Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-03
Og³oszenie nr 605513-N-2020 z dnia 2020-11-03 r.
Dom Pomocy Spo³ecznej: Dostawa oleju opa³owego dla DPS w Wierzbicy"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Spo³ecznej, krajowy numer identyfikacyjny
31041000000000, ul.
ul. Sienkiewicza
37
,
26-680
Wierzbica, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
486 182 059, e-mail
dps.wierzbica@gmail.com, faks
486 182 059.
Adres strony internetowej (URL): www.dpswierzbica.finn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.dpswierzbica.finn.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa oleju opa³owego dla DPS w Wierzbicy"
Numer referencyjny:
DPS.271.15.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego grzewczego, otrzymywanego z produktów przeróbki ropy naftowej w ilo¶ci 95 000 litrów do dwóch kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej w Wierzbicy: jedna na ul. Sienkiewicza 37, druga - ul. Partyzantów 3. 2. Wymagane parametry oleju opa³owego, zgodnie z parametrami okre¶lonymi wg normy PN-C-99024 gatunek L-l oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane oleje opa³owe (Dz.U. z 2020r., poz. 727): - Gêsto¶æ W temperaturze 15st. C - max 860 kg/m3; - Temperatura zap³onu min. 56 st. C; - Warto¶æ opa³owa min 42,6 MJ/kg: - Lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20 st. C max. 6 mm2/s; - Temperatura p³yniêcia max - 20 st C; - Pozosta³o¶æ po koksowaniu - 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej max.0,3%(m/m); - Zawarto¶æ siarki max 0,1% (m/m): - Zawarto¶æ wody max 200 mg/kg; - Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max 24 mg/kg; - Pozosta³o¶æ po spopielaniu max 0,01% (m/m) - Zawarto¶æ znacznika SY 124 6-9 mg/l; - Zawarto¶æ barwnika S Red 19 min. 6,3 mg/l; - Sk³ad frakcyjny: do temperatury 250 st. C destyluje max 65 (V/V) do temperatury 350 st. C destyluje min. 85 (V/V) 3. Przedmiot zamówienia obejmuje za³adunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek oleju. Do roz³adunku oleju opa³owego niezbêdna jest pompa przy autocysternie. Do ka¿dej partii oleju opa³owego musi byæ do³±czone ¶wiadectwo jako¶ci oleju wystawione przez producenta. Realizacja przedmiotu zamówienia w odniesieniu do oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie do dwóch kot³owni olejowych Domu Pomocy Spo³ecznej: ul. Sienkiewicza 37 i ul. Partyzantów 3 w Wierzbicy, odleg³ych od siebie oko³o 1 km, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy w okresach i ilo¶ciach wynikaj±cych z zamówieñ sk³adanych przez Zamawiaj±cego na pi¶mie. Realizacja zamówienia nast±pi W ci±gu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia. 4. Zamówienie mniejszej ilo¶ci oleju opa³owego nie skutkuje ¿adnymi roszczeniami ze strony Wykonawcy. Przys³uguje mu tylko zap³ata za faktycznie dostarczon± ilo¶æ. 5. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy u¿y³ w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp nale¿y rozumieæ jako przyk³adowe. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w ka¿dym przypadku zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym w tre¶ci SIWZ. Ka¿dorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ norma, nale¿y przyj±æ, ¿e w odniesieniu do niej u¿yto sformu³owania "lub równowa¿na".
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2021-01-01 lub zakoñczenia: 2021-12-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2021-01-01 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, mog± ubiegaæ siê
Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony. je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e posiada
aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu
paliwami. tj. olejem opa³owym.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie
¿adnych wymagañ,
c) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada
pojazd z zalegalizowanym licznikiem przep³ywowym. Cysterna musi posiadaæ aktualne
¶wiadectwo legalizacji instalacji pomiarowych, aktualne ¶wiadectwo dopuszczenia pojazdu do przewozu towarów niebezpiecznych (¶wiadectwo ADR) ora protoko³y z badañ zbiorników do przewozu materia³ów niebezpiecznych zainstalowanych na tym poje¼dzie wydane przez Transpor-towy Dozór Techniczny. Obowi±zek posiadania aktualnego ¶wiadectwa ADR dopuszczenia pojazdu do przewozu towarów niebezpiecznych wynika z ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych(Dz.U.2020,poz.154)
2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych
Wykonawcy w inne przedsiêwziêcie gospodarcze mo¿e mieæ negatywny wp³yw na
realizacjê zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie na zasadach okre¶lonych w art. 23
Pzp Wykonawcy musz± ³±cznie spe³niaæ warunki uczestnictwa, o których mowa w pkt
5.1.2.
4. Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, mo¿e
polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od
charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci
techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na
wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada,
czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez
Zamawiaj±cego:
1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, b±d¼
2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli
wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±,
o których mowa w pkt. 5.5
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykluczy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych:
1) Wykonawcê, który nie wykaza³ spe³niania warunków udzia³u postêpowaniu lub nie
wykaza³ braku podstaw wykluczenia;
2) Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn±, którego prawomocnie skazano za przestêpstwo:
a) o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art.
250a, art. 258 lub art. 270 - 309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997r. - kodeks karny
(Dz.U. z 2020, poz. 1444) lub art. 46 lub 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie
(Dz. U. z 2020r., poz. 1133)
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 & 20 ustawy z dnia
6 czerwca 1997 r. - kodeks karny;
c) skarbowe;
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012r. o skutkach
powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywaj±cym wbrew przepisom
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2012r, poz. 769);
3) Wykonawcê, je¿eli urzêduj±cego cz³onka jego organu zarz±dzaj±cego lub
nadzorczego, wspólnika spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowo- akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestêpstwo, o którym mowa w pkt 8.1a;
4) Wykonawcê, wobec którego wydano prawomocny wyrok s±du lub ostateczn± decyzjê
administracyjn± o zaleganiu z uiszczenia podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia
spo³eczne lub zdrowotne, chyba ¿e Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿ytych podatków,
op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub
grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci;
5) Wykonawcê, który w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa
wprowadzi³ Zamawiaj±cego w b³±d przy przedstawieniu informacji, ¿e nie podlega
wykluczeniu, spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu lub obiektywne
i nie dyskryminacyjne kryteria, zwane dalej "kryteriami selekcji", lub który zatai³ te
informacje lub nie jest w stanie przedstawiæ wymaganych dokumentów;
6) Wykonawcê, który w wyniku lekkomy¶lno¶ci lub niedbalstwa przedstawi³ informacje
wprowadzaj±ce w b³±d Zamawiaj±cego w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
7) Wykonawcê, który bezprawnie wp³ywa³ lub próbowa³ p³yn±æ na czynno¶ci
Zamawiaj±cego lub pozyskaæ informacje poufne, mog±ce daæ mu przewagê
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
8) Wykonawcê, który bra³ udzia³ w przygotowaniu postêpowania o udzielenie zamówienia
lub którego pracownik, a tak¿e osoba wykonuj±ca pracê na podstawie umowy zlecenia, o dzie³o, agencyjnej lub innej umowy o ¶wiadczenie us³ug, bra³ udzia³ w przygotowaniu
takiego postêpowania, chyba ¿e spowodowane tym zak³ócenie konkurencji mo¿e byæ
wyeliminowane w inny sposób ni¿ przez wykluczenie Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu;
9) Wykonawcê, który z innymi wykonawcami zawar³ porozumienie maj±ce na celu
zak³ócenie konkurencji miêdzy wykonawcami postêpowaniu o udzielenie zamówienia, co
zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± ¶rodków dowodowych;
10) Wykonawcê bêd±cego podmiotem zbiorowym, wobec którego s±d orzek³ zakaz
ubiegania siê o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 pa¼dziernika
2002r. o odpowiedzialno¶ci podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod gro¼b±
kary (Dz.U. z 2020r., poz. 358);
11) Wykonawcê, wobec którego orzeczono tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakaz
ubiegania siê o zamówienia publiczne;
12) Wykonawców, którzy nale¿±c do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r., poz. 1076, 1086),
z³o¿yli odrêbne oferty, chyba ¿e wyka¿±, ¿e istniej±ce miêdzy nimi powi±zania nie
prowadza do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
9. Wykonawca, który podlega wykluczeniu, mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête
przez niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci
udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem
skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody,
wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz
podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s±
odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu
postêpowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje siê, je¿eli wobec
Wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du
zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku
okres obowi±zywania tego zakazu.
10. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli Zamawiaj±cy, uwzglêdniaj±c wagê
i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy, uzna za wystarczaj±ce przedstawione
dowody.
11. W przypadkach, o których mowa w pkt 8.8, przed wykluczeniem wykonawcy,
Zamawiaj±cy zapewnia temu wykonawcy mo¿liwo¶æ udowodnienia, ¿e jego udzia³
w przygotowaniu postêpowania o udzielenie zamówienia nie zak³óci konkurencji.
Zamawiaj±cy wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê: 1) w stosunku do którego otwarto likwidacjê, w zatwierdzonym przez s±d uk³adzie postêpowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacjê jago maj±tku lub s±d zarz±dzi³ likwidacje tego maj±tku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U.2020r. poz. 814) lub którego upad³o¶æ og³oszono, z wyj±tkiem Wykonawcy, który po og³oszeniu upad³o¶ci zawar³ uk³ad zatwierdzony prawomocnym postanowieniem s±du, je¿eli uk³ad nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjê maj±tku upad³ego, chyba ¿e s±d zarz±dzi³ likwidacjê tego maj±tku trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003r. Prawo upad³o¶ciowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1228); 2) który w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, co podwa¿a jego uczciwo¶æ, w szczególno¶ci gdy wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± stosownych ¶rodków dowodowych; 3) je¿eli wykonawca lub osoby, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 14 Pzp, uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostaj± w relacjach okre¶lonych w art. 17 ust. 1 pkt 2-4 z: a) zamawiaj±cym; b) osobami uprawnionymi do reprezentowania Zamawiaj±cego; c) cz³onkami komisji przetargowej; d) osobami, które z³o¿y³y o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a, chyba, ¿e jest mo¿liwe zapewnienie bezstronno¶ci po stronie zamawiaj±cego w inny sposób ni¿ przez wykluczenie wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu; 4) który z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie wykona³ albo nienale¿ycie wykona³ w istotnym stopniu wcze¶niejsz± umowê w sprawie zamówienia publicznego lub umowê koncesji, zawart± z zamawiaj±cym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4, co doprowadzi³o do rozwi±zania umowy lub zas±dzenia odszkodowania; 5) bêd±cego osob± fizyczn±, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko ¶rodowisku, je¿eli za jego pope³nienie wymierzono kare aresztu, ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny nie ni¿sz± ni¿ 3 000,00 z³otych; 6) je¿eli urzêduj±cego cz³onka jego organu zarz±dzaj±cego lub nadzorczego, wspólnika spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za wykroczenie, o którym mowa w pkt 5; 7) wobec którego wydano ostateczn± decyzjê administracyjn± o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym, je¿eli wymierzono t± decyzj± kare pieniê¿n± nie ni¿sz± ni¿ 3 000,00 z³otych; 8) który naruszy³ obowi±zki dotycz±ce p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, co zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± stosownych ¶rodków dowodowych, z wyj±tkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba ¿e wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest
wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie
cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania;
- wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych
równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania
ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem
ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane
lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane,
a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ
okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty
potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udzia³u w postêpowaniu;
- wykazu pojazdów z zalegalizowanym licznikiem przep³ywowym. Cysterna musi
posiadaæ aktualne ¶wiadectwo legalizacji instalacji pomiarowych, aktualne ¶wiadectwo
dopuszczenia pojazdu do przewozu towarów niebezpiecznych (¶wiadectwo ADR) oraz
protoko³y z badañ zbiorników do przewozu materia³ów niebezpiecznych zainstalowanych
na tym poje¼dzie wydane przez Transportowy Dozór Techniczny. Obowi±zek posiadania
aktualnego ¶wiadectwa ADR dopuszczenia pojazdu do przewozu towarów
niebezpiecznych wynika z ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów
niebezpiecznych (Dz. U. z 2020, poz. 154)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ dostawê oleju opa³owego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ warto¶æ z³o¿onej oferty wraz z podaniem daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert
w wysoko¶ci: 5000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100),
2. Wadium obejmuje okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1 ) pieni±dzu;
2 ) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3 ) gwarancjach bankowych;
4 ) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5 ) porêczeniach udzielanych przez podmioty. o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U.
z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
BNP PARIBAS
3016001462 1028 12718000 0006 z dopiskiem: wadium, Dostawa oleju opa³owego
dla DPS w Wierzbicy.
Kwot±, o której mowa w pkt l. musi byæ uznany rachunek Zamawiaj±cego do terminu sk³adania ofert okre¶lonego w SIWZ.
Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych
na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy
I) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej - dokument
potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty;
2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³
dokumentu zosta³ za³±czony do oferty.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Zamawiaj±cy informuje, ze Administratorem danych osobowych uzyskanych w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Wierzbicy, reprezentowany przez Dyrektor Ma³gorzatê Borcuch, pod adresem: 26-680 Wierzbica, ul. Sienkiewicza 37, tel. 48618 20 59, e-mail: dps. wierzbica@gmail.com 2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: kontakt.iod@gmail.com 3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa oleju opa³owego dla DPS w Wierzbicy w 2021r. 4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi± krajowe przepisy o ochronie danych osobowych oraz art. 6 ust. 1 lit.c RODO w zwi±zku z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych 5. Odbiorcami danych osobowych bêd± podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 6. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 10 lat po ustaniu obowi±zywania umowy, albo 25 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych z zewn±trz. Okresy te dotycz± równie¿ da-nych z³o¿onych przez Wykonawców, których oferty nie zosta³y uznane za najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 7. Osobie, której dane dotycz±, przys³uguje prawo dostêpu do danych. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego i koksu przemys³owo-opa³owego w II pó³roczu 2024 r.
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego do placówek o¶wiatowych z terenu Gminy Podegrodzie w sezonie grzewczym 2024/2025".
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Koch³owach w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego na potrzeby ogrzewania obiektów policyjnych w sezonie grzewczym 2024/2025 na terenie województwa ¶wiêtokrzyskiego
- Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w O³dakach w II pó³roczu roku 2024
- Dostawa oleju opa³owego dla jednostek organizacyjnych Powiatu £owickiego, jednostek organizacyjnych Gmin: Bielawy, £owicz, Nieborów oraz Gminy Domaniewice i jej jednostek organizacyjnych
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.