eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryjazakup specjalistycznego pojazdu do wywozu nieczystości z selektywnej zbiórki odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-30

POZYCJA 60628

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Złotoryja: zakup specjalistycznego pojazdu do wywozu nieczystości z selektywnej zbiórki odpadów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., do kontaktów: Piotr Gadomski Jan Król, Aleja Miła 2, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8783137, fax 076 8783682, e-mail: kp@rpk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rpk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka z ograniczona odpowiedzialnością; Inne:zarządzanie, zbiorowe zaopatrzenie w wodę, odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystośc. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup specjalistycznego pojazdu do wywozu nieczystości z selektywnej zbiórki odpadów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. 59-500 Złotoryja, aleja Miła 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową skrzyniową do załadunku, wyładunku nieczystości z selektywnej zbiórki odpadów o DMC 18 ton przystosowany do zamontowania żurawia z dodatkowym urządzeniem solarko-piaskarka. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Wypełniony i podpisany formularz OFERTA wraz z załącznikami. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 2.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 9 ustawy (informacja dotycząca osób i podmiotów zbiorowych) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 8.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających (min. 3 szt.), że te dostawy zostały wykonane należycie tzw. referencje - załącznik nr 4. 9.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 10.wypełniony załącznik Nr 4 - dane techniczne, 11.wykaz punktów serwisowych (nazwa, adres, telefon/fax) wraz z zasięgiem serisu, 12.Oferowane warunki gwarancji i serwisu. 13.Oświadczenie o sytuacji finansowej i ekonomicznej (załącznik nr 6 do SIWZ). W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli ze złożonych przez Wykonawcę dokumentów będzie wynikało, iż obroty w ostatnim roku były minimum 1.000.000,00 zł. - polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 14.wypełniony projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 15.wykonawca składa tylko jedną ofertę cenową na poszczególną część zamówienia. 16.zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17.zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 18.zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 19.zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy pobranych u Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie formularzy (załączników) opracowanych przez Wykonawców pod warunkiem, że treść formularzy Wykonawcy będzie identyczna z treścią formularzy Zamawiającego. Oferta Wykonawcy o innej treści niż określonej w SIWZ Zamawiającego zostanie odrzucona. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 Euro, poniżej kwoty zawartej w art. 11 ust. 8 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie zł: siedem tysięcy), w terminie do dnia 12.12.2006r. do godz.10.00 przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Złotoryi. Nr r-ku 03 8658 0009 0000 3753 2000 0010. Do ofert należy załączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie dokumenty określone w Rozdziale VI SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie dokumenty określone w Rozdziale VI SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Wypełniony i podpisany formularz OFERTA wraz z załącznikami. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 2.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 9 ustawy (informacja dotycząca osób i podmiotów zbiorowych) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 8.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających (min. 3 szt.), że te dostawy zostały wykonane należycie tzw. referencje - załącznik nr 4. 9.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 10.wypełniony załącznik Nr 4 - dane techniczne, 11.wykaz punktów serwisowych (nazwa, adres, telefon/fax) wraz z zasięgiem serisu, 12.Oferowane warunki gwarancji i serwisu. 13.Oświadczenie o sytuacji finansowej i ekonomicznej (załącznik nr 6 do SIWZ). W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli ze złożonych przez Wykonawcę dokumentów będzie wynikało, iż obroty w ostatnim roku były minimum 1.000.000,00 zł. - polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 14.wypełniony projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 15.wykonawca składa tylko jedną ofertę cenową na poszczególną część zamówienia. 16.zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17.zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 18.zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 19.zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy pobranych u Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie formularzy (załączników) opracowanych przez Wykonawców pod warunkiem, że treść formularzy Wykonawcy będzie identyczna z treścią formularzy Zamawiającego. Oferta Wykonawcy o innej treści niż określonej w SIWZ Zamawiającego zostanie odrzucona. UWAGA Dokumenty o których mowa ust. 1-8 Wykonawca przedstawi w formie oryginałów lub kserokopii. Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów wymienione w ust. 1-8 są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.12.2006, godzina 10:30, Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. 59-500 Złotoryja, aleja Miła 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.