Ogłoszenie z dnia 2005-11-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Jolanta Gałka - tel.061/ 84 127 52, faks 061/ 84 127 44, e-mail j.galka@wielkopolska.policja.gov.pl, ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, fax 061 8412744, e-mail: zzp@wielkopolska.policja.gov.pl, www.wielkopolska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roslinnych zgodnie z złącznikiem nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji - Poznań, ul. Taborowa 22, stołówka oddziałów prewencji. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 3.319,00 PLN dla całości zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny dokument (wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający w ciągu ostatnich 6 miesięcy od daty złożenia oferty ) potwierdzający zdolność podmiotu do obrotu prawnego w zakresie niniejszego zamówienia - oryginał lub potwierdzona kserokopia zgodnie z wymogami określonymi w pkt. III ppkt. 3. 4.Aktualne wystawione lub potwierdzone przez właściwy Urząd Skarbowy zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta -oryginał lub potwierdzona kserokopia ( wystawiona lub potwierdzona przez organ wydający nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 5.Aktualne zaświadczenie ZUS wystawione lub potwierdzone przez organ wydający o nie zaleganiu ze składkami za ubezpieczenie społeczne - oryginał lub potwierdzona kserokopia ( wystawiona lub potwierdzona przez organ wydający nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Wyklucza się z udziału w postępowaniu firmy i wykonawców znajdujących się w stanie likwidacji i upadłości. 9.Wykaz wykonanych z ostatnich 3 lat dostaw lub usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.01.2006, cena - 2.55. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.01.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.01.2006, godzina 10:15, Komenda Wojewódzka Policji ul. Kochanowskiego 2a 60-844 Poznań pokój 215.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.11.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





