eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zamówienie publiczne nr ROKK-IS/ZP/0/2009 na kompleksową usługę w zakresie całodobowej ochrony mienia, w tym również- świadczenie usług portierskich, - świadczenie usług recepcyjnych, - świadczenie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK-IS - o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Wrocław: Zamówienie publiczne nr ROKK-IS/ZP/0/2009 na kompleksową usługę w zakresie całodobowej ochrony mienia, w tym również: - świadczenie usług portierskich, - świadczenie usług recepcyjnych, - świadczenie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK-IS - objęcie obiektu stałym monitoringiem
Numer ogłoszenia: 60544 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu , ul. Sztabowa 100, 53-310 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 79-85-236, faks 071 3732823.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne nr ROKK-IS/ZP/0/2009 na kompleksową usługę w zakresie całodobowej ochrony mienia, w tym również: - świadczenie usług portierskich, - świadczenie usług recepcyjnych, - świadczenie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK-IS - objęcie obiektu stałym monitoringiem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie całodobowej ochrony mienia (Kod CPV: 79710000-4 - usługi ochroniarskie) w siedzibie Regionalnego Ośrodka Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu, świadczonej przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę oraz objęcie obiektu stałym monitoringiem (Kod CPV: 32235000-9 - systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym), a także: - świadczenie usług portierskich, polegających na obsłudze portierni i pełnieniu funkcji informacyjnej dla osób zainteresowanych działalnością ROKK-IS, (Kod CPV: 98841120-2 - usługi portierskie), - świadczenie usług recepcyjnych wobec gości hotelowych (Kod CPV: 79992000-4 - usługi recepcyjne), - świadczenie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych w obiekcie ROKK-IS oraz pokoi hotelowych, (Kod CPV: 90919200-4 usługi sprzątania biur). W celu ochrony obiektu i mienia Wykonawca zapewnia: - opracowanie projektu oraz instalację systemu monitoringu -wykonane w uzgodnieniu z Zamawiającym, na koszt Wykonawcy, w ciągu 1 miesiąca od daty podpisania umowy, w skład którego wchodzą: * kamery wewnętrzne kolorowe montowane na stałe z czujnikami ruchu +IR szt. 6, *kamery kolorowe zewnętrzne, szybkoobrotowe szt. 2, *pulpit sterujący do kamer szybkoobrotowych szt. 1 *rejestrator do kamer z dyskiem twardym o pojemności nie mniejszej niż 500GB szt. 1, *monitor kolorowy LCD min 19 szt. 1 *czujniki ruchu szt. 2. - wykonanie instalacji systemu monitoringu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - dostarczenie dokumentacji powykonawczej zainstalowanego systemu monitoringu , - konserwację zainstalowanego przez siebie systemu - w trakcie realizacji zamówienia - utrzymanie w stałej sprawności wszystkie zainstalowane urządzenia, - zatrudnienie przez Wykonawcę 1 osoby posiadającej Świadectwo kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich Koszty związane z korzystaniem (w tym: z instalacją, dzierżawą, konserwacją) urządzeń potrzebnych do realizacji usługi monitoringu należy uwzględnić w wynagrodzeniu należnym Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia. Po zakończeniu okresu trwania umowy, Zamawiający (lub wskazana jednostka administracji skarbowej) zastrzega sobie możliwość zakupu systemu zamontowanego przez Wykonawcę za kwotę nie większą niż wartość rynkowa na dzień zakupu pomniejszona o stopień zużycia. W sytuacji, gdy Zamawiający (lub wskazana jednostka administracji skarbowej) nie będzie zainteresowany zakupem systemu, Wykonawca usunie zainstalowane przez siebie urządzenie przywracając wygląd pomieszczeń do stanu sprzed montażu. W zakresie ochrony Wykonawca zobowiązany jest szczególnie do: - ochrony obiektu przed włamaniem i kradzieżą mienia oraz jego dewastacją i zniszczeniem, - ochrony-obserwacji obiektu w zakresie zagrożenia klęskami żywiołowymi oraz dozoru nad bezpieczeństwem technicznym (awarie itp.), a w razie zaistnienia - likwidowania (minimalizowania) skutków zdarzeń losowych, - w razie zauważenia awarii oraz wszelkich występujących nieprawidłowości - zawiadomienia o fakcie Dyrektora Ośrodka, wezwania Wykonawcy, pogotowia lub odpowiednich służb, - zgłaszania przedstawicielowi Zamawiającego wszelkich braków lub naruszeń - mających wpływ na stan zabezpieczenia chronionego mienia, - nie dopuszczania do przebywania na terenie Ośrodka osób nieupoważnionych, - nie dopuszczanie do wnoszenia na teren Ośrodka niebezpiecznych materiałów oraz przedmiotów mogących stanowić zagrożenie, - reagowania na niewłaściwe zachowanie osób przebywających na terenie Ośrodka - interesantów, uczestników szkoleń, mieszkańców hotelu, uczestników imprez i uroczystości, - dbałości o mienie Ośrodka. W zakresie usług portierskich zobowiązany jest do: - posiadania ogólnej wiedzy o strukturze ROKK-IS i prowadzonej działalności, w celu udzielenia podstawowych informacji osobom zainteresowanym, - wydawania i przyjmowania kluczy od pracowników przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy oraz ich przechowywanie, w tym celu prowadzony będzie rejestr gospodarki kluczami, - dokonywania obchodów wewnętrznych obiektu, podczas których należy zwracać uwagę na: * zamknięcia poszczególnych pomieszczeń, * sprawdzenie zamknięć wszystkich okien, * wyłączenie urządzeń klimatyzacyjnych, * wycieki wody z urządzeń grzewczych lub w pomieszczeniach sanitariatów, * wyłączenie odbiorników prądu. - sprawdzania stanu sal wykładowych po zakończeniu zajęć. W zakresie usług recepcyjnych zobowiązany jest do : - zakwaterowania osób korzystających z pokojów hotelowych zgodnie z bieżącymi poleceniami wydanymi przez Zamawiającego, - prowadzenia książki meldunkowej, - przyjmowania opłat od gości hotelowych i przekazywania niezwłocznie gotówki do kasy ROKK-IS, - po zwolnieniu pokoju hotelowego, sprawdzenia pomieszczenia pod kątem bezpieczeństwa ppoż. (pozostawionych niedopałków papierosów, włączonych odbiorników prądu), zwrócenia uwagi na zamknięcie okien, wycieki wody oraz ewentualne uszkodzenia lub braki w wyposażeniu należy zgłaszać Zamawiającemu. W zakresie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK-IS Wykonawca zobowiązany jest do: - świadczenia usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK-IS, tj.: a) pomieszczeń biurowych, b) sal wykładowych, c) pokoi hotelowych w budynkach A i B, d) korytarzy, schodów, holi itp., e) toalet i pryszniców oraz innych pomieszczeń mieszczących się w siedzibie Zamawiającego, - podstawowe sprzątanie to : odkurzanie wykładzin dywanowych, podłoży twardych, zamiatanie, zmywanie na mokro, usuwanie pajęczyn, usuwanie kurzu i czyszczenie mebli, lamp, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi, opróżnianie pojemników na śmieci, mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych (toalety i prysznice) usuwanie nalotów, mycie glazury luster i armatury, zawieszanie kostek w muszlach, umieszczanie środków zapachowych w pomieszczeniach WC, uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego, itp. Łączna powierzchnia w/w pomieszczeń wynosi około 1590 m. kw. Wymagane będzie również utrzymanie czystości pomieszczeń w dniach, w których odbywają się zajęcia na studiach podyplomowych, tj. w soboty i niedziele. Zakres świadczonych usług obejmuje mycie okien w siedzibie Zamawiającego i pokojach hotelowych-2 razy w czasie trwania umowy w terminie do 30 kwietnia 2009 r. oraz 31 października 2009 r. Wykonawca dokonuje w/w czynności: a) własnym sprzętem, b) przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem, c) zakupuje na własny koszt środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, d) we własnym zakresie zakupuje i dostarcza mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wymagane będzie b i e ż ą c e utrzymywanie czystości na terenie Ośrodka oraz niezwłoczne reagowanie na wystąpienie wszelkich nieprawidłowości (np. zabrudzeń, braku mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego w toaletach itp.). Wykonawca zobowiązany jest do stosowania materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń jednakże skuteczne w użyciu i pomocne w dokładnym utrzymaniu czystości, o przyjemnym zapachu. Pranie bielizny pościelowej odbywa się na koszt Zamawiającego, na podstawie odrębnie zawartej umowy. Pomieszczenia, w których wykonywane będą czynności porządkowe - wyszczególnione zostały w wykazach stanowiących załącznik do SIWZ: nr 5 i 5a. Sale wykładowe (w tym sala klubowa) wykorzystywane w godzinach od 8.00 do 20.00 na szkolenia i kursy organizowane przez ROKK-IS w ramach swojej działalności statutowej, mogą pomieścić do 300 słuchaczy . Część hotelowa zawiera 33 miejsca noclegowe w 16 pokojach gościnnych Pobyty gości hotelowych są zazwyczaj krótkoterminowe. Każdorazowo, po zakończonym pobycie gościa w hotelu wymagane jest niezwłoczne sprzątnięcie pokoju i zmiana pościeli. Przed opracowaniem oferty konieczne jest obejrzenie pomieszczeń ROKK-IS. Zamawiający będzie wymagał gwarancji wysokiej jakości świadczonych usług..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 32.23.50.00-9, 98.84.11.20-2, 79.99.20.00-4, 90.91.92.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajcy nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 7 niniejszego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.Do oferty wypełnionej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,należy dołączyć: 7.2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 7.3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 7.4 wykaz wykonanych usług - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ 7.5.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, o których mowa w pkt 11.1. SIWZ (referencje). 7.6.Wykaz środków czystości, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SIW, 7.7 oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu przynajmniej 1 osoby posiadającej Świadectwo kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 7.8.Oświadczenie, że przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę co najmniej 200 000 zł., stanowiący załącznik nr 9 7.9.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.10. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 7.11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7.5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7.12.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.7. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.13 .Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie : a) podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w p-tach 7.2; 7.3;7.4:7.6 powinny być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doswiadczenie i przygotowanie fachowe - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu, ul. Sztabowa 100, 53-310 Wrocław, pok. 104..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu, ul. Sztabowa 100, 53-310 Wrocław, pok. 104..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.