Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Częstochowa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników/książek, programów multimedialnych, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV/muzycznego, materiałów papierniczo - biurowych, materiałów eksploatacyjnych, na zajęcia w Miejskim Przedszkolu nr 22 im. Marii Montessorii w Częstochowie w ramach projektu pn. Razem poznajemy świat
Numer ogłoszenia: 60378 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników/książek, programów multimedialnych, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV/muzycznego, materiałów papierniczo - biurowych, materiałów eksploatacyjnych, na zajęcia w Miejskim Przedszkolu nr 22 im. Marii Montessorii w Częstochowie w ramach projektu pn. Razem poznajemy świat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, podręczników/książek, programów multimedialnych, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV/muzycznego, materiałów papierniczo - biurowych, materiałów eksploatacyjnych, na zajęcia w Miejskim Przedszkolu nr 22 im. Marii Montessorii w Częstochowie w ramach projektu pn. Razem poznajemy świat. Zamówienie podzielone jest na 7 części: Część nr 1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, Część nr 2 Zakup i dostawa podręczników/książek, Część nr 3 Zakup i dostawa programów multimedialnych, Część nr 4 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, Część nr 5 Zakup i dostawa sprzętu RTV/muzycznego, Część nr 6 Zakup i dostawa materiałów papierniczo - biurowych, Część nr 7 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. produktów o innych nazwach niż podane w opisie poszczególnych części, jednak o parametrach technicznych nie gorszych niz posiadają produkty wymienione w tych częściach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.00.00.00-8, 37.50.00.00-3, 22.11.10.00-1, 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2, 48.50.00.00-3, 30.21.31.00-6, 32.30.00.00-6, 32.34.00.00-8, 30.19.00.00-7, 30.19.97.00-7, 30.12.51.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentują wykonania tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawy pomocy dydaktycznych lub podręczników/książek lub programów multimedialnych lub sprzętu komputerowego lub sprzętu RTV/muzycznego lub materiałów papierniczo - biurowych lub materiałów eksploatacyjnych. Wykaz ma zawierać: przedmiot, jego wartość, daty wykonania i nazwy odbiorców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 6.2 niniejszej SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowymogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Edukacji Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, Karolina Borecka pok. nr 34..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Biurze Obsługi Interesanta /parter/, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert: 08.03.2012 r. godz. 09:30 sala nr 108 w siedzibie Zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Komplet menzurek-8 kpl., 2.Klepsydra piaskowa-1 szt., 3.Wskaźnik wagowy od 0 do 1000-1 szt., 4.Komplet odważników w pudełku (10 odważników o wadze od 1 do 50 g)-1 kpl., 5.Waga szalkowa-1 szt., 6.Model szkieletu człowieka-1 szt., 7.Model tułowiu człowieka-1 szt., 8.Komplet demonstracyjny pokazujący powstawanie kryształu-1 kpl., 9.Komplet demonstracyjny pokazujący wybuch wulkanu-1 kpl., 10.Zegar słoneczny-1 szt., 11.Komplet dużych kulek magnetycznych-1 kpl., 12.Komplet magnetycznych obręczy-1 kpl. 13.Komplet mały elektryk, zestaw do prezentacji obwodu elektrycznego-1 kpl., 14.Pojemnik z opiłkami magnetycznymi-1 szt., 15.Podstawa magnetyczna do eksperymentów-1 szt., 16.Duża lupa-16 szt., 17.Podwójna lupa-16 szt., 18.Pojemnik ze szkłem powiększającym-8 szt., 19.Mikroskop z wyświetlaczem-1 szt., 20.Mikroskop-15 szt., 21.Komplet preparatów mikroskopowych-5 kpl., 22.Komplet preparatów mikroskopowych (5 szkiełek z różnymi preparatami)-3 kpl., 23.Komplet preparatów mikroskopowych- zoologia-3 kpl., 24.Wiatrometr-1 szt., 25.Komplet odkrywcy-15 szt., 26.Miarki-1 kpl., 27.Komplet konstrukcyjny do zabaw konstrukcyjnych i do nauki geometrii.-1 kpl., 28.Warsztat mieszania kolorów-5 kpl., 29.Komplet barwników uzupełniających-10 kpl., 30.Komplet tabliczek dotykowych o zmiennej fakturze( stopniowanie gładkości)-1 kpl., 31.Komplet tabliczek dotykowych o zmiennej fakturze (stopniowanie szorstkości)-1 kpl., 32.Komplet tabliczek barycznych o różnym ciężarze-1 kpl., 33.Komplet tabliczek termicznych o różnej temperaturze podczas dotykania-1 kpl., 34.Komplet zapachowych butelek-1 kpl., 35.Komplet magnesów-2 kpl., 36.Układ słoneczny-1 kpl., 37.Makiety planet układu słonecznego-1 szt., 38.Komplet pokazujący obieg wody w przyrodzie-1 kpl., 39.Komplet elementów do budowy prostych maszyn-1 kpl., 40.Zegar magnetyczny-1 szt., 41.Stempel - tarcza zegarowa do zaznaczania godzin-1 szt., 42.Igła magnetyczna-5 szt., 43.Model ucha-1 szt., 44.Model jamy ustnej-1 szt., 45.Model zęba-1 szt., 46.Model oka-1 szt., 47.Duża taca drewniana-1 szt., 48.Komplet małych tac drewnianych (2 sztuki)-1 kpl., 49.Komplet składający się z drewnianej tacy i dwóch miseczek)-3 kpl., 50.Komplet złotych koralików-2 kpl., 51.Komplet złotych pręcików-1 kpl., 52.Komplet drewnianych karty z liczbami 1-9000-1 kpl., 53.Komplet drewnianych kwadratów-3 kpl., 54.Komplet drewnianych sześcianów-1 kpl., 55.Duże liczydło-1 szt., 56.Pudełko z zadaniami na dodawanie w zakresie 18-1 szt., 57.Pudełko z zadaniami na odejmowanie w zakresie 18-1 szt., 58.Tablica setkowa-1 szt., 59.Tablica cyfrowa od 11 do 19-1 szt., 60.Tablica cyfrowa od 11 do 99-1 szt., 61.Pudełko z koralikami do tablicy cyfrowej od 11 do 19-1 szt., 62.Pudełko z koralikami do tablicy cyfrowej od 11 do 99-1 szt., 63.Komplet wprowadzający do systemu dziesiętnego-1 kpl., 64.Komplet wrzecion matematycznych-10 kpl., 65.Pudełko na wrzeciona-1 szt., 66.Komplet małych kart z liczbami od 1 do 3000 (ok. 30 sztuk)-3 kpl., 67.Komplet małych kart z liczbami od 1 do 9000 (ok. 36 sztuk)-1 kpl., 68.Komplet dużych kart z liczbami od 1 do 9000 (ok. 36 sztuk)-1 kpl., 69.Komplet dużych kart z liczbami od 1 do 1000 (ok. 28 sztuk)-1 kpl., 70.Pudełko na małe karty liczbowe-4 szt., 71.Pudełko na duże karty liczbowe-2 szt., 72.Komplet kolorowych tabliczek (ok. 32 par tabliczek w różnych kolorach)-1 kpl., 73.Komplet dużych pionków - liczmany-1 kpl., 74.Komplet liczykropek - liczmany-4 kpl., 75.Taca do sortowania liczmanów-1 szt., 76.Komplet sześcianów-1 kpl., 77.Komplet prostopadłościanów-1 kpl., 78.Trójkąt wpisany w koło-1 szt., 79.Komplet brył objętościowych-1 kpl., 80.Komplet składanych brył geometrycznych (ok. 11 brył)-1 kpl., 81.Gry dydaktyczne do nauki języka angielskiego-4 szt., 82.Stojak na pacynki-4 szt., 83.Stojak wielofunkcyjny (konstrukcja do wykonania sceny teatralnej)-1 szt., 84.Komplet akcesoriów do wykonania teatrzyku (np. kotara, materiały dekoracyjne w m. bieżących)-1 kpl., 85.Pacynka-62 szt., 86.Trójkąt (instrument muzyczny)-11 szt., 87.Marakasy drewniane-11 kpl., 88.Grzechotka w tubie-11 szt. , 89.Kastaniety-11 szt., 90.Dzwonki (cymbałki)-22 szt., 91.Talerze z miedzi (2 sztuki)-6 kpl., 92.Dzwoneczki z uchwytami (2 sztuki)-11 kpl., 93.Bębenek-11 szt., 94.Tamburyn-11 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.00.00.00-8, 37.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa podręczników/książek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podręcznik do nauki języka angielskiego 44 szt., 2. Piosenki (CD i książka) do nauki języka angielskiego 2 szt., 3. Bajkowy słownik języka angielskiego 1 szt., 4. Ilustrowany słownik języka angielskiego 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1, 22.10.00.00-1, 22.11.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa programów multimedialnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program komputerowy do nauki języka angielskiego 1 szt., 2. Program komputerowy do nauki języka angielskiego 1 szt., 3. Słownik multimedialny języka angielskiego 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laptop z oprogramowaniem 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu RTV/muzycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzęt nagłaśniający 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 32.34.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów papierniczo - biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ołówki grafitowe 5 opak. 2. temperówki 3 opak. 3. gumki 4 opak. 4. kredki świecowe 3 opak. 5. kredki drewniane 3 opak. 6. farby plakatowe 7 opak. 7. farby akwarelowe z pędzelkiem 7 opak. 8. pędzle z gąbki 6 opak. 9. zestaw pędzli z naturalnego włosia 2 opak. 10. plastelina 2 opak. 11. glina samoutwardzalna biała 2 opak. 12. glina samoutwardzalna ceglasta 2 opak. 13. ciastokreacja 1 opak. 14. flamastry 4 opak. 15. zestaw nożyczek 3 opak. 16. klej w sztyfcie 60 szt. 17. brystol A2 kolorowy mix 2 opak. 18. brystol A4 biały 2 opak. 19. ryza białego papieru 15 opak. 20. ryza kolorowego papieru 3 opak. 21. papier kolorowy -wycinanka 2 zeszyty. 22. segregator 5 szt. 23. skoroszyt 100 szt. 24. teczka biała z gumką 60 szt. 25. dziennik 4 szt. 26. karton kolorowy A4 3 opak. 27. taśma klejąca 40 szt. 28. taśma dwustronna 10 szt. 29. bibuła karbowana zebra 2 szt. 30. bibuła karbowana tygrys 2 szt. 31. bibuła karbowana żyrafa 2 szt. 32. bibuła karbowana żółw 2 szt. 33. bibuła karbowana pantera 2 szt. 34. bibuła karbowana srebrna 2 szt. 35. bibuła karbowana złota 2 szt. 36. bibuła karbowana mix kolorów 4 opak. 37. krepina w kratkę 2 opak. 38. krepina w paski i kropki 2 opak. 39. filc - komplet 10 kolorów w opakowaniu 2 opak. 40. flizelina dekoracyjna 2 opak. 41. tektura falista 2 opak. 42. tektury ozdobne w prążki 2 opak. 43. tektury ozdobne w kropki 2 opak. 44. tektury ozdobne w skórę zwierząt 2 opak. 45. papier szary A3 2 opak. 46. papier plaster miodu 2 opak. 47. zszywacz 2 szt. 48. druciki kreatywne 2 opak. 49. pomadki do malowania twarzy 2 opak. 50. tkanina na stroje komplet 2 opak. 51. rafia naturalna 2 opak. 52. piórka duże 2 opak. 53. pióra indiańskie 1 opak. 54. pompony 1 opak. 55. maski do malowania - dzikie zwierzęta 1 opak. 56. papierowe twarze etniczne 1 opak. 57. butelki z kolorowym brokatem 1 opak. 58. tkaniny na stroje turkus 2 rolki 59. tkaniny na stroje czerwona 2 rolki 60. tkaniny na stroje żółta 2 rolki 61. farby do tkanin 1 opak. 62. tkanina na stroje zielona 1 rolka 63. tkanina na stroje jasnobrązowa 1 rolka 64. tkaniny na stroje biała 1 rolka 65. krepina tęczowa 1 opak. 66. krepina w gwiazdy 1 opak. 67. krepina metalizowana 1 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.97.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. tusz do drukarki nashuatec 1305f - czarny 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





