eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i naprawy latach 2006-2008 elementów do elektromechanicznych i przekaźnikowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-11-15

POZYCJA 60629

OKRESOWE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH SEKTOROWYCH będące zaproszeniem do ubiegania się o zamówienie - dostawy Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Centrala - Biuro Logistyki, do kontaktów: Suchocka Joanna, ul. Targowa, 03-734 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5133326, fax 022 5132358, e-mail: a.chmielewski@pkp.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Centrala - Biuro Logistyki, Suchocka Joanna, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4732358, fax 022 4732358, e-mail: j.suchocka@pkp.com.pl, www.plk-sa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Centrala - Biuro Logistyki, Suchocka Joanna, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4732358, fax 022 4732358, e-mail: j.suchocka@pkp.com.pl, www.plk-sa.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Centrala - Biuro Logistyki, Suchocka Joanna, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4732358, fax 022 4732358, e-mail: j.suchocka@pkp.com.pl, www.plk-sa.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i naprawy latach 2006-2008 elementów do elektromechanicznych i przekaźnikowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.30.00 - Urządzenia kolejowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.94.00.00 - Urządzenia kolejowe Oryginalny kod CPV: 29.81.32.00 - Urządzenia sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.94.20.00 - Urządzenia sygnalizacyjne Oryginalny kod CPV: 29.85.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw/usług: Dostawa i naprawy w latach 2006-2008 elementów do elektromechanicznych i przekaźnikowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym wg złącznika nr 1 SIWZ. 4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu: 16.12.2005. 5) Inne informacje: Załącznik nr 1 zawierający szczegółowy wykaz elementów (zastawki, przyciski, przekażniki, bloki,sprawdziany) udostępnimy na wniosek zainteresoanego.

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ILG3a--5400-1/05.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 08.11.2005.

SEKCJA AII: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

AII. 1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i naprawy w latach 2006-2008 elementów do elektromechanicznych i przekaźnikowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. 1.5) Opis: Dostawa i naprawy w latach 2006-2008 elementów do elektromechanicznych i przekaźnikowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym wg załącznika nr 1 SIWZ. 1.6) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Na terenie całego kraju. Kod NUTS: 1.7) Podział zamówienia na części: Nie. 2) Wartość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:

SEKCJA AIII: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

AIII. 1) Warunki udziału w postępowaniu 1.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1.1.1) Stan prawny wymagane dokumenty: Dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 mieięcy przed upływem terminu składania ofert: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie ustawy art.24 ust.1 pkt.4-8 i 9 Ustawy prawo zamówień publicznych. 1.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa wymagane dokumenty: 1) Aktualane zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zległych płatności - wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Bilans, oraz rachunek zysków i strat, za ostatni rok obrotowy. 1.1.3) Zdolność techniczna wymagane dokumenty: Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji urządzenia przeznaczonego do prowadzenia ruchu kolejowego wydanego przez Urząd Transportu Kolejowego, lub Głównego Inspektora Kolejnictwa dla pozycji wskazanych w Wykazie elementów (zał nr 1). W przypadku Wykonawców nie będących bezpośrednimi producentami przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia producenta, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, posiada uprawnienia niezbędne do wykonania dostawy w zakresie objętym zamówieniem, dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, oraz zapewnia Wykonawcy dostarczenie przedmiotu objętego zamówieniem, potwierdzając spelnienie wszystkich wymagań technicznych, określonych w świadectwie.Elementy, których dostawa jest przedmiotem zamówienia, muszą być wykonane zgodnie z DTR lub innym dokumentem urządzenia. 1.2) Inne informacje: W SIWZ.

SEKCJA AIV: PROCEDURA

AIV. 1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 2) Inne informacje o charakterze administracyjnym 2.1) Warunki otrzymania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Na konto Raiffeisen Bank Polska S.A. nr 76 1750 0009 0000 0000 0093 0121. 2.2) Planowane daty: Rozpoczęcia procedury: Rozpoczęcia robót budowlanych/dostaw/wykonania usług: Data zakończenia: lub Czas trwania zamówienia: 36 miesięcy. 2.3) Język lub języki, w których należy sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.

SEKCJA AVI: INNE INFORMACJE

AVI. 1) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: 4) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.