eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOdnowa drogi krajowej nr 39 na odcinku Mikoszów - Strzelin, od km 15+165 do km 18+395 (z wyłączeniem odcinka od km 16+942 do km 17+443).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-08

Wrocław: Odnowa drogi krajowej nr 39 na odcinku Mikoszów - Strzelin, od km 15+165 do km 18+395 (z wyłączeniem odcinka od km 16+942 do km 17+443).
Numer ogłoszenia: 60361 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa drogi krajowej nr 39 na odcinku Mikoszów - Strzelin, od km 15+165 do km 18+395 (z wyłączeniem odcinka od km 16+942 do km 17+443)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa drogi krajowej nr 39 na odcinku Mikoszów - Strzelin od km 15+165 do km 18+395 (z wyłączeniem odcinka od km 16+942 do km 17+443). Zakres robót obejmuje: 1.Odcinek od km 15+165 do km 16+942 Mikoszów Strzelin - odnowę nawierzchni drogi krajowej nr 39, w tym rozbiórkę istniejących warstw bitumicznych oraz istniejącej podbudowy, - korektę geometrii drogi w planie i profilu celem doprowadzenia do warunków normatywnych, - przebudowę zatoki autobusowej po stronie lewej w rejonie km 15+255,30 w miejscowości Mikoszów, - przebudowę zatoki autobusowej po stronie prawej w rejonie km 15+285,30 w miejscowości Mikoszów, - budowę chodnika po prawej stronie od km 15+225,30 do km 16+629,40 oraz od km 16+870 do km 16+942, - budowę chodnika po stronie lewej od km 15+225,00 do km 15+385,40 oraz od km 16+901,20 do km 16+942, - utwardzenie zjazdów na posesje, - utwardzenie zjazdów na gruntu orne, - poprawę geometrii w planie oraz utwardzenie i modernizację nawierzchni skrzyżowań z drogami gminnymi i powiatowymi, - budowę kanalizacji deszczowej od km 15+192 do 16+360, - budowę drenażu od km 16+168 do km 16+475. 2.Odcinek od km 17+687 do km 18+395 ul. Wojska Polskiego - odnowę nawierzchni drogi krajowej nr 39, w tym rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki granitowej wraz z warstwami podsypkowymi, - budowę pasów rozdziału (od km 17+886,80 szer. 2,50 m), (od km 18+203,90 do km 18+298,90 szer. 2,05 - 3,00 m), (od 18+377,30 szer. 1,5 - 2,00), - budowę pasów ruchu szer. 3,5 m o nawierzchni bitumicznej od km 17+687 do km 18+395 oddzielonych pasami rozdziału lub pasami malowanymi na jezdni, - budowę skrzyżowania skanalizowanego rejonie km 18+313,50 z ulicami M. Kopernika i Staromiejską, - modernizację i budowę skrzyżowań z ulicami Rybna, Młynarska, Krucza i Leśna, - budowę parkingów i miejsc postojowych z kostki granitowej uzyskanej z rozbiórki po stronie lewej i prawej od km 17+874, - wydzielenie zatoki autobusowej po stronie lewej w rejonie km 17+850, - przesunięcie istniejącego przystanku szkolnego strona prawa w km 17+710 oraz wydzielenie zatoki autobusowej po stronie prawej w rejonie km 17+850, - przebudowę chodników po stronie lewej i prawej od km 17+687 do km 18+395, - przebudowę i utwardzenie zjazdów na posesje, - modernizację istniejącej kanalizacji deszczowej i budowę nowych odcinków kanalizacji deszczowej od km 17+712 do km 18+395, - budowę ogrodzenia segmentowego (panelowego stalowego o sR. prętów 5 mm) wys. 1.1 m w osi pasów rozdziału od km 17+687 do km 17+886,80, od km 18+203,90 do km 18+298,90, od km 18+327,30 do km 18+377,30..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.30 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 120 000,00 zł PLN (słownie złotych: sto dwadzieścia tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1.Potencjał ekonomiczno-finansowy: 1)średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat- pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 14 000 000 PLN, 2)posiadanie środków finansowych i lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 3 500 000 PLN. 2.Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która spełnia następujące wymagania: 1)osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy: - minimum 3-latnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy przy prowadzeniu i rozliczaniu zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi klasy min. G. - pełnienie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia funkcji Kierownika Budowy na kontrakcie obejmującym budowę, przebudowę lub remont drogi klasy min. G o wartości minimum 10 000 000 PLN (brutto) - dopuszcza się spełnienie wymagania określonego powyżej w ramach jednego zadania lub dwóch zadań łącznie. 3. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył): jako wykonawca lub podwykonawca jedno zadanie o wartości minimum 10 000 000 PLN (brutto), lub dwa zadania o łącznej wartości minimum 10 000 000 zł (brutto) obejmujące budowę, przebudowę lub remont drogi klasy min. G. 4. W przypadku Wykonawców wspolnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt. 1, 2 i 3 muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i załącznika do tego formularza. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 9.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt I.2, I.3, I.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)w pkt I.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Dokumenty, o których mowa w pkt II oraz III powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt I.2 - I.5. VI.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. VI. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt I.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt I.2. - I.5. albo odpowiadające im określone w pkt II i III, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c)dokumenty wymienione w pkt I 6, I 7, I 8, I 9 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ: siedziba Zamawiającego-ul. Powstańców Śl.186 Wroclaw; dokumentacja w formie wydruków: Firma Reprocentrum-ul.Wyspianskiego 31,35-111 Rzeszów, www.reprocentrum.pl/gddkia/284, koszt:1.220 zł brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego- ul. Powstańców Śl.186 Wroclaw, pokój nr 106 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.