Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-05
Og³oszenie nr 605969-N-2020 z dnia 2020-11-05 r.
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach: Us³ugi pralnicze dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach, krajowy numer identyfikacyjny
00030825800000, ul.
Bytomska
41
,
41-400
Mys³owice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
723183366, , e-mail
e.przetargi@szpital2myslowice.pl, , faks
323183362.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital2myslowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.szpital2myslowice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital2myslowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/szpital2myslowice.pl
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Us³ugi pralnicze dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
Numer referencyjny:
Znak postêpowania Szp.2/NZ-271-23/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
tylko jednej czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne ¶wiadczenie us³ug pralniczych oraz transport asortymentu celem wykonania us³ug do pralni Wykonawcy i z powrotem do siedziby Zamawiaj±cego. 4.2. Us³uga ta obejmuje w szczególno¶ci : 4.2.1. transport 4.2.2. pranie 4.2.3. wybielanie 4.2.4. dezynfekcje 4.2.5. suszenie 4.2.6. prasowanie 4.2.7. maglowanie 4.2.8. usztywnianie 4.2.9. czyszczenie chemiczne 4.2.10. drobne naprawy krawieckie 4.2.11. sortowanie i segregacjê 4.2.12. pakowanie 4.2.13. dostawê czystej bielizny i odzie¿y 4.3. Szacunkowa ilo¶æ asortymentu przeznaczonego do prania wynosi 57 600 kg 4.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4.6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo opcji, tzn.: 4.6.1. Podane w Opisie Przedmiotu Zamówienia ilo¶ci asortymentu przeznaczonego do prania s± ilo¶ciami orientacyjnymi niezbêdnymi do obliczenia ceny oferty. 4.6.2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci zamawianych us³ug o 25%, stosownie do potrzeb wynikaj±cych z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów. 4.6.3. Wykonawcy nie przys³uguje wobec Zamawiaj±cego roszczenie odszkodowawcze z tytu³u niewykorzystania zakresu ilo¶ciowego umowy oraz niewykorzystania ca³ej warto¶ci umowy z zastrze¿eniem zapisów pkt. 4.5.2. Niewykorzystanie przez Zamawiaj±cego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowi±zañ odszkodowawczych z tego tytu³u. 4.6.4. Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy us³ugi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: "Opcja"). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia us³ug objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Us³ugi bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 20% warto¶ci przedmiotu zamówienia. 4.7. Warunki realizacji us³ug okre¶la Wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SIWZ. 4.8. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3a Prawa zamówieñ publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad przedmiotu zamówienia polegaj±ce na wykonywaniu us³ug pralniczych, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 4.9. W odniesieniu do wymagañ okre¶lonych w pkt 4.8. okre¶lenie w szczególno¶ci: 4.9.1. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówieñ publicznych, 4.9.2. uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówieñ publicznych, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, zawarte zosta³y we Wzorze umowy stanowi±cej za³±cznik nr 3 do SIWZ. 4.10. Zamawiaj±cy w zakresie realizowanych us³ug wymaga aby Wykonawca: 4.10.1. Dysponowa³ pomieszczeniami s³u¿±cymi do udzielania ¶wiadczeñ w zakresie prania bielizny szpitalnej, zatwierdzonymi na podstawie aktualnej decyzji w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego wydanej zgodnie z art. 3 ust. 3 ustawy o Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej. 4.10.2.Dysponowa³ dwoma pojazdami do transportu bielizny zatwierdzonymi na podstawie aktualnej decyzji w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego wydanej zgodnie z art. 3 ust. 3 ustawy o Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.
II.5) G³ówny kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 98311000-6 |
| 98315000-4 |
| 98312000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2021-01-01 lub zakoñczenia: 2022-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
aktualna decyzja w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej wydana na podst. art. 3 ust. 3 ustawy o Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej., zatwierdzaj±c± pralniê oraz ¶rodki transportu w zakresie us³ug pralniczych oraz transportu bielizny objêtych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia obejmuj±ce us³ugi pralnicze na rzecz podmiotów leczniczych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ka¿da.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych, po spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22a Prawa zamówieñ publicznych.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowi±zanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
-aktualn± decyzjê w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej wydan± na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy o Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, zatwierdzaj±c± pralniê, w której ¶wiadczone bêd± us³ugi wraz ze ¶rodkami transportu s³u¿±cymi do realizacji zamówienia w zakresie us³ug pralniczych i transportu bielizny objêtych przedmiotem zamówienia.
-dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.
-wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych równie¿ wykonywanych, polegaj±cych na wykonywaniu us³ug pralniczych na rzecz podmiotów leczniczych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 5 do SIWZ.
-W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, których oferta zosta³a najwy¿ej oceniona na wezwanie Zamawiaj±cego przekazuje dokumenty wymienione powy¿ej - tylko w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
dokumenty potwierdzaj±ce procedury postêpowania z brudn± i czyst± bielizn± oraz ¶rodkami transportu (pojazdy, wózki) u¿ywanymi do wykonania zamówienia tj. procedury: transportu bielizny, technologii prania i dezynfekcji oraz dezynfekcji ¶rodków transportu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wype³niony i podpisany Formularz oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 2 do SIWZ. Wype³nione i podpisane O¶wiadczenie sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 4 do SIWZ. Dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby upowa¿nione do reprezentacji Wykonawcy ( Pe³nomocnictwo). Pe³nomocnictwo - umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku , gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (np. KRS, CEIDG) dostêpnego bez ograniczeñ na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych. 8.1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin rozpatrzenia reklamacji | 20,00 |
| kryterium spo³eczne (aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia) | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: a. gdy nast±pi zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê; b. gdy nast±pi obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez WYKONAWCÊ (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJ¡CEGO ani sporz±dzenia aneksu do Umowy); c. w przypadku zmiany terminu realizacji us³ug - dot. zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiaj±cego. d. w przypadku zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona; e. w przypadku zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 11 ust. 1 w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne z zastrze¿. zapisów § 11 ust. 9 pkt. c i d - ust. 11. f. W przypadku zmiany osób realizuj±cych us³ugê, pod warunkiem zaproponowania osoby/osób o kwalifikacjach i do¶wiadczeniu nie gorszych ni¿ osoby wykazane w ofercie. g. Gdy nast±pi zmiana ¶rodka transportu wykorzystywanego do realizacji umowy, pod warunkiem, ¿e bêdzie on spe³nia³ warunki higieniczno-sanitarne i bêdzie zatwierdzony przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarny. h. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku niepe³nej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowi±zywania, przy zachowaniu jej warto¶ci (nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni); 2. WYKONAWCY nie przys³uguje wobec ZAMAWIAJ¡CEGO roszczenie odszkodowawcze z tytu³u niewykorzystania zakresu ilo¶ciowego umowy oraz niewykorzystania ca³ej warto¶ci umowy z zastrze¿. § 1 ust.4. Niewykorzystanie przez ZAMAWIAJ¡CEGO umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowi±zañ odszkodowawczych z tego tytu³u. 3. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 WYKONAWCA zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ ZAMAWIAJ¡CEMU pisemny wniosek o zmianê Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez ZAMAWIAJ¡CEGO na proponowan± zmianê, ZAMAWIAJ¡CY ma prawo rozwi±zaæ umowê za jednomiesiêcznym wypowiedzeniem. 4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 9. Dopuszcza siê zmianê cen w okresie obowi±zywania umowy w nastêpuj±cych przypadkach: a. zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian), b. zmniejszenia cen jednostkowych okre¶lonych w Formularzu Oferty oraz niniejszej umowie. c. zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. d. Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTÊPCZYCH I PROWADZ¡CYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Zawarcie umowy na dostawy worków foliowych do gromadzenia odpadów komunalnych w Mie¶cie Mys³owice w roku 2026
- Psychoterapia rodzinna
- Dostawy kontenerów o pojemno¶ciach 660, 770, 1100 litrów do gromadzenia odpadów w Mie¶cie Mys³owice
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej (poszwy, poszewki, prze¶cierad³a) oraz obrusów, zas³on, firanek, koców, ko³der, poduszek, rêczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Us³uga prania i czyszczenia chemicznego oraz us³ugê dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek bêd±cych na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Us³uga prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Us³ugi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domów Pomocy Spo³ecznej bêd±cych jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe us³ugi pralnicze dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. ¯o³nierzy Wyklêtych 26 w Poznaniu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





