eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Minikowo › dostawa oprogramowania komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-30

POZYCJA 60608

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Minikowo: dostawa oprogramowania komputerowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, do kontaktów: Alicja Dymel-Kobza, 89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867226, fax 052 3867227, e-mail: alicja.dymel@kpodr.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kpodr.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa osoba prawna; Doradztwo rolnicze. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Kujawsko - Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie 89-122 Minikowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadania nr 1 - dostawa oprogramowania SYMFONIA FORTE, Zadanie nr 2 - dostawa licencji dostępowych do serwera 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wypełniony druk oferty na całość zamówienia lub na poszczególne zadanie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 - dostawa i wdrożenie oprogramowania Symfonia Forte Finanse i Księgowość Forte dla 1 firmy - 7 użytkowników, Środki Trwałe Forte dla 1 firmy do 5000 ŚT - 3 użytkowników, Kadry i Płace Forte dla 1 firmy do 2000 poz. LP - 2 użytkowników, Handel Premium dla 1 firmy - 3 użytkowników, Microsoft SQL Server Standard 2000 SA (Runtime) - 12 użytkowników Zadanie nr 2 - dostawa licencji dostępowych do serwera Windows Terminal Sr CAL 2003 Polish MOLP - 45 użytkowników, Windows 2003 CAL MOLP - 55 użytkowników, Zyxel Kontent Filter Gold iCard BlueCoat 1 - Lear License for ZyWALL 35/70 Firewall/UTM - 1 użytkownik 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:Zadanie nr 1 - 1290,00 zł.Zadanie nr 2 - 630,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 grudnia 2006r. do godz. 9.45. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Kujawsko - Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie Narodowy Bank Polski nr konta: 88 1010 1078 0070 8313 4100 0000 z dopiskiem "wadium w przetargu na dostawę oprogramowania komputerowego". 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku Zamawiającego w dniu 12 grudnia 2006r. o godz. 9.45 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. 5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężnej, musi oryginały dokumentów wymienionych w pkt 3 zdeponować w kasie Kujawsko - Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3. nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 4. nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6. wnieśli wadium określone w niniejszej SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IV SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3, 2. oświadczenie z art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 5. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6. kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium w formie pieniężnej na konto zamawiającego, lub kopię dokumentu określającego wadium w innej formie niż pieniężnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. warunki serwisu 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.12.2006, godzina 10:00, Kujawsko - Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, 89-122 Minikowo.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa i wdrożenie oprogramowania Symfonia Forte. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 jest dostawa i wdrożenie oprogramowania Symfonia Forte. Z uwagi na istniejącą u Zamawiającego sieć komputerową i konieczność współpracy nowo zakupionego oprogramowania z już istniejącym, Zamawiający ściśle określa jego nazwę. Możliwość dopuszczenia innego rodzaju oprogramowania powodowałaby jego niekompatybilność z już posiadanym. Stąd też, ze względu na specyfikę zamówienia, na podstawie art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zamawia poniższe oprogramowanie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00, 72.26.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 - dostawa i wdrożenie oprogramowania Symfonia Forte Finanse i Księgowość Forte dla 1 firmy - 7 użytkowników, Środki Trwałe Forte dla 1 firmy do 5000 ŚT - 3 użytkowników, Kadry i Płace Forte dla 1 firmy do 2000 poz. LP - 2 użytkowników, Handel Premium dla 1 firmy - 3 użytkowników, Microsoft SQL Server Standard 2000 SA (Runtime) - 12 użytkowników. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. warunki serwisu 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa licencji dostępowych do serwera. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 jest dostawa licencji dostępowych do serwera. Możliwość dopuszczenia innego rodzaju oprogramowania i sprzętu powodowałaby jego niekompatybilność z już posiadanym (Windows 2003 Server Standard, Zyxel ZyWALL 35 UTM). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr 2 - dostawa licencji dostępowych do serwera Windows Terminal Sr CAL 2003 Polish MOLP - 45 użytkowników, Windows 2003 CAL MOLP - 55 użytkowników, Zyxel Kontent Filter Gold iCard BlueCoat 1 - Lear License for ZyWALL 35/70 Firewall/UTM - 1 użytkownik. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.