Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Polkowice: PT kładki dla pieszych nad drogą krajową nr 3
Numer ogłoszenia: 60315 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PT kładki dla pieszych nad drogą krajową nr 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania koncepcji i dokumentacji technicznej kładki dla pieszych nad drogą krajową nr 3 - zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) wykonanie trzech propozycji projektu koncepcyjnego (po 2 egzemplarze) kładki dla pieszych nad drogą krajową nr 3 uwzględniając: - lokalizację i zagospodarowania terenu zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, - układ komunikacji zapewniający ruch pieszych i rowerów, - uzyskanie zgody na lokalizację inwestycji z GDDKiA O/Wrocław oraz pisemną akceptację wybranej przez Zamawiającego koncepcji, b) wykonanie projektu budowlanego (5 egzemplarzy) oraz wykonawczego (5 egzemplarzy) uwzględniających : - rozwiązania konstrukcyjne i architektoniczno-budowlane, - przebudowę istniejących, sieci, instalacji, parkingów, chodników, dróg i oświetlenia, - odprowadzenie wód opadowych, - organizację ruchu, - oświetlenie, c) przygotowanie mapy do celów projektowych i wymaganych badań geotechnicznych, d) uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt dla projektu budowlanego opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami (w szczególności GDDKiA O/Wrocław, Straży Pożarnej, Policji, uzyskanie decyzji środowiskowej jeżeli jest wymagana itp.) za wyjątkiem opłat przyłączeniowych i opłat za wydanie warunków technicznych przyłączenia, które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu budowlanego (2 egzemplarze), f) opracowanie przedmiarów robót dla każdej branży dla projektu budowlanego ( po 2 egzemplarze), g) opracowanie kosztorysów inwestorskich dla każdej branży dla projektu budowlanego ( po 2 egzemplarze), h) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego dwóch konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia, i) złożenie wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, j) pełnienie nadzoru autorskiego w ramach wynagrodzenia ofertowego w trakcie w trakcie realizacji robót budowlanych. Opracowania, o których mowa w ust.1.2 pkt. e), f), g) będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. Ich przygotowanie nastąpi w oparciu o oprogramowanie: MS Word, MS Excel, Norma 3.xx, NormaPro lub inne zaakceptowane przez Zamawiającego. Opracowania projektowe, o których mowa w ust. 1.2 pkt. a) - b) będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na nośniku CD-R. Ich przekazanie nastąpi w formie pliku (np. z rozszerzeniem .jpg, .pdf, .bmp, .giff lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego). Wszystkie rysunki w wersji papierowej powinny być odrębnie podklejone systemowym wzmocnieniem przeznaczonym do wpięcia do segregatora. Wymaga się aby wszystkie rysunki opisane były pismem technicznym. 1.3 Zamawiającemu dostarczone zostaną co najmniej w wersji elektronicznej miesięczne raporty o postępie i uzyskanych rezultatach prac projektowych. 1.4 Zamawiający wymaga aby przyjęte w dokumentacji technicznej rozwiązania zapewniały: 1. ruch pieszy, rowerowy i osób niepełnosprawnych, 2. estetykę i funkcjonalność obiektu, 3. osłony zapewniające ochronę przed wiatrem, 4. bezpieczeństwo pieszych i pojazdów na drodze krajowej nr 3, 5. zabezpieczenie i wyposażenie obiektu w urządzenia i sygnalizacje wynikające z obowiązujących przepisów o ruchu drogowym i p.poż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.80.00 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych 71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednego projektu budowli takich jak: kładki dla pieszych, wiadukty, estakady, przejścia nadziemne dla zwierząt, itp., których rozpiętość w świetle podpór wynosi minimum 6 m, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), - dysponują lub będą dysponowali osobami które skierują do realizacji przedmiotowego zadania, które są aktualnymi członkami Izby Budowlanej (Izby Inżynierów, Izby Architektów), posiadającymi uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów: - architektoniczno - budowlanych - konstrukcji budowlanych. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz obejmujący wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, co najmniej jednego projektu budowli takich jak: kładki dla pieszych, wiadukty, estakady, przejścia nadziemne dla zwierząt, itp., których rozpiętość w świetle podpór wynosi minimum 6 m, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zawierający co najmniej osoby które są aktualnymi członkami Izby Budowlanej (Izby Inżynierów, Izby Architektów), posiadające uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów: architektoniczno - budowlanych oraz konstrukcji budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. e, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, skierowanych do realizacji zamówienia, g) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych osoby/osób skierowanych do realizacji zadania, które są aktualnymi członkami właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów: architektoniczno - budowlanych oraz konstrukcji budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego tych osób). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 1 lit. a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas realizacji przez Wykonawcę usunięcia wad i niekompletności dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Zamawiającego w trakcie procedury udzielen - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Dokończenie rozpoczętych robót budowlanych w zakresie budowy światłowodowej kanalizacji kablowej łączącej obiekty związane z funkcjonowaniem Stacji Uzdatniania Wody w Suchej Górnej. "
- Odbieranie odpadów z nieruchomości niezamieszkanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego
- "Eksploatacja sieci i węzłów cieplnych wraz z komorą regulacyjno-pomiarową na terenie miasta Polkowice."
- Budowa odcinka drogi manewrowej wraz z drogą dla rowerów oraz chodnikiem w ramach zadania pn. Przebudowa terenu wzdłuż ul. Kopalnianej w Polkowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowy dróg powiatowych".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- OSIEDLOWY DOM KULTURY JAKO SPRAWNIE FUNKCJONUJĄCE CENTRUM EDUKACYJNE- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NA PRZEBUDOWĘ OSIEDLOWEGO DOMU KULTURY POŁOŻONEGO PRZY UL. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 26A W IŁAWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego, w zakresie niezbędnym do wykonania inwestycji
- "Budowa oświetlenia ulicznego w/m Ropczyce ul. Zielona i Okonin w ramach zadania budżetowego ,,Budowa nowych punktów oświetleniowych na terenie Gminy Ropczyce"
- Zakup i montaż mobilnego lodowiska w Gminie Ogrodzieniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.