eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › sprawa 64/P/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Bydgoszcz: sprawa 64/P/2007
Numer ogłoszenia: 6063 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, fax 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawa 64/P/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.30.00.00 - Usługi badania, przeprowadzania inspekcji, analizy, nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b) dysponują kierownikiem budowy posiadającym: uprawnienia budowlane w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa, zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla osób, które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995 r. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol¬nymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca: a) wykaże co najmniej 2 osoby ( dwie różne osoby do każdego z zadań). Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28.05.1996r. w sprawie rodzajów prac, które powinny być wykonywane przez co najmniej dwie osoby oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 17.09.1999r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych, zamawiający wymaga , aby do każdego zadania z osobna wykonawca wykazał 2 osoby, z których co najmniej jedna winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych oraz odpowiednie kwalifikacje elektryczne tj. świadectwo kwalifikacyjne typu E z wpisanym uprawnieniami na prace kontrolno-pomiarowe oraz wiedzę z przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy z ratownictwa przy pracach z urządzeniami elektroenergetycznymi. Natomiast osoba nadzorująca winna posiadać świadectwo kwalifikacyjne typu D z wpisanymi uprawnieniami na dozór nad pracami kontrolno-pomiarowymi b) wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (usługa o wartości co najmniej 60 - 80 tys. zł brutto-rok); c) oświadczy iż, posiada następujący sprzęt konieczny do realizacji zamówienia (własny lub dzierżawiony) - przyrządy pomiarowe stosowane do wykonywania kontroli okresowej, które powinny mieć certyfikat na znak bezpieczeństwa CE(wzgl. B0 i być oznaczone tym znakiem oraz powinno być wzorcowane w okresach zalecanych przez producenta. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta złożona wg formularza ofertowego. Treść oferty powinna odpowiadać merytorycznej zawartości załącznika nr 1 do SIWZ 2) Podział ceny na składniki zgodnie z załącznikami nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla każdego zadania) 3) Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załączniki nr 4 A; Zgodnie z zapisem rozdziału 5 SIWZ wymagane jest min. 2 pracowników ( dwie różne osoby do każdego z zadań) 5) Oświadczenie dotyczące zakresu prac jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy - załącznik nr 4 B do SIWZ ; 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ; 7) Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym koniecznym do realizacji przewodu zamówienia. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktu¬alne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działal¬ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (należy przedstawić w okresie od złożenia oferty do momentu zawarcia umowy z Zamawiającym); 10) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 10:00, miejsce: kancelaria pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprawa nr 64/P/2007.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 1, ROM - 2, ROM - 3, ROM - 4, ROM - 5, ROM - 6, stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, Skarbu Państwa, osób prywatnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-0, 74.31.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprawa nr 64/P/2007.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 7, ROM - 8, ROM - 9, stanowiących własność Gminy Bydgoszcz Skarbu Państwa, osób prywatnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-0, 74.31.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprawa 64/P/2007.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 1, ROM - 2, ROM - 3, stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-0, 74.31.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprawa 64/P/2007.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 4, ROM - 5, ROM - 6, ROM - 7, stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-0, 74.31.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprawa 64/P/2007.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 8, stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-0, 74.31.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprawa 64/P/2007.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 9, stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-0, 74.31.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.