eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówDostawa sprzêtu i oprogramowania do Urzêdu Miejskiego w G³ogowie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-03-17

G³ogów: Dostawa sprzêtu i oprogramowania do Urzêdu Miejskiego w G³ogowie
Numer og³oszenia: 60266 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska G³ogów , ul. Rynek 10, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.bip.info.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu i oprogramowania do Urzêdu Miejskiego w G³ogowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest dostawa sprzêtu i oprogramowania do Urzêdu Miejskiego w G³ogowie. Czê¶æ I a. Komputer stacjonarny PC typu All in One wer. 1 - 20 szt. b. Komputer stacjonarny PC typu All in One wer. 2 - 2 szt. c. Notebook - 3 szt. d. Skaner dokumentowy A4 - 5 szt. e. Skaner dokumentowy A4 szczelinowy - 3 szt. f. Monochromatyczna drukarka laserowa A4 - 5 szt. g. Urz±dzenie wielofunkcyjne laserowe A4 - 2 szt. h. Drukarka kolorowa laserowa A3 - 1 szt. i. Pakiet biurowy - 70 szt. j. Program antywirusowy - 240 szt. k. Mikrofon bezprzewodowy - 1 szt. l. Nadajnik bezprzewodowy do mikrofonu - 1 szt. m. Kamery IP - 3 szt. n. Oprogramowanie do szyfrowania dysków - 10 szt. Czê¶æ II a. System do kopii bezpieczeñstwa b. Macierz SAN z kontrolerem RAID Czê¶æ III a. Przed³u¿enie subskrypcji urz±dzenia SonicWall Czê¶æ IV a. Program do administracji i ewidencji dokumentów powstaj±cych w procesie zarz±dzania transportem publicznym Uwaga: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1a,1b,1c,1d 3. Informacja dotycz±ca przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania. 2) Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ wymaganiom Zamawiaj±cego okre¶lonym w za³±czniku nr 1do SIWZ - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. 4) Zamówiony towar zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy na wskazany przez Zamawiaj±cego adres. 5) Oferta musi byæ kompletna. Nieuwzglêdnienie chocia¿by jednej z wyszczególnionych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty..

II.1.5)

V przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 48.31.00.00-4, 48.71.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysoko¶æ wadium Zamawiaj±cy ustali³ w kwocie dla czê¶ci I 6.500,00 z³., s³ownie: sze¶æ tysiêcy piêæset z³otych 00/100. 2. Wysoko¶æ wadium Zamawiaj±cy ustali³ w kwocie dla czê¶ci II 1.400,00 z³., s³ownie: jeden tysi±c czterysta z³otych 00/100.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie: - dla czê¶ci I na dostawê komputerów/sprzêtu komputerowego o warto¶ci co najmniej 150.000,00 z³. brutto, - dla czê¶ci II na dostawê systemu kopii bezpieczeñstwa oraz macierzy SAN o warto¶ci co najmniej 30.000,00 z³. brutto, - dla czê¶ci III na przed³u¿enie subskrypcji z pe³n± pomoc± techniczn± 24x7 DELL SONICWALL o warto¶ci co najmniej 7.000,00 z³. brutto, - dla czê¶ci IV na dostawê oprogramowania do administracji i ewidencji dokumentów o warto¶ci co najmniej 5.000,00 z³. brutto, b) do wykazu sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.(Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± przedstawiaj± razem jeden dokument w formie za³±cznika nr 4); Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego wykazu dostaw i dowodów dot. najwa¿niejszych dostaw potwierdzaj±cych, ¿e dostawy zosta³y wykonane w sposób nale¿yty , na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie okre¶la siê minimalnych standardów. Spe³nienie warunku zostanie ocenione na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie okre¶la siê minimalnych standardów. Spe³nienie warunku zostanie ocenione na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± op³acone ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spe³nienia warunku bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od OC i dowodu jego op³acenia na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wype³niony za³±cznik nr 1 i nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h- formularz OFERTA 2) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, 3) Pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia - je¶li uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty. 4) Kopia dowodu wniesienia wadium. 5) Wykaz czê¶ci zamówienia, które wykonawca zamierza zleciæ do wykonania podwykonawcom. 6) Zobowi±zania innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

7.1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. 7.2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowieñ niekorzystnych dla Zamawiaj±cego. 7.3. Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zaistnienie okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mog± ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikaj±ce z harmonogramu rzeczowo - finansowego, 2) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia, 3) wyst±pienia przed³u¿aj±cej siê procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwo³awczej - zmianie mo¿e ulec termin realizacji zamówienia, 4) konieczno¶ci wykonania ewentualnych zamówieñ uzupe³niaj±cych - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia, 5) ograniczenia zakresu, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia, 7.4. Pozosta³e zmiany: 1) je¶li zmiana stawki podatku VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT, 2) je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmniejszenia wynagrodzenia o kwotê stanowi±c± ró¿nicê kwoty podatku VAT , 3) rezygnacja przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone. 7.5. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ wraz z uzasadnieniem).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.glogow.bip.info.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w G³ogowie, Rynek 10, 67-200 G³ogów, pok. nr 314, III piêtro.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski w G³ogowie, Rynek 10, 67-200 G³ogów, pok. nr 125, I piêtro.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzêtu i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ I a. Komputer stacjonarny PC typu All in One wer. 1 - 20 szt. b. Komputer stacjonarny PC typu All in One wer. 2 - 2 szt. c. Notebook - 3 szt. d. Skaner dokumentowy A4 - 5 szt. e. Skaner dokumentowy A4 szczelinowy - 3 szt. f. Monochromatyczna drukarka laserowa A4 - 5 szt. g. Urz±dzenie wielofunkcyjne laserowe A4 - 2 szt. h. Drukarka kolorowa laserowa A3 - 1 szt. i. Pakiet biurowy - 70 szt. j. Program antywirusowy - 240 szt. k. Mikrofon bezprzewodowy - 1 szt. l. Nadajnik bezprzewodowy do mikrofonu - 1 szt. m. Kamery IP - 3 szt. n. Oprogramowanie do szyfrowania dysków - 10 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1a.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa systemu do kopii bezpieczeñstwa oraz Macierzy SAN z kontrolerem RAID.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ II a. System do kopii bezpieczeñstwa b. Macierz SAN z kontrolerem RAID Uwaga: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1b.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa na przed³u¿enie subskrypcji urz±dzenia SonicWall.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ III a. Przed³u¿enie subskrypcji urz±dzenia SonicWall Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1c.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 48.71.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa programu do administracji i ewidencji dokumentów powstaj±cych w procesie zarz±dzania transportem publicznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ IV a. Program do administracji i ewidencji dokumentów powstaj±cych w procesie zarz±dzania transportem publicznym Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1d.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 48.71.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.