eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › letnie utrzymanie miasta Częstochowy w 2006r. i 2007r.



Ogłoszenie z dnia 2005-11-15

POZYCJA 60319

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Częstochowa: letnie utrzymanie miasta Częstochowy w 2006r. i 2007r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg, do kontaktów: Janina Zielska, Michał Dębski, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3664095, 3664337 wew. 34, fax 034 3664305 wew. 60, e-mail: zp@mzd.czest.pl, www.mzd.czest.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejski Zarząd Dróg, Andrzej Markiewicz, Emil Jose, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3664095, 3664337 wew. 22, 24, fax 034 3664305 wew. 60, e-mail: utrzymanie@mzd.czest.pl, www.mzd.czest.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: letnie utrzymanie miasta Częstochowy w 2006r. i 2007r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: a)letnie utrzymanie w stanie czystości jezdni ulic mechanicznie - zał. Nr 8, b)letnie utrzymanie w czystości poprzez ręczne oczyszczanie parkingów (zał. Nr.9A) i innych obiektów wymienionych w (zał. Nr 9), c)zbieranie śmieci z terenów zielonych oraz pod ławkami wraz z ich wywozem z ciągu całej Al. NMP w pasażu środkowym o powierzchni 6288 m2 (wg potrzeb), d)mechaniczne oczyszczanie ulic po zimie - wg potrzeb, e)mechaniczne oczyszczanie końcowych pętli autobusowych MPK - zał. Nr 11, f)usuwanie martwych zwierząt i innych nieczystości z jezdni i chodników wg potrzeb - wg instrukcji zawartej w zał. nr 12, g)opróżnianie koszy ulicznych i bieżące ich utrzymanie- zał. Nr 10 Wszystkie kosze będące własnością Zamawiającego i Wykonawcy maja być utrzymywane w stanie umożliwiającym spełnienie ich funkcji użytkowej oraz funkcjonalnej, h)wywóz nieczystości stałych w rejonie klasztoru Jasnogórskiego w okresie pielgrzymkowym od miesiąca maja do miesiąca września, i)polewanie ulic - wg potrzeb. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: W granicach administracyjnych miasta Częstochowy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całość zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp -dysponować sprzętem do letniego zamiatania jezdni w ilości minimum 2 mechanicznych zamiatarek - (np. typu Brodson nie starsze niż 1994r.) lub zamiatarek które usuwają z jezdni również zanieczyszczenia typu tzw. grube jak żwir, żużel, kamienie, cegły, butelki. Wymagane są drapaki boczne, -dysponować sprzętem do wywożenia nieczystości z koszy ulicznych typu PA o pojemności 1100 litrów, typu SM o pojemności od 110 litrów w ilości 2 samochodów specjalistycznych (śmieciarki), -posiadać sprzęt do wywozu kontenerów na śmieci o pojemności 7,3 m3 w ilości 2 sztuki, -dysponować jednym samochodem polewaczką, -Wykonawca, który wygra przetarg musi dysponować bazą na terenie miasta Częstochowy ze stanowiskiem dyspozytorskim umożliwiającą całodobową łączność (telefon, fax), f-samochody mają być wyposażone w sprzęt umożliwiający całodobową łączność, -dopuszcza się wykorzystanie innego sprzętu, niż podany w wykazie (zał. nr 15) - wyłącznie w przypadkach awaryjnych o parametrach nie gorszych niż wymienione w wykazie, -samochody i urządzenia wykorzystywane do realizacji zlecenia muszą być wyprodukowane w latach 1990 - 2004, załącznik nr 15, -posiadać umowę na składowanie odpadów w momencie podpisania umowy, -posiadać ważne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, -posiadanie na swoim stanie 455 szt. koszy ulicznych z osobnymi wkładami jednakowych o pojemności minimum 40 litrów (na przykład betonowych) i w przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ich zamontowania w ciągu 9 dni od daty podpisania umowy w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, -dysponować w momencie podpisania umowy pojemnikami typu PA-1100l w ilości 100 sztuk, pojemnikami typu SM-110l w ilości 100 sztuk oraz kontenerami zamykanymi o pojemności 7,3 m3 w ilości 15 sztuk (termin i miejsce postawienia wyżej wymienionych pojemników i kontenerów każdorazowo wyznaczać będzie Miejski Zarząd Dróg), -posiadać ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odpadów w tym: kod odpadu 020180* - zwierzęta padłe i ubite z konieczności oraz odpadowa tkanka zwierzęca, wykazująca właściwości niebezpieczne, -posiadać ważną umowę z odpowiednim zakładem na utylizację odpadów wymienionych w pkt. 2.3. n siwz na okres jej wykonywania, -posiadać zezwolenie zakładu utylizującego stwierdzające, że wolno im utylizować materiały niebezpieczne o kodzie CPV 020180*, -posiadać ważne zezwolenie wydane przez służby weterynaryjne na zbieranie i wywóz padłych zwierząt, -posiadać pojazd wraz z ważnym zaświadczeniem o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu, w zakresie przystosowania do przewozu materiałów niebezpiecznych wg ADR klasa 6.2 - materiały zakaźne, -posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu kierowcy pojazdu przewożącego towary niebezpieczne - ADR klasa 6.2 - materiały zakaźne. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualna kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykazać świadczenie usług o charakterze zbieżnym z przedmiotem zamówienia wykonywane w latach 2003 - 2005 o łącznej wartości przerobu co najmniej 800.000,00 zł. brutto (zał. nr 4) potwierdzonej referencjami przez inwestora. Referencje mają potwierdzać jakość, terminowość oraz wartość wykonanych usług,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Mechaniczne oczyszczanie jezdni - 20% Mechaniczne oczyszczanie ulic-10% Mechaniczne oczyszczanie pętli autobusowych MPK - 3% Ręczne oczyszczanie obiektów 9%Ręczne oczyszczanie (parkingi)-8% Polewanie ulic (wg potrzeb)-5% Usuwanie nieczystości z koszy betonowych wraz z ich utrzymaniem -10% Usuwanie nieczystości z koszy metalowych wraz z ich utrzymaniem-10% Usuwanie martwych zwierząt i innych nieczystości - ryczałt-10% Wywóz nieczystości stałych w rejonie Klasztoru Jasnogórskiego w okresie pielgrzymkowym od maja do września-10% Zbieranie śmieci z terenów zielonych oraz pod ławkami wraz z ich wywozem w ciągu całej Al. NMP-5% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WF-3411-85/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.12.2005, cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: Pieniądz w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.12.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.12.2005, godzina 10:00, Miejski Zarząd Dróg, 42-217 Częstochowa, ul. ks. J. Popiełuszki 4/6 pok.34.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzajacy się okresowo. Przybliżony termin publikacji kolejnego ogłoszenia 2007 rok. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.