 ha. Zamówienie o wartości 164 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15 000 PLN, rękojmia 36 m-cy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Rozliczenie za wykonane roboty nastąpi po ich wykonaniu, przez każde z ww. Nadleśnictw 2. Podstawą rozliczenia będzie faktura VAT. 3. Termin płatności faktury - 21 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określa SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określa SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 141 - 140618 z dnia 23.07.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP 270/31/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: SIWZ - jest nieodpłatna. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Wykonacy i lub uprawomocnieni ich przedstawiciele. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.01.2006, godzina 12:00, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Olsztynie, ul. Kościuszki 46/48 Mała sala konferencyjna na parterze.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.