eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa sprzêtu endoskopowego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-03-12

Bia³ystok: Dostawa sprzêtu endoskopowego
Numer og³oszenia: 60334 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku , ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 24A, 15-276 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7468000, faks 085 746 88 80.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spskam.bialystok.pl; www.usk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu endoskopowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzêtu endoskopowego w terminie do 6 tygodni licz±c od daty zawarcia umowy.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.81.00 - Endoskopy .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postêpowaniu nie wymagane jest wniesienie wadium

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy: a) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; b) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub bêd± dysponowaæ - w wyniku udostêpnienia przez inne podmioty - potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca bêdzie dysponowa³ - w wyniku udostêpnienia przez inne osoby - potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to winien przedstawiæ odpowiednie zobowi±zanie tych podmiotów. c) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w Rozdz. IX pkt. 1 niniejszej SIWZ. 3. Nie spe³nienie chocia¿by jednego warunku, skutkowaæ bêdzie wykluczeniem wykonawcy z postêpowania..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty musz± byæ za³±czone nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty (orygina³y lub po¶wiadczone przez wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em ich odpisy lub kserokopie) - w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. a) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 3); b) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2. W celu potwierdzenia, ¿e oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca winien za³±czyæ do oferty: a) stosowne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i u¿ywania wyrobem medycznym zgodnie z ustaw± z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 30 kwietnia 2004 r., Nr 93, poz. 896); b) oryginalne firmowe prospekty producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±ce spe³nienie granicznych warunków okre¶lonych w Za³±czniku nr 1. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym winny byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê. Parametry prezentowane w za³±czonych prospektach winny odpowiadaæ parametrom opisanym w Za³±czniku nr 1 do SIWZ. Je¿eli w prospekcie technicznym brak jest opisu danego warunku, dopuszcza siê za³±czenie do oferty innych dokumentów producenta (np. czê¶æ instrukcji obs³ugi), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci danego parametru. Uwaga ! Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodno¶ci podanych przez Wykonawcê parametrów we wszystkich dostêpnych ¼ród³ach, w tym u producenta. W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy wymagaæ bêdzie prezentacji sprzêtu i jego parametrów technicznych. 3. Inne dokumenty: a) wype³niony i podpisany formularz cenowy wg. wzoru tabeli podanej w Za³±czniku nr 1 b) wype³niony i podpisany formularz ofertowy - Za³±cznik nr 2; c) w przypadku, gdy ofertê sk³adaj± wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest za³±czenie dokumentu pe³nomocnictwa okre¶laj±cego zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postêpowaniu lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w my¶l art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskam.bialystok.pl; www.usk.bialystok.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: pokój nr 28 zamówienia publiczne Budynek Administracji.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: pokój nr 28 zamówienia publiczne Budynek Administracji.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Gastroskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Gastroskop video.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Kolonoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kolonoskop video.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.