eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUsługi napraw sprzętu technicznego w 2008r.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Gorzów Wielkopolski: Usługi napraw sprzętu technicznego w 2008r.
Numer ogłoszenia: 6060 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zespół Składnic Lasów Państwowych w Gorzowie Wlkp., Plac Staromiejski 6, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7279910, fax 095 7279910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/zsgorzow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Jednostki Organizacyjne - własność.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi napraw sprzętu technicznego w 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług napraw sprzetu technicznego polegających na remontach, naprawach awaryjnych i przegladach technicznych: 1. Samochody ciężarowe, przyczepy samochodowe i rolnicze, ciągniki rolnicze, maszyny budowlane - ilość roboczogodzin 2200 2. Żurawie hydrauliczne i maszyny leśne - ilość roboczogodzin 2167

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi Oryginalny kod CPV: 50.53.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 21.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) Sytuacja podmiotowa wykonawcy a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia. b) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2) Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000 PLN i oświadczy, że będzie ubezpieczony w opisanym zakresie przez czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Zdolność techniczna a) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługi napraw sprzętu technicznego tj. - samochodów ciężarowych, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych i maszyn budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż - 65 000, 00 PLN (kwota brutto) - żurawi hydraulicznych i maszyn leśnych o łącznej wartości nie mniejszej niż:35 000,00 PLN (kwota brutto), Dla firm występujących w charakterze uczestnika konsorcjum wartości usług podlegają zsumowaniu. b) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej jednym środkiem transportowym umożliwiającym przemieszczanie narzędzi i osób celem dojazdu do miejsca naprawy. c) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do konserwacji żurawi przenośnych uzyskane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. (Dz.U. z 2001 nr 79 poz.849 z późn. zm.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.1 wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru - załącznik nr 3), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług naprawy sprzętu technicznego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, rodzaju, terminu wykonania, i zleceniodawców (wg wzoru - załącznik nr 4), 6) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego oraz osób jakimi dysponuje wykonawca, z załączeniem dokumentów potwierdzających uprawnienia tych osób (wg wzoru - załącznik nr 5), 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę 10 000 PLN (ubezpieczenie musi być ważne w dniu otwarcia ofert). 6.3 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru - załącznik nr 3), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług naprawy sprzętu technicznego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, rodzaju, terminu wykonania, i zleceniodawców (wg wzoru - załącznik nr 4), 6) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego oraz osób jakimi dysponuje wykonawca, z załączeniem dokumentów potwierdzających uprawnienia tych osób (wg wzoru - załącznik nr 5), 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę 10 000 PLN (ubezpieczenie musi być ważne w dniu otwarcia ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/zsgorzow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego Zespół Składnic Lasów Państwowych Plac Staromiejski 6 66-400 Gorzów Wielkopolski , tel/fax : 095/7279910.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zespół Składnic Lasów Państwowych Plac Staromiejski 6 66-400 Gorzów Wielkopolski , tel/fax : 095/7279910.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.