eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskwdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-15

POZYCJA 60627

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Gdańsk: wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., do kontaktów: Halina Wojciechowicz (058) 511-29-21, Jadwiga Wierzbicka (058) 52 43 957, ul. Biała 1B, 80-435 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 52 43 500, fax 058 52 43 992, e-mail: jadwiga.wierzbicka@gpec.gda.pl, www.gpec.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Halina Wojciechowicz (058) 511-29-21, Jadwiga Wierzbicka (058) 52 43 957, ul. Biała 1B kancelaria, 80-435 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 52 43 500, fax 058 52 43 992, e-mail: jadwiga.wierzbicka@gpec.gda.pl, www.gpec.gda.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 07. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Wdrożenie zintegrowanego oprogramowania klasy ERP obejmującego następujące sfery działalności organizacji (grup funkcjonalności): - finanse - księgowość, - środki trwałe, - sprzedaż ciepła, - sprzedaż energii elektrycznej, - sprzedaż pozostała, - kadry i płace, - logistyka, - inwestycje, - remonty, - obsługa Klienta (CRM), - windykacja. 2. Dostawę, instalację i konfigurację niezbędnej infrastruktury informatycznej obejmującej: - oprogramowanie bazodanowe, - serwer (jeśli oferowany system wymaga - serwery) wraz z niezbędnym oprogramowaniem (system, oprogramowanie archiwizujące) - inne oprogramowanie narzędziowe niezbędne do uruchomienia i prawidłowej eksploatacji oprogramowania. 3. Usługi niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu obejmujące: - modyfikację oprogramowania w celu dopasowania go do specyficznych potrzeb użytkownika, - instalację i konfigurację oprogramowania na serwerze i stacjach użytkowników, - przeniesienie danych z dotychczas prowadzonych baz do nowego systemu, - szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi technicznej z zakresu oprogramowania systemowego i baz danych, - szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych aplikacji i modułów, - usługi wdrożeniowe oraz asystę w pierwszym okresie eksploatacji, - serwis gwarancyjny systemu w okresie 3 lat eksploatacji oprogramowania (obejmujący m.in. dostosowanie systemu do zmian legislacyjnych w zakresie Ustawy o Rachunkowości, Krajowych Standardów Rachunkowości, Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, Prawa Energetycznego wraz z aktami wykonawczymi oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów), - serwis gwarancyjny sprzętu w okresie 3 lat. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba zamawiającego: Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o., 80-435 Gdańsk, ul. Biała 1B. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2 500 000 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 70.000 PLN wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wymagania dotyczące wadium zostaną określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) przekazanej wraz z zaproszeniem do negocjacji oraz w zaproszeniu do składania ofert. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaną określone w SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Określono w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu w trybie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), zwanej dalej ustawą i zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy w szczególności: 1.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie stanowiącym przedmiot przetargu, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej jedno wdrożenie systemu zawierające co najmniej 4 grupy funkcjonalności pochodzące od jednego producenta systemu, zawierające wdrożoną grupę funkcjonalności w zakresie bilingu sprzedaży ciepła łącznie z grupą funkcjonalności finansowo-księgowej oraz obejmujące dodatkowo co najmniej dwie grupy funkcjonalności spośród wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w p.II.1.6 ppkt 1 oraz b) co najmniej jedno wdrożenie grupy funkcjonalności klasy CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientem) oraz c) co najmniej jedno wdrożenie grupy funkcjonalności bilingu sprzedaży ciepła obsługującego co najmniej 500 odbiorców w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. 1.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 1.2.1 spełniają co najmniej jeden (lub oba łącznie) niżej wymienione wskaźniki obliczone za kolejne ostatnie 3 lata obrotowe: a) Wskaźnik zadłużenia liczony jako stosunek zobowiązań ogółem do kapitału własnego, którego wynik powinien mieścić się w przedziale od 0 do 1. b) Wskaźnik płynności szybkiej liczony jako stosunek majątku obrotowego pomniejszonego o zapasy do zobowiązań bieżących, którego wynik powinien być nie mniejszy niż 1, 1.2.2 posiadają środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż: 1 500 000 PLN. 2. Ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wskazanymi w pkt III.2.1.1) - pkt III.2.1. 4) ogłoszenia. Wniosek należy złożyć w kopercie opisanej nazwą nadaną zamówieniu w miejscu i terminie określonym w ogłoszeniu. 3. Zgodnie z art. 23 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy usta-nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz podaniem ich znaczenia : 4.1 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, zawierających oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia: 4.2.1 warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4.2.2 warunki określone w pkt III.2.1 ppkt 1.1 i 1.2 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.3 Niespełnienie warunku udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy. 4.4 Zamawiający zaprasza do negocjacji wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie określonej w niniejszym ogłoszeniu tj. 5 wykonawców. 4.5 Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu sektorowym, zamawiający zaprasza do negocjacji wszystkich wykonawców spełnia-jących te warunki. 4.6 Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprasza do negocjacji wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w podstępowaniu wg ich znaczenia i sposobu oceny określonego poniżej. 4.6.1 Znaczenie warunków udziału w postępowaniu : a) warunek dot. niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt III.2.1 ppkt 1.1 lit. a) - 70%, b) warunek dot. niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt III.2.1 ppkt 1.1 lit. b) - 10%, c) warunek dot. niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt III.2.1 ppkt 1.1 lit. c) - 20%, 4.6.2 Sposób oceny warunków, o których mowa w pkt III.2.1 ppkt 4.6.1 ogłoszenia: a) W toku oceny warunku dot. niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt III.2.1 ppkt 1.1 lit.a) ogłoszenia zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (70 pkt.) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i przedstawi w wykazie, o którym mowa w pkt III.2.1.3) ppkt 1 ogłoszenia, największą liczbę wdrożeń wskazanych w ww. warunku i potwierdzonych dokumentami, o których mowa w pkt III.2.1.3) ppkt 2 ogłoszenia. Punkty w odniesieniu do pozostałych wykonawców zostaną wyliczone ze wzoru: W1= liczba wdrożeń /największa liczba wdrożeń x 100 x 70%, b) W toku oceny warunku dot. niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt III.2.1 ppkt 1.1 lit.b) ogłoszenia zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (10 pkt.) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i przedstawi w wykazie, o którym mowa w pkt III.2.1.3) ppkt 1 ogłoszenia, największą liczbę wdrożeń wskazanych w ww. warunku i potwierdzonych dokumentami, o których mowa w pkt III.2.1.3) ppkt 2 ogłoszenia . Punkty w odniesieniu do pozostałych wykonawców zostaną wyliczone ze wzoru: W 2 = liczba wdrożeń /największa liczba wdrożeń x 100 x 10%, c) W toku oceny warunku dot. niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt III.2.1 ppkt 1.1 lit.c) ogłoszenia zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (20 pkt.) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i przedstawi w wykazie, o którym mowa w pkt III.2.1.3) ppkt 1 ogłoszenia, największą liczbę wdrożeń wskazanych w ww. warunku i potwierdzonych dokumentami, o których mowa w pkt III.2.1.3) ppkt 2 ogłoszenia . Punkty w odniesieniu do pozostałych wykonawców zostaną wyliczone ze wzoru: W 3 = liczba wdrożeń /największa liczba wdrożeń x 100 x 20%, d) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o której mowa w pkt III 2.1 ppkt 4.6 ogłoszenia stanowi sumę punków uzyskanych w toku oceny warunków, o których mowa w pkt III.2.1 ppkt 4.6.1ogłoszenia, zgodnie ze wzorem: W = W 1+W2+W3. W toku oceny warunków udziału w postępowanie Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. e) W przypadku jednakowej ilości punktów w ocenie spełnienia warunków, stanowiącej bilans punków uzyskanych w toku oceny warunków, o najwyższej ocenie spełnienia warunków decydować będzie największa liczba wdrożeń wskazanych w warunku dot. niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt III.2.1 ppkt 1.1 lit. a) ogłoszenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem,, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.1 ppkt 1.2 ogłoszenia : 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.1 ppkt 1.1 lit. a-c ogłoszenia : 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat wdrożeń wskazanych w pkt III.2.1 ppkt 1.1 lit. a-c ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu wdrożeń, dat wykonania i odbiorców wdrożeń, a w odniesieniu do warunku zawartego w pkt III.2.1 ppkt 1.1 lit c) należy wskazać dodatkowo liczbę odbiorców w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. 2) dokumenty potwierdzające, że wykazane wdrożenia zostały wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.1.1), III.2.1.2), III.2.1.3) ppkt 2 ogłoszenia mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do negocjacji z ogłoszeniem uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty, o których mowa w pkt pkt. III.2.1.1) ogłoszenia. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ustawy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) ppkt 1, 3 i 4 ogłoszenia , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.4) ppkt 4 ogłoszenia oraz w pkt III.2.1.1) ppkt 2 ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentami potwierdzającymi ich spełnienie należy złożyć w języku polskim. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym przez tłumacza przysięgłego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 40% funkcjonalność ZSI - 60% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2005/ZP/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 14.12.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 20.02.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.