Ogłoszenie z dnia 2005-11-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gorzów Wielkopolski: zakup wraz z dostawą 1 sztuki samochodu osobowego w wersji policyjnej OP segment D/E na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Helena Michalak, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455, e-mail: kwpgorzow@kgp.waw.pl, www.policja.gorzow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Wydział GMT Zespół ds. zamówień publicznych, Anna Kaczmar Lisowska Natasza Martyniuk Katarzyna Mularczyk, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7 211441, 7211436, fax 095 7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia.@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Wydział GMT Zespół ds. zamówień publicznych, Anna Kaczmar Lisowska Natasza Martyniuk Katarzyna Mularczyk, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7 211441, 7211436, fax 095 7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia.@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Wydział GMT Zespół ds. zamówień publicznych, Anna Kaczmar Lisowska Natasza Martyniuk Katarzyna Mularczyk, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7 211441, 7211436, fax 095 7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia.@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą 1 sztuki samochodu osobowego w wersji policyjnej OP segment D/E na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy samochodu osobowego rok produkcji 2005 przeznaczonego do zadań związanych z ochroną kadry kierowniczej Policji i przedstawicieli MSWiA. samochód osobowy w wersji policyjnej OP segment D/E - 1 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: samochód osobowy w wersji policyjnej OP segment D/E - 1 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w wysokości 3.300,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki finansowania i płatności zostana podane w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ustawu P.z.p. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Do wniosku należy dołączyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( wzór załącznik nr 1 ), b)upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę, wydane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez osoby nieuprawnione do reprezentacji (wzór załącznik nr 2) c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, w przypadku podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosek; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców W przypadku wyk. występujących wspólnie należy załączy umowę regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie (jeśli dotyczy). Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wraz z datą i podpisem Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Do wniosku należy dołączyć: a)informację z banku w którym Wykonawca posiada swój podstawowy r-k bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. b)polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wraz z datą i podpisem Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Do wniosku należy dołączyć: a)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 3. Należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw - minimum 3; b)kserokopię świadectwa homologacji (wyciąg) na pojazd bazowy potwierdzoną za zgodność z oryginałem z podpisem lub parafką Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o ich posiadaniu, natomiast obowiązek przedstawienia świadectwa homologacji spoczywa na Wykonawcy przy odbiorze pojazdów; Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wraz z datą i podpisem Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Na podst. art. 49 ust. 4 ustawy P.z.p. - jeżeli zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia, zamawiający może, w przypadkach, o których mowa w ust. 2 i 3, wyznaczyć krótszy termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, jednak nie krótszy niż 15 dni. (..)skraca się termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym z 37 do 15 dni od dnia przekazania Prezesowi Urzędu ogłoszenia o zamówienie.We wcześniej przeprowadzonym postępowaniu nie złożono na w/w przedmiot zamówienia żadnej oferty. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 181 - 179083 z dnia 20.09.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena oferty (C) - 40% cena Parametry techniczne oraz koszty eksploatacji (P) - 25% Warunki gwarancji i serwisu (S) - 20% Koszt eksploatacji (K) - 10% Termin dostawy (T) - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GMT ZP-77/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.11.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 28.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.11.2005, godzina 11:00, Wnioski wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w siedzibie Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji Wydział GMT Zamówienia Publiczne pok. 304, 305 ul. Kwiatowa 10 ; 66-400 Gorzów Wlkp. z widocznym dopiskiem na kopercie WNIOSEK -OP1szt.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Ocena spełniania warunków będzie odbywała się na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, który Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemny wniosek.Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5 Ocena wniosków oparta będzie na ocenie spełnia/nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższych kryteriów: - kryterium doświadczenie - znaczenie 100%. Zamawiający za każde zrealizowane z należytą starannością i potwierdzone stosownymi dokumentami zamówienie ponad wymagane minimum (3) przyzna po jednym punkcie. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień będzie najwyższa. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłączni. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.11.2005.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego nieoznakowanego pojazdu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wydziału Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa pojazdu osobowego nieoznakowanego segmentu D typu plug-in.
- Dostawa samochodów dala jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego.
więcej: Radiowozy policyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





