To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Gdańsk: dostawa mebli biurowych, laboratoryjnych i krzeseł
Numer ogłoszenia: 60652 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17382 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, faks 058 3472913,058 3471765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych, laboratoryjnych i krzeseł.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa mebli biurowych, laboratoryjnych i krzeseł, pakiet A- biurko, kontener, regał biurowy, szafka biurowa, szafki laboratoryjne, blaty, krzesła obrotowe, ociekacz, pakiet B- zestaw laboratoryjny, stół pod cieplarkę, stół pod komorę laminarną, stanowisko do zmywania, ociekacz na szkło, stół pod aparature, wyciąg ze stali, zestaw laboratoryjny przyścienny, szafka z blatem, stół biurowy, kontenery, regały biurowe wolnostojace, szafki laboratoryjne, regał wiszący, krzesło obrotowe,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, P.O.I.G. 01.03.01.- 00-138/09-00.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA STOLARSKA "STOLBET" Grzegorz Betkier
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA STOLARSKA "STOLBET" Grzegorz Betkier
- Firma Stolarska Stolbet, ul. Harcerska 9a, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83499,24
Oferta z najniższą ceną: 83499,24 / Oferta z najwyższą ceną: 83499,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- dostawa wraz z montażem węzła ciepłowniczego do budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
- Dostawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - wyczyszczenie i chemiczne zabezpieczenie mikrobiologiczne elewacji północnej i zachodniej budynku B WETI PG.
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- Przeprowadzenie konkursów przedmiotowych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, dydaktycznego systemu przemysłowego spełniającego - ZP/66/055/D/25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa 60 sztuk foteli ergonomicznych do Urzędu Miejskiego w Dębicy
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Dostawa kabiny akustycznej, dygestorium i szafki laboratoryjnej - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach.
- Dostawa mebli w ramach projektu DOBRY ZAWÓD MOJA PRZYSZŁOŚĆ
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.