eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz jałowych zestawów materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji z możliwością witrektomii przedniej, soczewek do fiksacji tęczówkowej, zestawu dwóch wiskoelastyków do fakoemulsyfikacji, zestawów do iniekcji wewnątrzgałkowej (doszklistkowej)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Toruń: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz jałowych zestawów materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji z możliwością witrektomii przedniej, soczewek do fiksacji tęczówkowej, zestawu dwóch wiskoelastyków do fakoemulsyfikacji, zestawów do iniekcji wewnątrzgałkowej (doszklistkowej)
Numer ogłoszenia: 60272 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz jałowych zestawów materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji z możliwością witrektomii przedniej, soczewek do fiksacji tęczówkowej, zestawu dwóch wiskoelastyków do fakoemulsyfikacji, zestawów do iniekcji wewnątrzgałkowej (doszklistkowej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 I.Soczewki wewnątrzgałkowe 1. Soczewki jednoczęściowe zwijalne, akrylowe o właściwościach hydrofobowych, średnica części optycznej 6 mm z jednorazowym kartidżem. -880 szt. 2.Soczewki trzyczęściowe akrylowe o właściwościach hydrofobowych i haptykami z PMMA z jednorazowym kartidżem.- 100 szt. 3.Soczewki z PMMA, w tym do wyboru - 20 szt.
- przedniokomorowe - tylnokomorowe z 2 haptykami typu modyfikowej litery C II. Zestawy wiskoelastyków oraz jałowe zestawy materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji 1.Wiskoelastyk kohezyjny - 900 szt. 2.Wiskoelastyk dyspersyjny 100 szt. 3.Wiskoelastyk wiskoadaptacyjny - 100 szt. 4.Jałowy, jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji.- 1000 kpl.
SZCZEGÓŁOWY OPIS 1. Soczewki jednoczęściowe zwijalne, akrylowe o właściwościach hydrofobowych z jednorazowym katridżem +6,0 D do +30,0 D - średnica części optycznej 6 mm - wymagany zakres dostępnych mocy soczewki 2.Soczewki trzyczęściowe akrylowe o właściwościach hydrofobowych i haptykami z PMMA z jednorazowym kartidżem 0 D do + 30,0 D - wymagany zakres dostępnych mocy soczewki 3.Soczewki z PMMA, w tym do wyboru - przedniokomorowe - tylnokomorowe z 2 haptykami typu modyfikowej litery C 4.Wiskoelastyk kohezyjny: preparat wiskoelastyczny o właściwościach kohezyjnych odtwarzający komorę i zapewniający przestrzeń w czasie zabiegów fakoemulsyfikacji skład chemiczny: 1procent hialuronian sodu o pojemności 0,85 ml w ampułkostrzykawce z kaniulą 5.Wiskoelastyk dyspersyjny: preparat wiskoelastyczny o właściwościach dyspersyjnych chroniący śródbłonek w trakcie zabiegu fakoemulsyfikacji skład chemiczny:4procent chonodroitynosiarczan sodu + 3procent hialuronian sodu o pojemności 0,5 ml w ampułkostrzykawce z kaniulą 6.Wiskoelastyk wiskoadaptacyjny: 2,3 procent hialuronian sodu w ampułkostrzykawce o objętości minimum 0,6 ml 7.Jałowy, jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji w skład którego wchodzą: Kaniula do komory przedniej 25G - 1szt/op. Kaniula 27 G - 1szt/op. Kaniula do hydrodyssekcji 25G 1szt/op. Okrycie stolika 140x140 cm - 1szt/op. Cystotom 25G - 1szt/op. Nóż side port 1,2 mm DB - 1szt/op. Nóż slit 2,6 mm - 1szt/op. Tip 0,9 mm zagięty, ścięty pod kątem 30 stopni - 1szt/op. Kaseta z drenami kompatybilna z oferowanym sprzętem do fakoemulsyfikacji - 1szt/op. Kieliszek 60 ml - 1szt/op. Kubeczek 120 ml - 1szt/op. Strzykawka 10 ml - 2szt/op. Strzykawka 2 ml - 2szt/op. Osłonka na oko plastykowa - 1szt/op. Fartuch rozmiar L - 1szt/op. Fartuch rozmiar M- 2szt/op. Opatrunek na oko - 1szt/op. Gaziki 5 cm x 5 cm - 5szt/op. Przylepce 1,3 x 10 cm - 1szt/op. Ręcznik papierowy - 3szt/op. Mikrogąbki - 1szt/op. Sączki - 1szt/op. Obłożenie pacjenta z folią adhezyjną oraz dwiema kieszonkami odpływowymi 140 x 160 cm - 1szt/op.
Specyfikacja cenowa za dzierżawę aparatu do fakoemulsyfikacji z możliwością witrektomii przedniej - 1 szt.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA aparatu do fakoemulsyfikacji z możliwością witrektomii przedniej Pompa perystaltyczna. Zakres przepływu aspiracyjnego 0-60 ml/min Zakres regulacji podciśnienia min. 0-650mmHg. Przepływ zwrotny - reflux. Zamknięty system płynowy . Głowica z min. 4-kryształowym elementem piezoelektrycznym. Głowica fokoemulsyfikatora z funkcją ultradźwięków skrętnych lub oscylacji poprzecznych Możliwość niezależnego regulowania ruchów podłużnych i poprzecznych oscylacyjnych bipa głowicy Przełączniki sterujące funkcjami urządzenia w pedale Pompa typu Venturi Pulsacyjny tryb fakoemulsyfikacji. Tryb fako /burst/ Diatermia zintegrowana z urządzeniem. Diatermia sterowana z przełącznika nożnego. Sygnalizacja parametrów pracy i stanów alarmowych. Bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania. Zintegrowana taca o regulowanej wysokości. Zintegrowany statyw kroplówki i podstawa jezdna. Zasilanie 220-240V/50-60Hz Gwarancja techniczna przez cały czas trwania umowy- obejmująca koszty napraw, wymiany podzespołów, okresowe przeglądy serwisowe Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia max 24 godzin Nr kontaktowy serwisu Wydzierżawiającego Wartość aparatu (brutto)
Zadanie Nr 2 1.Soczewka do fiksacji tęczówkowej typu /iris-claw/z jednorazowym haczykiem do enklawacji tęczówki- 20 szt. SZCZEGÓŁOWY OPIS soczewek do fiksacji tęczówkowej 1.Soczewka afakijna, przednio komorowa do fiksacji tęczówkowej z jednorazową kaniulą do implantacji: - materiał PMMA - średnica części optycznej - średnica całkowita - zakres mocy
Zadanie Nr 3 1.Zestaw dwóch wiskoelastyków do fakoemulsyfikacji (ampułkostrzykawa zawierająca 1procent hialuronian sodu i ampułkostrzykawa zawierająca 3procent hialuronian sodu i 4procent chonodroitynosiarczan sodu) - 200 szt. SZCZEGÓŁOWY OPIS zestawu dwóch wiskoelastyków do fakoemulsyfikacji 1. Zestaw wiskoelastyków do fakoemulsyfikacji : zestaw -2 wiskoelastyków w jednym jałowym opakowaniu o składzie: jedna ampułkostrzykawka z wiskoelastykiem zawierająca hialuronian sodu o stężeniu 1procent poj.0,40 ml i jedna ampułkostrzykawka z wiskoelastykiem zawierającym chonodroitynosiarczan sodu o stężeniu 4procent i hialuronian sodu o stężeniu 3procent i poj. 0,35ml
Zadanie Nr 4 1.Zestaw do iniekcji wewnątrzgałkowej (doszklistkowej) , w skład zestawu wchodzą - 200 kpl: - kleszczyki plastikowe typu kocher - 1 szt. - rozwórka oczna o pełnych blaszkach - 1 szt. - marker twardówkowy plastikowy do pomiarów (cyrkiel) - 1 szt. - patyczki 15 cm - 2 szt. - kompres 10x10 cm - 5 szt. - serweta okulistyczna SMS 90x75cm, otwór 10x12 cm z foliąa do nacięcia - 1 szt. - serweta do owinięcia 90x75cm - 1 szt. - strzykawka 2 ml - 1 szt. - strzykawka 5 ml - 1 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw dla Zadania Nr 1 i Nr 2 soczewek, dla Zadania Nr 3 wiskoelastyków, a dla Zadania Nr 4 zestawów do iniekcji wewnątrzgałkowej o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań: - dla zadania nr 1 - 243.000,00 zł - dla zadania nr 2 - 4.800,00 zł - dla zadania nr 3 - 9.000,00 zł - dla zadania nr 4 - 1.680,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, czy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 247.800,00zł każda dostawa. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty: - dla zadania nr 1 - 202.500,00zł - dla zadania nr 2 - 4.000,00zł - dla zadania nr 3 - 7.500,00zł - dla zadania nr 4 - 1.400,00zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) aktualną deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi i certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) b/ prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym. 2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.Soczewki wewnątrzgałkowe 1. Soczewki jednoczęściowe zwijalne, akrylowe o właściwościach hydrofobowych, średnica części optycznej 6 mm z jednorazowym katridżem. -880 szt. 2.Soczewki trzyczęściowe akrylowe o właściwościach hydrofobowych i haptykami z PMMA z jednorazowym kartidżem.- 100 szt. 3.Soczewki z PMMA, w tym do wyboru - 20 szt. - przedniokomorowe - tylnokomorowe z 2 haptykami typu modyfikowej litery C II. Zestawy wiskoelastyków oraz jałowe zestawy materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji 1.Wiskoelastyk kohezyjny - 900 szt. 2.Wiskoelastyk dyspersyjny 100 szt. 3.Wiskoelastyk wiskoadaptacyjny - 100 szt. 4.Jałowy, jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji.- 1000 kpl.
    SZCZEGÓŁOWY OPIS 1. Soczewki jednoczęściowe zwijalne, akrylowe o właściwościach hydrofobowych z jednorazowym katridżem +6,0 D do +30,0 D - średnica części optycznej 6 mm - wymagany zakres dostępnych mocy soczewki 2.Soczewki trzyczęściowe akrylowe o właściwościach hydrofobowych i haptykami z PMMA z jednorazowym kartidżem 0 D do + 30,0 D - wymagany zakres dostępnych mocy soczewki 3.Soczewki z PMMA, w tym do wyboru - przedniokomorowe - tylnokomorowe z 2 haptykami typu modyfikowej litery C 4.Wiskoelastyk kohezyjny: preparat wiskoelastyczny o właściwościach kohezyjnych odtwarzający komorę i zapewniający przestrzeń w czasie zabiegów fakoemulsyfikacji skład chemiczny: 1procent hialuronian sodu o pojemności 0,85 ml w ampułkostrzykawce z kaniulą 5.Wiskoelastyk dyspersyjny: preparat wiskoelastyczny o właściwościach dyspersyjnych chroniący śródbłonek w trakcie zabiegu fakoemulsyfikacji skład chemiczny:4procent chonodroitynosiarczan sodu + 3procent hialuronian sodu o pojemności 0,5 ml w ampułkostrzykawce z kaniulą 6.Wiskoelastyk wiskoadaptacyjny: 2,3 procent hialuronian sodu w ampułkostrzykawce o objętości minimum 0,6 ml 7.Jałowy, jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych (odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji w skład którego wchodzą: Kaniula do komory przedniej 25G - 1szt/op. Kaniula 27 G - 1szt/op. Kaniula do hydrodyssekcji 25G 1szt/op. Okrycie stolika 140x140 cm - 1szt/op. Cystotom 25G - 1szt/op. Nóż side port 1,2 mm DB - 1szt/op. Nóż slit 2,6 mm - 1szt/op. Tip 0,9 mm zagięty, ścięty pod kątem 30 stopni - 1szt/op. Kaseta z drenami kompatybilna z oferowanym sprzętem do fakoemulsyfikacji - 1szt/op. Kieliszek 60 ml - 1szt/op. Kubeczek 120 ml - 1szt/op. Strzykawka 10 ml - 2szt/op. Strzykawka 2 ml - 2szt/op. Osłonka na oko plastykowa - 1szt/op. Fartuch rozmiar L - 1szt/op. Fartuch rozmiar M- 2szt/op. Opatrunek na oko - 1szt/op. Gaziki 5 cm x 5 cm - 5szt/op. Przylepce 1,3 x 10 cm - 1szt/op. Ręcznik papierowy - 3szt/op. Mikrogąbki - 1szt/op. Sączki - 1szt/op. Obłożenie pacjenta z folią adhezyjną oraz dwiema kieszonkami odpływowymi 140 x 160 cm - 1szt/op.
    Specyfikacja cenowa za dzierżawę aparatu do fakoemulsyfikacji z możliwością witrektomii przedniej - 1 szt.
    SPECYFIKACJA TECHNICZNA aparatu do fakoemulsyfikacji z możliwością witrektomii przedniej Pompa perystaltyczna. Zakres przepływu aspiracyjnego 0-60 ml/min Zakres regulacji podciśnienia min. 0-650mmHg. Przepływ zwrotny - reflux. Zamknięty system płynowy . Głowica z min. 4-kryształowym elementem piezoelektrycznym. Głowica fokoemulsyfikatora z funkcją ultradźwięków skrętnych lub oscylacji poprzecznych Możliwość niezależnego regulowania ruchów podłużnych i poprzecznych oscylacyjnych bipa głowicy Przełączniki sterujące funkcjami urządzenia w pedale Pompa typu Venturi Pulsacyjny tryb fakoemulsyfikacji. Tryb fako /burst/ Diatermia zintegrowana z urządzeniem. Diatermia sterowana z przełącznika nożnego. Sygnalizacja parametrów pracy i stanów alarmowych. Bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania. Zintegrowana taca o regulowanej wysokości. Zintegrowany statyw kroplówki i podstawa jezdna. Zasilanie 220-240V/50-60Hz Gwarancja techniczna przez cały czas trwania umowy- obejmująca koszty napraw, wymiany podzespołów, okresowe przeglądy serwisowe Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia max 24 godzin Nr kontaktowy serwisu Wydzierżawiającego Wartość aparatu (brutto)
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Soczewka do fiksacji tęczówkowej typu /iris-claw/z jednorazowym haczykiem do enklawacji tęczówki- 20 szt. SZCZEGÓŁOWY OPIS soczewek do fiksacji tęczówkowej 1.Soczewka afakijna, przednio komorowa do fiksacji tęczówkowej z jednorazową kaniulą do implantacji: - materiał PMMA - średnica części optycznej - średnica całkowita - zakres mocy
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw dwóch wiskoelastyków do fakoemulsyfikacji (ampułkostrzykawa zawierająca 1procent hialuronian sodu i ampułkostrzykawa zawierająca 3procent hialuronian sodu i 4procent chonodroitynosiarczan sodu) - 200 szt. SZCZEGÓŁOWY OPIS zestawu dwóch wiskoelastyków do fakoemulsyfikacji 1. Zestaw wiskoelastyków do fakoemulsyfikacji : zestaw -2 wiskoelastyków w jednym jałowym opakowaniu o składzie: jedna ampułkostrzykawka z wiskoelastykiem zawierająca hialuronian sodu o stężeniu 1procent poj.0,40 ml i jedna ampułkostrzykawka z wiskoelastykiem zawierającym chonodroitynosiarczan sodu o stężeniu 4procent i hialuronian sodu o stężeniu 3procent i poj. 0,35ml
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do iniekcji wewnątrzgałkowej (doszklistkowej) , w skład zestawu wchodzą - 200 kpl: - kleszczyki plastikowe typu kocher - 1 szt. - rozwórka oczna o pełnych blaszkach - 1 szt. - marker twardówkowy plastikowy do pomiarów (cyrkiel) - 1 szt. - patyczki 15 cm - 2 szt. - kompres 10x10 cm - 5 szt. - serweta okulistyczna SMS 90x75cm, otwór 10x12 cm z foliąa do nacięcia - 1 szt. - serweta do owinięcia 90x75cm - 1 szt. - strzykawka 2 ml - 1 szt. - strzykawka 5 ml - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.