eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawę drobnego sprzętu laboratoryjnegi (cześci 1-35)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29



Ogłoszenie nr 602877-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Instytut Hematologii i Transfuzjologii: Dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnegi (cześci 1-35)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, krajowy numer identyfikacyjny 28848400000000, ul. ul. Indiry Gandhi  14 , 02-776  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 349 62 22, e-mail zaopat@ihit.waw.pl, faks 022 349 62 23.
Adres strony internetowej (URL): https://ihit.ezamawiajacy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://ihit.ezamawiajacy.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://ihit.ezamawiajacy.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://ihit.ezamawiajacy.pl


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
papierowo
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Instytut Hematologii i Transfuzjologii ul. Indiry Ganghi 14, 02-776 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnegi (cześci 1-35)
Numer referencyjny: IHIT/P/63/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (części 1-35). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załacznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo-cenowa, Załącznik nr 5 - Wzór Umowy dla części 1-26, 28-31, 34, Załącznik nr 5a - Wzór Umowy dla części 27, 35, Załącznik nr 5b - Wzór Umowy dla części 32, 33

II.5) Główny kod CPV: 38437110-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33192500-7
19520000-7
38437000-7
38437100-8
38437120-4
38000000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa będzie zawarta na okres: dla części 1-26, 28-30 - 24 miesiące od daty zawarcia umowy Umowa będzie zawarta na okres: dla części 31 i 34 - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający żąda w tym zakresie oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ tj.: jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych), posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, to jest: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE, nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. Dotyczy tylko część 13, 17 - poz. 2 i 3, nr 27 , nr 32 - poz. 1 (pipeta automatyczna), nr 33 - poz. 1 (pipeta automatyczna), nr 35, oryginalne prospekty/foldery producenta lub wszystkie inne dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów odcinających / granicznych opisu przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub przetłumaczone na język polski). W przypadku, gdy Wykonawca nie ma możliwości potwierdzenia parametru opisu przedmiotu zamówienia poprzez oryginalny prospekt/folder itp., to Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie, że oferowany produkt medyczny spełnia parametry opisu przedmiotu zamówienia. Pozostałe wymagane dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 3 do SIWZ - należy złożyć poprzez Platformę Zakupową i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku złożenia oferty w formie papierowej, Zamawiający dopuszcza złożenie grupy kapitałowej przez wysłanie oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym na e-mail Zamawiającego zaopat@ihit.waw.pl .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
dla cz. od 1-do 26 i od 28 do 30 - Cena80,00
dla cz. od 1 do 26 i od 28 do 30 - Ocena techniczno - użytkowa20,00
dla cz. 27,31,32,33,34,35 - Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umów zawarte są we wzorach umów - Załączniki nr 5, 5a, 5b
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Probówki do PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówki do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno-użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części 1 - minimum 2 paski czyli 16 probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbek opisany jest w rozdziale XI ust 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 2Nazwa: Probówki Falcone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są probówki Falcone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno-użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 2 - minimum 3 probówki do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 3Nazwa: Końcówki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno-użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 3 - minimum 24 sztuki końcówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 4Nazwa: Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z fitrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno-użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części 4 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 w SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 5Nazwa: Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:próbki dla części nr 5 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki jest opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 6Nazwa: Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno-użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 6 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 7Nazwa: Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno-uzytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 7 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 8Nazwa: Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 8 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 9Nazwa: Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno-uzytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 9 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbkę opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 10Nazwa: Końcówki do pipet typu Gilson
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek do pipet typu Gilson. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 10 - minimum 10 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 11Nazwa: Końcówki do pipet typu Gilson
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek do pipet typu Gilson. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 11 - minimum 10 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 12Nazwa: Plastiki do real-time PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa plastików do real-time PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - uzytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 12 - minimum 50 sztuk probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 13Nazwa: Próbówki do PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa próbówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno -użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 13- minimum 5 sztuk próbówek dla poz. 1. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale IX ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 14Nazwa: Probówki do PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 14 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 15Nazwa: Probówki do PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 80,00
Ocena techniczno - uzytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 15 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 16Nazwa: Probówki do PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - uzytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 16 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 17Nazwa: Probówki do PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 17 - minimum 5 sztuk probówek dla poz. 1. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 18Nazwa: Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - uzytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 18 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 19Nazwa: Probówki do PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 19 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 20Nazwa: Probówki do PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - uzytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 20 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju próbek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 21Nazwa: Probówek do PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 21 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 22Nazwa: Probówki do biologii molekularnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówki do biologii molekularnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 22 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 23Nazwa: Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - uzytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 23 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 24Nazwa: Probówki do PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 24 - minimum 2 paski czyli 16 próbówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany jest w rozdziale XI ust. 2. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 25Nazwa: Sterylne końcówki z filtrem do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych końcówek z filtrem do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 80,00
Ocena techniczno - uzytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 25 - minimum 96 sztuk każdej pojemności końcówek do przetestowania lub całe opakowanie nawet o mniejszej liczbie końcówek. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale IX ust.2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 26Nazwa: Probówki typu Eppendorf
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek typu Eppendorf. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 26 - minimum 5 sztuk każdego rodzaju probówek do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale XI ust. 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 27Nazwa: Statyw chłodzący
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa statywu chłodzącego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wzór umowy - Załącznik nr 5a do SIWZ


Część nr: 28Nazwa: Probówki o poj. 0,5-0,75 ml z kodem 2D na spodzie + silikonowe korki do ich zakrywania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa próbówek o poj. 0,5-0,75 ml z kodem 2D na spodzie + silikonowe korki do ich zakrywania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7, 19520000-7, 19520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - uzytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 28 - minimum 8 sztuk probówek i korków do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale IX ust 2 SIWZ Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 29Nazwa: Probówki o poj. 0,3-0,4 ml z kodem 2D na spodzie + silikonowe korki do ich zakrywania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek o poj. 0,3-0,4 ml z kodem 2D na spodzie + silikonowe korki do ich zakrywania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7, 19520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla części nr 29 - minimum 8 sztuk probówek i korków do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale IX ust 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.


Część nr: 30Nazwa: Probówki o poj. 2 ml z kodem 2D na spodzie, zakręcane zewnętrznym korkiem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek o poj. 2 ml z kodem 2D na spodzie, zakręcane zewnętrznym korkiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7, 19520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Ocena techniczno - użytkowa20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Próbki dla cześć nr 30 - minimum 8 sztuk probówek i korków do przetestowania. Sposób złożenia próbki opisany w rozdziale IX ust 2 SIWZ. Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 31Nazwa: Końcówki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 26
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Cena 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 32Nazwa: Pipeta automatyczna i końcówki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa Pipety automatycznej i końcówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38427000-7, 38437100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy pipety automatycznej wynosi - 28 dni roboczych Termin dostaw sukcesywnych końcówek wynosi - 36 miesięcy Wzór umowy - Załącznik nr 5a do SIWZ


Część nr: 33Nazwa: Pipeta automatyczna i końcówki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pipety automatycznej i końcówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7, 38437100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy pipety automatycznej wynosi - 28 dni roboczych Termin dostaw sukcesywnych końcówek wynosi - 36 miesięcy Wzór umowy - Załącznik nr 5a do SIWZ


Część nr: 34Nazwa: Końcówki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ


Część nr: 35Nazwa: Łaźnia wodna ze statywem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa łaźni wodnej ze statywem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy II, Załącznik nr 1A do SIWZ - specyfikacja asortymentowo - cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wzór umowy - Załącznik nr 5a do SIWZ






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.