Ogłoszenie z dnia 2005-11-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Lubin: dostawa wapna hydratyzowanego luzem Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Energetyka sp. z o.o., do kontaktów: Jerzy Zając, ul. Marii Skłodowskiej Curie 58, 59-301 Lubin, tel. +48 76 8 478 512, fax +48 76 8 478 516, e-mail: sekretariat@energetyka.lubin.pl, www.energetyka.lubin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wapna hydratyzowanego luzem. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: "Dostawa wapna hydratyzowanego luzem" na okres od 01.01.2006 r.do 31.12.2006r. w ilości łącznej nie przekraczającej 20 000 ton, w tym 19 400 ton loko Wróblin Głogowski - bocznica Pol - Miedź Trans i 600 ton transportem samochodowym loko oczyszczalnia ścieków zamawiającego w Legnicy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wróblin Głogowski - bocznica Pol - Miedź Trans oraz oczyszczalnia ścieków zamawiającego w Legnicy. Kod NUTS: 5.02.02.03.02.2 oraz 5.02.02.62.01.1. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.12.13.00 - Wapno uwodnione Kod CPV wg słownika 2008: 24.21.30.00 - Wapno uwodnione Oryginalny kod CPV: 60.12.16.00 - Transport kolejowy towarów suchych luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.20.00.00 - (1) Usługi transportu kolejowego Oryginalny kod CPV: 60.12.21.20 - Usługi transportowe przy użyciu cystern Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2825.90.11. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia netto do 6 mln PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 180 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie ze środków własnych, rozliczenie według harmonogramu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP, b) wykonywali w ostatnich trzech latach dostawy o zbliżonej wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za zbliżoną wartość zostanie uznana wartość mniejsza od szacowanej wartości zamówienia o nie więcej niż 5%. Przy ustaleniu wartości brane są pod uwagę kwoty bez podatku VAT. c) produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada normie PN-B-30020-CL-90 i następującym parametrom fizyko-chemicznym - zawartość CaO + MgO - min. 94% oraz wilgotność 2% PN 1018 d) posiadają zawarte umowy ubezpieczenia OC wykonywanej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższa niż 1 mln euro e) uzyskali w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych przychód w wysokości min. 30 mln PLN. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wyżej wymienione warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku składania oferty konsorcjum - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, zgodnie z par. 1 ust. 1 pkt 6 rozp. Prezesa RM z dnia 07.04.2004 (Dz. U. Nr 71 poz 645); sprawozdanie finansowe lub inne dokumenty zgodnie z par. 1 ust. 3 pkt 1 rozp. jw.; polisa par. 1 ust. 3 pkt 3 rozp. jw. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż, produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZE/14/1/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.12.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 29.12.200552 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Tadeusz Figiel, Jerzy Zajac, janusz Wygoda, Mirosława Budzińska, Marcin Cyranowski, Zofia Piotrowska, Małgorzata Sulikowska. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.12.2005, godzina 10:00, "Energetyka" sp. z o.o., 59-301 Lubin, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 58.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.11.2005.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Organizacja zajęć edukacyjnych "Drony - nowoczesna edukacja technologiczna - edycja II".
- Dostawa artykułów spożywczych z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w 2026r.
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego i piasku na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie w 2026 r.
- Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz zapewnienie opieki podczas tego dowozu do jednostek oświatowych położonych na terenie miasta Kołobrzeg i poza jego granicami w roku 2026.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Moskorzewie i Zespołu Placówek Oświatowych w Chlewicach oraz odwóz uczniów ..."
więcej: Wapno uwodnione »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





