eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › PROJEKT I BUDOWA OŚWIETLENIA WZDŁUŻ DRÓG OSIEDLOWYCH W MIEJSCOWOŚCI ĆMIŁÓW, GM. GŁUSK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Lublin: PROJEKT I BUDOWA OŚWIETLENIA WZDŁUŻ DRÓG OSIEDLOWYCH W MIEJSCOWOŚCI ĆMIŁÓW, GM. GŁUSK
Numer ogłoszenia: 60614 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, faks 081 7518650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT I BUDOWA OŚWIETLENIA WZDŁUŻ DRÓG OSIEDLOWYCH W MIEJSCOWOŚCI ĆMIŁÓW, GM. GŁUSK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę i wykonanie oraz konserwacja w okresie gwarancji oświetlenia wzdłuż dróg osiedlowych w miejscowości Ćmiłów - ulice: Kwiatów Polnych na odcinku o długości ok. 260,0 m, Słoneczna - długość ok. 90,0m, Rumiankowa na odcinku długości ok. 250,0 m, Chabrowa na odcinku długości 290,0 m oraz Słonecznikowa na odcinku długości 80,0 zgodnie z załącznikiem graficznym. Szczegółowy zakres zadania zawarty jest w załączonym do SIWZ programie funkcjonalno-użytkowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 6.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust.2 ustawy 6.2 Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, zgodnie z wymaganiamiustawowymi; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.3 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz będą ubezpieczeni przez cały okres realizacji zamówienia. 6.4 Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 latach co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 6.5 Dysponują lub będą dysponować przy realizacji zadania niezbędnym sprzętem (żuraw samochodowy, samochód z platformą i balkonem, spawarka transformatorowa do 500A, zagęszczarka wibracyjna spalinowa, zestaw świdrów do wiercenia poziomego otworów) 6.5 Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i projekcie umowy (załącznik nr 7 )..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy, winien przedstawić następujące dokumenty: 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ ; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 5) Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punktach 2) do 5) składa każdy z wykonawców, natomiast formularz, o którym mowa w punkcie 1) składają łącznie wykonawcy wspólnie ubiegający si1)ę o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia wymaganego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonawca powinien przedstawić: 6) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania ( według załącznika nr 6 ) wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót; 7) Wykaz osób zdolnych do wykonania zadania, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z zakresem wykonywanych przez nich czynności, w tym projektanta i kierownika budowy z uprawnieniami branżowymi, zgodnymi z przedmiotem zamówienia i co najmniej 5 letnią praktyką w zawodzie na tym stanowisku - wzór formularza stanowi załącznik nr 4; 8) Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby lub osób przewidzianych do projektowania i kierowania robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem zamówienia - kserokopie uprawnień i zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 9) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia ( sporządzony wg załącznika nr 5 ). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6) do 9) mogą być złożone i dotyczyć łącznie wszystkich wykonawców. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: 10) Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; 11) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej odpowiedniej do wartości zadania i wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 10) i 11) mogą być złożone i dotyczyć łącznie wszystkich wykonawców. Wymagane dokumenty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Miodowa 1, 20-385 Lublin, pok. Nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140, 20-385 Lublin, pok. Nr 1 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.