eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA PAPIERU KOMPUTEROWEGO I KSEROGRAFICZNEGO



Ogłoszenie z dnia 2005-11-15

POZYCJA 60300

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: DOSTAWA PAPIERU KOMPUTEROWEGO I KSEROGRAFICZNEGO Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Katowicach Państwowego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej Poczta Polska, do kontaktów: Burzyński, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2538862, fax (032) 2513346, e-mail: Piotr.Burzynski@katowice.poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PAPIERU KOMPUTEROWEGO I KSEROGRAFICZNEGO. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa papieru komputerowego i kserograficznego. Zamówienie obejmuje dostawy papieru spełniającego normę: PN-EN ISO 9706:2001 - Papier przeznaczony na dokumenty - Wymagania dotyczące trwałości IDT EN ISO 9706:1998; IDT ISO 9706:1994. Papier winien posiadać klasę B+. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostki terenowe Zamawiającego: Bielsko-Biała, Chorzów, Częstochowa, Katowice, Kędzierzyn-Kożle, Opole, Rybnik, Sosnowiec, Zabrze, Katowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.00 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): -. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia - 1.832.894,15 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: -. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 20.000,00 zł. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % ceny ofertowej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający wymaga, aby termin płatności faktury VAT wynosił minimum 21 dni, natomiast maksymalny termin płatności nie może przekraczać 30 dni od daty jej otrzymania. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, zamawiający przyjmuje, że członkowie konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność wobec zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiającego wymaga, aby czynności prawne związane z zawarciem i realizacją umowy w stosunku do zamawiającego wykonywał upoważniony pisemnie, przez wszystkich pozostałych, jeden z członków konsorcjum wykonawców - lider lub osoba trzecia, posiadająca pisemne upoważnienia wszystkich konsorcjantów. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do prowadzania działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdowanie się wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. Niepodleganie wykonawcy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 3)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty 1 000 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby dokument był ważny na dzień otwarcia ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, tj. od listopada 2002 r. do października 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca winien wykazać się minimum trzema referencjami. Każdy dokument powinien określać zamawiającego (nazwa i siedziba), okres dostaw (rok) oraz rodzaj wykonywanych dostaw. Dokumenty powinny być podpisane przez zamawiającego. Każdy przedstawiony dokument powinien stanowić odrębne pismo. W przypadku kilku referencji na jednym piśmie, będą one traktowane i oceniane jako jeden dokument. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP/19/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.12.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: -. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.12.2005, godzina 10:00, SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO, SALA KONFERENCYJNA NA I PIĘTRZE.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.